Ik word heel erg moe van zijn constante zelfmedelijdenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezever over dik zijn en afvallen.
Aan wie denk je dat hij al die brieven schrijft? Aan zichzelf natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE WEL EENS GEZIEN DAT JAAP ZOVEEL FANMAIL KRIJGT
HIJ HEEFT HET ER BEST VAAK OVER MAAR IK HEB NOG NOOIT IETS GEZIEN
![]()
sorry mijn cap stond aan
![]()
Mop feli .800quote:
Word tijd dat de beloofde oorlog eens gaat beginnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Brian is echt erg.......... wat een kotskind.
Japio is nog de enige die naar zijn praatjes luistert buiten Natasia en tegen Japio wordt toch al weinig tegen gesproken dus...quote:
Dat zei ik ook al eerder , die gast zwelgt in zelfmedelijden. Mocht het hem lukken om af te vallen, dan nog zal hij iets vinden om over te zeiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van zijn constante zelfmedelijden
Dat weet hij omdat hij "De ICT man" is.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Brian legt Jaap uit hoe je een Word document kan beveiligen
een overgevoelig eikeltje dusquote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
En Brian zegt: Ik ben een gevoelig mens.............
Was hij niet degene die de Griekse in 5 minuten neukt en klaar met haar.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |