nee ik denk dat je gelijk hebt, amanda heeft het weer voor mekaar...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:01 schreef Pulu het volgende:
Ben ik blind of zie ik (en hoor ik) gevinger?
En Jaap gooit een frikandel weg, iets met meer hersenen dan Amanda. Schande !!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom altijd maar weer over het IQ van Amanda?
Eendjequote:Op maandag 12 maart 2007 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoef je toch niet zo boos te kijken?![]()
![]()
Och, in de positie waarin Jaap nu zit zie je maar de helft van Jaap dus ik laat nog veel open. De kans is groot dat ie over 4 weken eruit ligt, maar hoop zelf dat ie de kans krijgt om de andere helft nog te laten zien. Wellicht is die andere helft nog erger, was bij Huub ook zoquote:Op maandag 12 maart 2007 02:54 schreef snetje het volgende:
[..]
schijnbaar kan jaap alleen met negativiteit van anderen om zich heen afvallen.... zal hem ook lukken ook die 30 kilo
maar ik ben dan ook heel benieuwd hoe snel ze er weer aan zitten wanneer japio er weer uit is ....
Err, je bedoeld hopelijk:quote:Op maandag 12 maart 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Jaap net gezegd, wat ze om lachen dat het te ver is gegaan?
Ik luisterde net naar wel-of-niet gehijg bij A en B
hAHAHHAHAHAquote:
Wat dacht je van dombo Brian... Wat een slappe oetlul. Daar heb ik graag 100 cp's voor over gehad....quote:Op maandag 12 maart 2007 03:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een dombo die Amanda, dit geloof je toch niet ......
straks pakt japio nog een heel groot mes ( zijn enge leuke mop ) ... ole... ole... ole...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty, Huub en Eric zingen: Eeeeeeeen: Japie gaat naar huis ole ole!!!
Ik voorspel in dat geval een streamlock...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:09 schreef snetje het volgende:
[..]
straks pakt japio nog een heel groot mes ( zijn enge leuke mop ) ... ole... ole... ole...![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
Pubers zitten weer met deksels te klappen en Natas doet gezellig mee.
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
Pubers zitten weer met deksels te klappen en Natas doet gezellig mee.
Niet doen hoor, vinden je buren niet leuk. Of woon je ook in een vrijstaande villa ?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
Ze denken volgens mij allemaal: dat puberale gedrag van huub scoort, dus laat ik het ook maar doen
pffffff, ik zet die brian en amanda streams tegenwoordig op mute.quote:Op maandag 12 maart 2007 03:13 schreef HellFreez het volgende:
het neuken is begonnen
hoeft nietquote:Op maandag 12 maart 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voorspel in dat geval een streamlock...
Gluurdert!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:13 schreef Soury het volgende:
Nou ga ff een rondje met mijn bulletje (Die meer hersenen heeft dat wat er in het huis bij elkaar zit)
Dan kom ik nog wel ff gluren![]()
FOKquote:Op maandag 12 maart 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
Wie is allemaal, Natasia of wij op fok?
Ja, mee eens. Maar wat een klootzak is die Brainless, hij mag het niet van zijn moederquote:Op maandag 12 maart 2007 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dacht je van dombo Brian... Wat een slappe oetlul. Daar heb ik graag 100 cp's voor over gehad....
Inderdaad zit je naar dat oeverloze gezwetz te luisteren.. Maar die kut (sorry hoor bedoel het letterlijk) is wel weer handig. BAH![]()
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 03:19 schreef avonne het volgende:Brian en Amanda slapen toch?
* F5-t nog een keer
slapen in elkaarquote:Op maandag 12 maart 2007 03:19 schreef avonne het volgende:Brian en Amanda slapen toch?
* F5-t nog een keer
NOU EH.. ze waren anders net weer bezig hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 03:19 schreef avonne het volgende:Brian en Amanda slapen toch?
* F5-t nog een keer
Het gaat steeds sneller bij die twee...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NOU EH.. ze waren anders net weer bezig hoor
en brian is ook nog wakker
maar nu zijn ze volgens mij wel ''klaar''
tenminste ik hoop het voor ze
![]()
Ik ook, maar wat een losers die Brainless en Amanda ....... en ik vond ze nog wel zoquote:Op maandag 12 maart 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
godskelere ik had geloof ik al een uur of twee geleden welteruste gezegd, maar ik hield nog effe mijn koptelefoon op tijdens het tandenpoetsen en toen hoorde ik dat ze frikandellen gingen bakken en nu zit ik er nog steeds![]()
en amanda en brian ook weer bezig,
IK MOET GODVERDOMME MORGEN WERKEN !!!
![]()
Brian faked gewoon een orgasme, is ie er vanaf...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat steeds sneller bij die twee...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |