quote:Op maandag 12 maart 2007 10:37 schreef RoofingBurner het volgende:
In Mash?

Hier zoek ik naarquote:Op maandag 12 maart 2007 10:38 schreef Homdeck het volgende:
werden ze beiden na lange tijd weer nummer 1 hits omdat ze vooor een serie gebruikt werden?

Dat was Suicide is Painless ook, ietsjes specifieker dusquote:Op maandag 12 maart 2007 10:55 schreef Plasterk het volgende:
ze zijn beide titelsongs van oorlogserie's?

Dat zocht ik, hoefde verder geen naam van de serie..... Het waren de themesongs van 2 series over Vietnam: Tour of Duty en China Beachquote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Titelsongs van Vietnam-oorlog-series, dan?

Sanskriet is de taal, welke godsdienst?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef erkel het volgende:
Uit het Sanskriet en het betekent incarnatie

Is toch een hele tijd in NL te zien geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Zie je, Chins Beach...never heard of.

Waarom? Erkel heeft al Hindoeisme gegeven. Het antwoord is dus compleet.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Ok, andere vraag. ff denken.

Omdat hij de vraag zelf al eerder gesteld had. Ik had al in de vraag gezet, als hij niet heel lang gelden gevraagd was, dan deed ik wel een andere.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Erkel heeft al Hindoeisme gegeven. Het antwoord is dus compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |