Achteraf als zeggen bedoel ik Knaap van je Moederquote:
Nee ik hou het beschaafd (vandaag)quote:Op maandag 12 maart 2007 12:40 schreef Sethje het volgende:
Haha pyth dan kom je telkens met een mooie....je bent de zoon van je moeder...kind van je moeder...hoerejong van je hoeremoeder..prachtig
hehe okequote:
Zondagavond niet?quote:
Ze zijn nog steeds in protest ja als je dat bedoeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Is dat gedoe met die supporters 410 nog steeds aan de gang?
Alleen thuiswedstrijden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds in protest ja als je dat bedoeld.
Daar doelt hij toch op neem ik aan, en gister hingen 410 doeken nog steeds op zijn kop als protest....quote:
Hoe lang blijft dat gedoe nou doorgaan?quote:
Maar verder?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar doelt hij toch op neem ik aan, en gister hingen 410 doeken nog steeds op zijn kop als protest....
Denk alleen dit seizoen nog (thuis).quote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dat gedoe nou doorgaan?
Totdat ze krijgen wat ze willen? Wat is jullie mening daarover als fan.
Snap je de beweegredenen, of is het een domme aktie die niet haalbaar is?
Lijkt me van wel, maar denk niet dat hij naar Beyern vertrekt ofwel?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef Pritt het volgende:
Als VdV voor een miljoentje of 15 naar Bayern gaat krijgt Ajax er toch ook nog een leuk zakcentje voor?
Hoezo verder? Verwacht jij dat ze iedere uit en thuis match allemaal protestacties gaan voeren ofzo ? Ik neem aan dat jij er ook achter staat dat ze zich niet elke keer laten piepelen door het bestuur.quote:
Als je gewoon ff op 410.nl kijkt staat het statement en redenen enzo.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dat gedoe nou doorgaan?
Totdat ze krijgen wat ze willen? Wat is jullie mening daarover als fan.
Snap je de beweegredenen, of is het een domme aktie die niet haalbaar is?
Ik denk dat je probeert te zeggen dat het geen zin heeft om te kijken naar waar je de punten hebt laten liggen, maar goed ... het is natuurlijk wel iets minder waarschijnlijk dat Den Bosch twee jaar lang alle punten pakt, dan dat Ajax wint van Excelsior, Heerenveen en Vitesse.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als FC Den Bosch vorig jaar alles had gewonnen, en dit jaar ook.. Dan hadden wij nu bovenaan gestaan.
Beetje zinloos protest zo, want denk je nou echt dat het ook maar érgens zinheeft?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoezo verder? Verwacht jij dat ze iedere uit en thuis match allemaal protestacties gaan voeren ofzo ? Ik neem aan dat jij er ook achter staat dat ze zich niet elke keer laten piepelen door het bestuur.
Zeker als je met de rust met 1-3 voor staat bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat je probeert te zeggen dat het geen zin heeft om te kijken naar waar je de punten hebt laten liggen, maar goed ... het is natuurlijk wel iets minder waarschijnlijk dat Den Bosch twee jaar lang alle punten pakt, dan dat Ajax wint van Excelsior, Heerenveen en Vitesse.
Het is niet om iets gedaan te krijgen maar om eens een keer niet toe te geven aan de wil van het ajax bestuur. Het lijkt mij dat jij daar met jou beleving ook achter staat.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beetje zinloos protest zo, want denk je nou echt dat het ook maar érgens zinheeft?
Zeker wel, maar ik heb al aangegeven dat dit een beetje kansloos is. Als je wilt laten blijken dat je het ergens niet mee eens bent, moet je dat niet doen door suf stil te zijn tijdens thuiswedstrijden. En al helemaal niet als ze vanaf volgend seizoen weer verder gaan met waar ze mee bezig waren, alsof er niets gebeurd is.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is niet om iets gedaan te krijgen maar om eens een keer niet toe te geven aan de wil van het ajax bestuur. Het lijkt mij dat jij daar met jou beleving ook achter staat.
Ja daar is veel discussie over geweest, wat te doen, harde acties etcetera..er is voor dit gekozen. Ik weet zelf ook niet goed wat het beste is, feit blijft dat het bestuur ons toch tegen blijft werken. Ik denk dat er in dit geval ook niet 1 bepaald iets de sleutel tot de oplossing is.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik heb al aangegeven dat dit een beetje kansloos is. Als je wilt laten blijken dat je het ergens niet mee eens bent, moet je dat niet doen door suf stil te zijn tijdens thuiswedstrijden. En al helemaal niet als ze vanaf volgend seizoen weer verder gaan met waar ze mee bezig waren, alsof er niets gebeurd is.
Maar goed, dit (soort) protest heeft geen zin, kan je net zo goed helemaal niet protesteren,quote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja daar is veel discussie over geweest, wat te doen, harde acties etcetera..er is voor dit gekozen. Ik weet zelf ook niet goed wat het beste is, feit blijft dat het bestuur ons toch tegen blijft werken. Ik denk dat er in dit geval ook niet 1 bepaald iets de sleutel tot de oplossing is.
Ja ik weet niet, het valt toch wel op zo'n kaal vak. zo goed als geen zang. maar bij het bestuur bereik je er weinig mee iddquote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, dit (soort) protest heeft geen zin, kan je net zo goed helemaal niet protesteren,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |