quote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
klopt!!! helemaal!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef existenz het volgende:
Dat is nu een man waar je het telefoonnummer/e-mail adres whatever van vraagt en zorgt dat ie na de race wat leuks krijgt.
.... en traditiegetrouw krijgen we hier ook weer de zedenprekers die vinden dat het allemaal niet kan wat wij brute westerlingen doen, en vergeten dat zo'n land onwijs verdient aan dit soort producties (ja ook de lokale bevolking)...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
dramaverhaal
je geeft zelf al antwoord op beide vragenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef Liquidootje het volgende:
Waar ging die ruzie tussen paul en pascalle nou om? Deodorant?
Wat was er met de blondjes dat ze zo slim maakten met de hoofddoekjes?
Enige wat ik wil weten![]()
neemt niet weg dat je bij de directe interactie wel wat fatsoenlijker kan zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en traditiegetrouw krijgen we hier ook weer de zedenprekers die vinden dat het allemaal niet kan wat wij brute westerlingen doen, en vergeten dat zo'n land onwijs verdient aan dit soort producties (ja ook de lokale bevolking)...
Ja maar ik wil de context ook wetenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
je geeft zelf al antwoord op beide vragen![]()
zeg dat nou niet. eerste die ik gemist hebquote:Op zondag 11 maart 2007 21:46 schreef Wup het volgende:
toffe aflevering, beste tot nu toe dit jaar
ja da's wat anders, en idd waar: pissen in 'n potje in zo'n auto, of - zoals vorig jaar - paaldansen in een volle bus, da's wel wat plaatsvervangende schaamte waard!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
neemt niet weg dat je bij de directe interactie wel wat fatsoenlijker kan zijn.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ok. Het deo incident nog even voor de mensen die het gemist hadden.
Pascalle had 's ochtends rond geroepen in de hotel kamer of iemand deo wilde gebruiken. Piet en Sylvia hebben dat gedaan, maar Paul niet omdat hij beweert dat ze dat niet aan hem had gevraagd. Pascalle beweert vervolgens dat dat niet waar is en begint heel erg eng met haar vinger te wijzen en te gillen.
En toen hadden ze ruzie!
Ja precies, Paul is een introverte vent. Tamelijk bizar dus dat Pascalle hem steeds hysterisch toeschreeuwt dat ie nou eens rustig moet blijven.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:02 schreef Vogue het volgende:
Ik vind Egbert en Jozefien nog wel meevallenPascalle heeft wel een hoge amusementswaarde, wat een hysterisch wijf, vréselijk! Maar ik kan me aan de andere kant wel weer voorstellen dat ze gek wordt van Paul, want dat is wel een extreme binnenvetter denk ik.
En daarna werd Paul een beetje kwaad, volkomen terecht natuurlijk, en daardoor werd Pascalle weer emotioneel. 'Ja, en ik kan er niet tegen als hij zo aggresief is en.. en.. wèèèh.'quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef Nesle het volgende:
Pascalle, wat een gaar wijf.
En ze ging maar door hee,
"Jij vieze vuile, mij een beetje te zitten te beschuldigen! Je krijgt het bloed onder mn nagels weg jij vies mannetje!"
Ik vind het anders een leuke meid hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef Adelante het volgende:
Ik zie in Miranda niet echt een MissNL, was zeker een slecht jaar.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef mr2004 het volgende:
Meest schofterig is om te gaan pissen IN een auto van iemand die zo vriendelijk is je een lift aan te bieden.
Die 2 meiden waarbij ze in de auto zaten hadden er helemaal geen probleem bij, sterker nog, ze lagen juist in een deukquote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Dit vond ik ook echt te ver gaan, dat doe je toch niet bij mensen die je niet kent. Echt te ranzig.
Ja, die jozefien vond ik eerst zo stom, maar ik vind haar stiekem toch wel een lekkertjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef Dion het volgende:
Pascalle:--> zie Pipi Langkous
Ik ga je zeggen jongoe, Jozefien is da bomb
Ben ook benieuwd wanneer die uit de kast komtquote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja Pascalle was vreselijk!En Egbert doet me zoooooooooo aan Jamai denken!
![]()
Heeft hij dat dan nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wanneer die uit de kast komt![]()
Van alletwee is toch bekend dat ze homo zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heeft hij dat dan nog niet gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |