ach joh, er vliegt toch niemand uit vandaagquote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef BettyR het volgende:
Oh jakkes, dat is echt zo verrot, zo'n zak met stront.
Hij is er inmiddels doof door geworden, dat zal het zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:12 schreef babette21 het volgende:
"hij hoort het weer niet he"
mens, dit hebben ze live in België gehoord
een lekker wijf zijn mét hoog iq is helemaal handig, kan ik je vertellenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Het heeft toch zo zijn voordelen om een lekker wijf te zijn ongeacht het iq me dunkt.
Pascal zucht en klaagt echt. Maar geef hem wel een beetje gelijk als je de hele dag met een zak stront moet lopenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef MissX het volgende:
Die Pascal en Miranda vind ik echt helemaal niets.
yep, gekortwiekt en alquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Wup het volgende:
oeh, da's dus Michiel de Jong:)
Voor die zak stront vond ik het ook al een stom koppel hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Pascal zucht en klaagt echt. Maar geef hem wel een beetje gelijk als je de hele dag met een zak stront moet lopen
Ik snap best dat ze een beetje willen stoken tussen die koppels maar ik vind dit toch niet zo een leuk geintjequote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Pascal zucht en klaagt echt. Maar geef hem wel een beetje gelijk als je de hele dag met een zak stront moet lopen
ik neig er ook toequote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef existenz het volgende:
Ik ga de 2 dozen supportenDe eerste aflevering waren ze een ramp, maar ze beginnen het goed te doen.
Ik neem aan dat Egbert al uit de kast is gekomen of zit hij nog in denial?quote:
nog niet op TVquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Egbert al uit de kast is gekomen of zit hij nog in denial?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |