of een heel groot doperwtjequote:Op maandag 12 maart 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft zich vermomd als kikker, en kikkers lusten geen frikandellen......
daar moet je voor waken,doe ik ook!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Godsamme, mijn "echte" sociale leven staat mijn DGKFOK leven in de weg...
Door Jaap als een onmogelijk persoon neer te zetten kunnen ze Brian zover krijgen dat hij Jaap ook wil wegstemmen. Nu bestaat nog het gevaar dat Brian bij de stemming zou kunnen tegenwerken.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat doe je met stemmen. Als Jaap er de brui aan zou geven komt er een nieuwe. Speltechnisch is het dus gewoon dom, waarin huub dan wel weer consequent is.[..]
Hoe kom je bij zo'n kabouter als Huub in godsnaam bij "gladiator"![]()
DGK is wat de bewoners en de redactie er zelf van maken, en dat is in de laatste weken ernstig verandert. DGK is verworden tot een misselijke variant van Bassie en Adriaan voor "volwassenen".
Maar Japio's lusten allesquote:Op maandag 12 maart 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Ik zag het idd ook.............quote:Op maandag 12 maart 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
Er zit ook weer beweging in Brain. Kut daar gaat mijn weddenschap![]()
Ik heb wel 2 keer aan DGK gedacht vanavond...quote:Op maandag 12 maart 2007 02:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
daar moet je voor waken,doe ik ook!
voor je het weet mis je wat in de goudenkooi hahahaha
Ik dacht als appel.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Groot verschilquote:Op maandag 12 maart 2007 02:42 schreef Prospera het volgende:
Het verschil is hoe hij hier wordt neergezet en hoe hij in het huis het getreiter het hoofd biedt.
oww dan tel je nog mee als trouwe aanhanger!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 keer aan DGK gedacht vanavond...![]()
Ja die opmerking net was topquote:
voor het eten en na het eten?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 keer aan DGK gedacht vanavond...![]()
Ze wachten todat iedereen het bed heeft opgezocht. Heel verstandig.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
loos alarm?? ik zie nu niets bewegen hoor...?
Ik sta niet voor niets op 30 (ofzo) in het nieuwe COS-poster overzicht...quote:Op maandag 12 maart 2007 02:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oww dan tel je nog mee als trouwe aanhanger!![]()
mij foppen ze niet,ik blijf hardnekkig kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 02:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wachten todat iedereen het bed heeft opgezocht. Heel verstandig.
MAAR WIJ ZIJN ER OOK NOG !![]()
Ok, zou een overweging kunnen zijn, al geloof ik niet dat hij het om die reden doet. Volgens mij is dit gewoon het "beste" wat ie in huis heeft om tv te maken..hij noemt dat constant rocking...quote:Op maandag 12 maart 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Door Jaap als een onmogelijk persoon neer te zetten kunnen ze Brian zover krijgen dat hij Jaap ook wil wegstemmen. Nu bestaat nog het gevaar dat Brian bij de stemming zou kunnen tegenwerken.
Je weet maar nooit...quote:Op maandag 12 maart 2007 02:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mij foppen ze niet,ik blijf hardnekkig kijken![]()
Oog voor detail. Brians arm lig al over haar heenquote:Op maandag 12 maart 2007 02:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mij foppen ze niet,ik blijf hardnekkig kijken![]()
Jij verwacht nog actie daar?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oog voor detail. Brians arm lig al over haar heen![]()
Ben je ook geen echte ajaxfan.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:50 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op terreur en psychologischen kriegfuhrung, maar dan niet met psychiatrisch patienten. Ik ga ook niet naar een voetbalwedstrijd tussen Ajax en polderboys 69.
Nou liever niet, hie gaat het ff over gaat het WEL of NIET gebeuren ?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet maar nooit...
Je hebt zo een in-de-jacuzi-rukkende nonstoprocker te pakken![]()
Inderdaad, geweldige stream avond weer ...... dacht echt dat het niks ging worden.quote:
Nee want dan verlies ik 100 cp's aan een weddenschap. Ik beweerde dat Brain haar echt niet meer moest.. Maar jaquote:
Goeie club.... dat polderboys 69quote:Op maandag 12 maart 2007 02:50 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op terreur en psychologischen kriegfuhrung, maar dan niet met psychiatrisch patienten. Ik ga ook niet naar een voetbalwedstrijd tussen Ajax en polderboys 69.
in mijn schooljaren heb ik het altijd opgenomen voor dejeweetwelpersonen die buitengesloten werden ofwel gepest !quote:Op maandag 12 maart 2007 02:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat precies is er speltechnisch zinvol aan het treiteren van Jaap?
Niemand hoeft Jaap te accepteren noch medelijden geven, maar als je Jaap niet moet, wil dat toch niet automatisch zeggen dat je hem de grond in moet trappen, en, in het geval van Huub en Eric, "ter vermaak" moet treiteren als een bully op de middelbare school?
Was Eric trouwens niet diegene die Natasja eruit wou werken en nu op de bagagedrager van Hubertus zich poogt te profitleren tkv de zwakste in de groep...wat een afgang die gozer.
Jij moet voorzichtiger zijn met je CP'squote:Op maandag 12 maart 2007 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee want dan verlies ik 100 cp's aan een weddenschap. Ik beweerde dat Brain haar echt niet meer moest.. Maar ja![]()
Hoef je toch niet zo boos te kijken?quote:
Because you've got a perverted mindquote:Op maandag 12 maart 2007 02:55 schreef cindy10 het volgende:
waarom doet het getal 69 me denken aan amandel en brian?
Ik ben altijd zeker van mijn zaak.. Heb nog niet verloren hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet voorzichtiger zijn met je CP's![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeker van mijn zaak.. Heb nog niet verloren hoor![]()
Ik sta ook zeker aan jou kant, maar 100 CP op iets wat Amanda of Brian betreft...quote:Op maandag 12 maart 2007 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeker van mijn zaak.. Heb nog niet verloren hoor![]()
volgens mij is het inderdaad weer raak tussen amanda en brian...quote:Op maandag 12 maart 2007 02:57 schreef HellFreez het volgende:
rukt amanda brian nou?
Heb ze al overgemaaktquote:Op maandag 12 maart 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sta ook zeker aan jou kant, maar 100 CP op iets wat Amanda of Brian betreft...
Klinkt gewaagd...
Waarom altijd maar weer over het IQ van Amanda?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:55 schreef cindy10 het volgende:
waarom doet het getal 69 me denken aan amandel en brian?
thanksquote:Op maandag 12 maart 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Because you've got a perverted mind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |