Okay, ik zag je nl 2 X posten en vroeg me dat in eens af. Dankjewel!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag een antwoord geven en dan moet je wachten tot de vragensteller het goedrekent of het foutrekent. Pas als het foutgerekend is mag je een nieuw antwoord neerzetten.
Maar het kan zijn dat je een ingeven krijgt. Dan mag je die nog snel posten.
Jack.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef steekbal het volgende:
In het boek, niet de strip
Hij heet Korak in het boekquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef steekbal het volgende:
In het boek, niet de strip
1-1 doen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef methan het volgende:
vls. mij beide goed. Gebruikt beide namen
Ik ben Plasterk en was Jayhawkquote:Op maandag 12 maart 2007 14:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraagje tussendoor: is sandert niet Plasterk?
Staat hij dan niet dubbel in de score lijst?
Klopt, die zocht ikquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Plasterk het volgende:
boy
Grappig, want blijkbaar heeft hij in de boeken geen Boy geheten, alleen in de films: http://en.wikipedia.org/wiki/Korakquote:
Jack (in de mensenwereld) en Korak in de apenwereld. Alleen in de films werd hij Boy genoemd, maar dat klopt niet met de boeken.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef methan het volgende:
Hoe heette hij nu echt die boy ?
klopt, maar vraag vond ik onvolledig, maar ben wel blij met de puntenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Jack (in de mensenwereld) en Korak in de apenwereld. Alleen in de films werd hij Boy genoemd, maar dat klopt niet met de boeken.
Daar ben ik het niet mee eens: er werd gevraagd naar zijn naam, en later specifiek naar de naam uit de boeken. Boy is dan gewoon fout.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef Plasterk het volgende:
[..]
klopt, maar vraag vond ik onvolledig,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |