Ach dat geldt voor iedere club.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef BoNi het volgende:
Sparta, Vitesse, Excelsior en Heerenveen gaan steeds meer pijn doen.......
Niet echt een doel, maar het zou een mooie bijkomstigheid zijn, Phillip Cocu en Jefferson Farfán bijvoorbeeld.quote:
Realiteit niet uit het oog verliezen.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als we punten verspelen niet nee. Wat is je punt?![]()
Farfan mogen ze van mij gerust blijven opstellen, hij is erg uit vorm namelijk. Koné is veel gevaarlijker.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet echt een doel, maar het zou een mooie bijkomstigheid zijn, Phillip Cocu en Jefferson Farfán bijvoorbeeld.
Eh, hoezo zou dat niet voor Ajax gelden? Lijkt me niet dat iemand hier het daar oneens mee zou zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor Ajax inderdaad![]()
![]()
Doe ik ook zeker niet. Het is een cliché, maar in de Eredivisie kan iedereen tegenwoordig van iedereen verliezen. De kloof tussen de traditionele top 3 en de rest wordt steeds kleiner, als hij uberhaupt nog bestaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Realiteit niet uit het oog verliezen.
Ajax is ook zeer wisselvallig. Thuis niet kunnen winnen van Excelsior en erg slecht spelen en verliezen tegen Heerenveen. Dan zie ik ook niet waarom Ajax wel alles zou winnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je gelijkspeelt tegen Excelsior kan je tegen iedereen punten verspelen. Zonder Koné en Alex is PSV niet een beetje verzwakt, maar gigantisch verzwakt.
Ik hoop dat Ajax er ook nog in blijft geloven en ook ploegen als Willem II en Sparta, waar we nog tegen moeten, helemaal oprolt.
AZ is dan nog aan het bijkomen nadat ze voor de tweede maal Newcastle hebben onderschat.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
AZ zou wel eens de lachende 3e kunnen worden al verwacht ik dat niet.
PSV heeft dus nog altijd de beste papieren aangezien niemand constant is, maar zij nog wel een flinke voorsprong hebben (ook nadat ze eventueel zondag punten laten liggen).quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ajax is ook zeer wisselvallig. Thuis niet kunnen winnen van Excelsior en erg slecht spelen en verliezen tegen Heerenveen. Dan zie ik ook niet waarom Ajax wel alles zou winnen.
En buiten Twente en Ajax-thuis, krijgt PSV ook nog Vitesse op bezoek en moet het nog naar NAC, Utrecht en NEC. Zeker niet de makkelijkste wedstrijden voor een stroef draaiend PSV.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef zjroentje het volgende:
Ach jongens, 8 punten. Dat zie ik echt niet meer goedkomen.
Excelsior, Wegereef en Heerenveen waren de definitieve doodssteek.
Ja, zulke wedstrijden als tegen Excelsior gaan met de week zwaarder wegen. Maargoed, dat geldt ook voor PSV. Die hadden gigantisch kunnen uitlopen en hebben dat niet gedaan.quote:Het wordt steeds kutter. Verschrikkelijk zeg, je had gewoon al bovenaan kunnen staan, maar in 3 weken gooi je alles weer weg.
Als FC Den Bosch vorig jaar alles had gewonnen, en dit jaar ook.. Dan hadden wij nu bovenaan gestaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef Sethje het volgende:
Ik vond Gabri ook echt geweldig gisteren. En net wat BS zegt... als je gewoon de punten had gepakt tegen excelsior,heerenveen,vitesse had je nu bovenaan gestaan
Ondanks PSV's slechte vorm en blessures zie ik het nog steeds niet gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:26 schreef PyTh het volgende:
En zo is het altijd wel wat.
Als telt gewoon niet zo simpel is het.
Maar als jullie Zondag weer eens een keer in Eindhoven winnen is alles weer open.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:26 schreef PyTh het volgende:
En zo is het altijd wel wat.
Als telt gewoon niet zo simpel is het.
Maar als jullie Zondag weer eens een keer in Eindhoven winnen is alles weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |