PAWNEDquote:Op maandag 12 maart 2007 09:02 schreef Reneuh het volgende:
Goeiemorgeeeeennn!!! Volgens mij heeft mijn vriendin me aangestoken. Voel me niet helemaal ok
woar?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi B-D, kom je vrijdag ook?Moek speluh met de bent.
Dat is echt hipquote:Op maandag 12 maart 2007 09:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is weer helemaal hip. Ga toch eens met de tijd mee.
Kloon, tubgirl alles!!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:59 schreef isama het volgende:
mogguh! vanaf de schoolpc, kan dit ip geen ipban krijgen?
Moet je even Ali Salami laten inloggenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:59 schreef isama het volgende:
mogguh! vanaf de schoolpc, kan dit ip geen ipban krijgen?
Hier is het prima, en daar?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
HALLO ALLEMAAL
Goedemorgen deze morgen van de morgen
hoe is het met jullie allemaal ?
kan niet beter,quote:
ik stem ook op gedeeltelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:00 schreef OA het volgende:
Môgge!![]()
Wat een fantastisch weer!!!![]()
Wat een (gedeeltelijke) klote OP![]()
![]()
Het is toch winter? Of is het inmiddels al Lente, nou laat de lente maar komen, dan ben ik jarig en dan is het niet te koud en niet te warm.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan niet beter,
mooi weertje,
lekkere vrouwen,
koffie,
oftewel:
Wat wil je nog meer:D
Het is gewoon zomer
ja lente zomer, alle2 hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het is toch winter? Of is het inmiddels al Lente, nou laat de lente maar komen, dan ben ik jarig en dan is het niet te koud en niet te warm.![]()
Goedemorgen deze morgen klein-muisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |