in België schijnt Roos 'n veel grotere rol te hebben (dan zijn de rollen zeg maar omgedraaid)quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Wup het volgende:
Kunnen ze die Art niet dumpen, Roos kan het prima alleen af
"He is almost too gay to function"quote:
Ja zal wel montagetruc zijn om het spannender te maken...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef babette21 het volgende:
lullig voor die nichtjes, ze leken er eerder te zijn (tenzij het een montagegrapje is)
klopt is meestal zoquote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
in België schijnt Roos 'n veel grotere rol te hebben (dan zijn de rollen zeg maar omgedraaid)
da's juist het hoogtepunt van 't programquote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef PirE het volgende:
1 voordeel. Volgende week geen EGBERTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT meer.
![]()
![]()
![]()
![]()
aha, ja dat klinkt logisch, waarom zou je die arme Belgen met zo een Art opzadelenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef babette21 het volgende:
in België schijnt Roos 'n veel grotere rol te hebben (dan zijn de rollen zeg maar omgedraaid)
nou die hebben we vorige week iig nog zien bekvechten... gooi Hans en Emily er maar uitquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Laat Piet en Sylvia maar afvallen, die voegen niks toe
die zit tegenwoordig zuur te kijken bij ERquote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Wup het volgende:
ik mis Ernst Paul Hasselbach nog steeds:(
ja het klopt, nu jullie het zeggen [ jij en babette dus] hij liep bij Expeditie Robinson inderdaad vreselijk te zuurpruimen. Dat was ik voor het gemak maar even vergeten:)quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef PhalanX het volgende:
Art doet het best leuk, en hij ziet er niet eens zo verkeerd uit.
Ernst Paul mag dan wel een goede presentator zijn, en zich inzetten voor zijn programma's maar ik merk de laatste tijd toch zeker wel dat hij televisie moe begint te worden. Kan liggen aan de kwaliteit van de programma's zelf waar hij aan meewerkt.
van Art of van EP?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef Wup het volgende:
andere programma's van hem zou ik niet weten eigenlijk [bloos?]
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Cee het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, zo'n zak stront de godganse dag mee te moeten sleuren, auto in auto uit, mee naar de logeeradressen en dan de volgende dag weer kilometers lang mee op pad.
Echt, alle hulde aan Paul.
Duurde even voordat ik het door hadquote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Cee het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, zo'n zak stront de godganse dag mee te moeten sleuren, auto in auto uit, mee naar de logeeradressen en dan de volgende dag weer kilometers lang mee op pad.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Cee het volgende:
Panama in het regenseizoen was ook niet echt een slimme keuzequote:Op zondag 18 maart 2007 22:12 schreef xienix84 het volgende:
Ernst Paul was volgens mij afgelopen seizoen bij ER geirriteerd doordat de deelnemers zo zwak waren. Geen spanning, snel naar huis, weinig inzet etc.
Ik vind dat Art het goed doet hoor.
Klopt. En het levert leuke confrontaties op.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef BVO het volgende:
Gezeur over hat afpakken van een lift.
Had Egbert maar op z'n plek moeten blijven. Dat is het spel hoor.
Klopt, ze zoeken te ver uit elkaar naar een lift! Maar ze blijven echt geweldigquote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef BVO het volgende:
Gezeur over hat afpakken van een lift.
idd, zag je in de vorige peking express ook wel gebeuren.. het is erg lullig maar je bent er niet om vrienden te makenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef BVO het volgende:
Gezeur over het afpakken van een lift.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd, zag je in de vorige peking express ook wel gebeuren.. het is erg lullig maar je bent er niet om vrienden te maken![]()
Er is nog hoopquote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Wup het volgende:
ik mis Ernst Paul Hasselbach nog steeds:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |