klopt, maar ik had het goede antwoord al gegeven toen hij de vraag specificeerdequote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens: er werd gevraagd naar zijn naam, en later specifiek naar de naam uit de boeken. Boy is dan gewoon fout.
Dat is geen beletsel om de punten te herverdelenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef steekbal het volgende:
Ik zal voortaan betere research plegen
Je reageerde na 2 goede antwoorden, dus als het al goed gerekend mag worden (wat niet zo is) waren er nog 2 voor jequote:Op maandag 12 maart 2007 14:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
klopt, maar ik had het goede antwoord al gegeven toen hij de vraag specificeerde
Ja, lekker makkelijk om de discussie te ontwijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef Plasterk het volgende:
punten zijn toegekend, game on!
boeiend, vragensteller maakt de fout niet weer, dit is mij ook als eens gebeurd in dezelfde situatie, ik miep dan even en dan game onquote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Je reageerde na 2 goede antwoorden, dus als het al goed gerekend mag worden (wat niet zo is) waren er nog 2 voor je
Edit: oh, 1 zie ik nu
Mooi, game on!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef Plasterk het volgende:
edit: ik begrijp je wel hoor,
heb hem al uit mn fotoboek verwijderd, maar bij deze:quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Kan het plaatje niet zien
jes, en hij heeft de hele gebeurtenis in een boek op geschreven Nooit meer zaterdagquote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef Mark het volgende:
Zijn kinderen waren toch verongelukt oid? Gun je niemand
Dat is idd wel triestquote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef Mark het volgende:
Zijn kinderen waren toch verongelukt oid? Gun je niemand
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Mark het volgende:
Portugees oorlogsschip?
zeetechnisch gezien is het great barrier reef het grootst levende wezen op aardequote:Op maandag 12 maart 2007 14:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Het lijkt op een kwal, maar zeetechnisch gesproken is het complexe kolonie van vier soorten poliepen en het kan tentakels tot 50 meter lang hebben.
Mark +2
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Mark het volgende:
Portugees oorlogsschip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |