En waarom moet ze daarheen ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
SC, het zogenaamde Slow Chat topic, waar je kunt kletsen over off-topic geneuzel.
ik ook laat m ff het spel door krijgen en hij komt er wel uit, hij zal de eindstreep niet halen maar ik denk dat hij huub er wel uitkrijgt met fysiek geweldquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof hem wel, als dit spel is doet hij het erg goed.
Ik zie nog wel groeipotentie voor Jaap, in DGK. Qua humor en intelligentie.
Tips voor auditie volgens Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
O jee op auditie was hij boos.
Vandaar dat ze hem erin hebben gezet.
Ze wilde rellen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Jaap
Ik ben 2x zo zwaar las jij. Ook ik eet liever ijs dan me te laten pijpen door een hoer. Ijs kan ik zien en proeven. Een hoer is beneden mn stand. Die bukt maar wat raak en wil misschien een bonenstaak. Mn kleine willy raakt niet hard van een bedreven mond, alleen bij pies en strond. Dat prive geheim kan ik niet delen, behalve met mn zak chips. Gelukkig heb ik vrienden voor het leven. Nas en Brian, daar kan ik alles aan kwijt. Ik lul over mezelf en ben mn doelen nu al kwijt
En zorg dat je bij die testen 10 bladzijdes vol krijg.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Tips voor auditie volgens Jaap
1. Zeg dat je Fok! niet kent
2. Maak ruzie
Ze hebben slechts 1 uur met hem gesproken en wisten meteen dat hij teveel met zichzelf bezig is.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
O jee op auditie was hij boos.
Vandaar dat ze hem erin hebben gezet.
Ze wilde rellen.
Dan is ie dus een zwakke maatschappelijke mislukking.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft aan dat hij het verhaal dat hij nu doet, niet in de groep (van DGK) kan doen. De verbale kracht van Huub, Sylvia en Eric samen is teveel voor hem.
1 op 1 kan hij het wel.
De COS is alleen bedoeld voor Commentaren Op de Streams, of iig DGK gerelateerde onderwerpen en in de SC kan je gewoon vrijuit "chatten"quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef _gaby_ het volgende:
Dus gewoon de chat hier
dit is een zin die door brian uitgesproken had kunnen worden, flutnederlands dus, moeilijke woorden op een foute manier gebruikenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
alleen hij durft het nog niet aan Huub, Sylvia en Jaap te confronteren,
hij kan zich maar focussen op 1 probleem anders word het m teveel en gaat ie onzin uitkramenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft aan dat hij het verhaal dat hij nu doet, niet in de groep (van DGK) kan doen. De verbale kracht van Huub, Sylvia en Eric samen is teveel voor hem.
1 op 1 kan hij het wel.
maak je niet druk chat gewoon hier, er gebeurt toch niks op de streamsquote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef _gaby_ het volgende:
Dus gewoon de chat hier
Jaap gooit nu met termen die zelfs Brian te ver gaan.........quote:
amanda heeft eerder op de avond al aangegeven dat ze gaat hinten.........Brian begreep haar toen al niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o amanda komt brian even vertellen dat ze ''op'' bed gaat liggen
hoezo hint
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |