hebben ze ook al weer geneukt dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Amanda alweer een "relatie" ???
Hij is in haar geweest en heeft al dan niet een orgasme bewerkstelligd...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hebben ze ook al weer geneukt dan?
Nachten en ik wil verdomme eens een keer op tijd naar bed.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef salutem het volgende:
dit is wel een vd betere zondagavonden......
Ik vind het wel netjes wat huub nu doet, hij probeert Jaap erbij te betrekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Erg hypocriet van Huub om te beginnen over Jaap's positie in de groep. Remember last christmas, Huub?
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes wat huub nu doet, hij probeert Jaap erbij te betrekken.
Merk je de toon in zijn stem niet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik adoreer Huub helemaal niet, maar ik vind dat hij het nu goed doet. Hij probeert nu Jaap tot een gesprek uit te lokken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:46 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Je kunt ook doorslaan in de adorering van een persoon.
is onderdeel van een Snood Plan, is doorgesproken met de afdeling.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huub Japio adoreert. Hij wil hem helpen !quote:Op maandag 12 maart 2007 00:46 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Je kunt ook doorslaan in de adorering van een persoon.
Huub zet Jaap voor lul. Kom op!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik adoreer Huub helemaal niet, maar ik vind dat hij het nu goed doet. Hij probeert nu Jaap tot een gesprek uit te lokken.
Ik geloof niet in een afspraak met de afdeling, ik denk dat huub echt een goed mens is. Hij probeert toch steeds mensen erbij te betrekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
is onderdeel van een Snood Plan, is doorgesproken met de afdeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |