Die jongen moet gewoon een pleister,................op z'n mond.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Terecht ook want dit soort zelfbeklag is best treurig
Ahhhhhhh avonne....quote:Op zondag 11 maart 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
heerlijk topic, wordt te weinig gebruikt
[SC # 10] Als de streams saaier dan saai zijn.
Zit jij ook al in jezelf te brabbelen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:16 schreef _gaby_ het volgende:
.ruudpuntenel tuurlijk!
Slimquote:
weet je wel ......quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook zoiets van ...................Billie zout op, ik krijg anorexia van je.![]()
Wel als Japie dat had gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eric laat remsporen na in toilet van jaap
tragisch probleem hoor
![]()
Hij zit er ook helemaal niet mee inderdaad. Hij heeft het er pas een uur overquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft wel goed door hoe het zit, alleen hij durft het nog niet aan Huub, Sylvia en Jaap te confronteren, vooral omdat het risico voor hem te groot is, dat het hem eerder kwaad dan goed doet.
Sado Clubquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef _gaby_ het volgende:
Sorry zit niet lang op Fok dus welke sc
Japie legt de meeste wel uit, ook als Brian aangeeft ze te kennen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
weet je wel ......
Zou brainles al die termen snappen die billy aanhaalt.![]()
japie doet het dagelijks of pist naast de pot.quote:
SC, het zogenaamde Slow Chat topic, waar je kunt kletsen over off-topic geneuzel.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef _gaby_ het volgende:
Het verbaast (huub-fan zeker?)quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een vrouw maakt een opmerking tegen je en meteen vraag je "ben je ongesteld". Het verbaasd me niets dat jij fan van Jaap bent...
[SC # 10] Als de streams saaier dan saai zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef _gaby_ het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef the_undertaker het volgende:
Ik zou als ik werkgever was een Jaap ook niet aannamen. EN TERECHT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |