Je bent toch neit wegquote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Piovan het volgende:
In dit topic moeten jullie allemaal Sala-adin adoreren vanwege zijn inzet op het FOK!forum.
Dus prutsers begin deze Afghaan met arische genen te adoreren!
©Sala-adin
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef Kjelleke het volgende:
Whhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh
Zo hard ging die molen.... en dit was nog maar 1 rondje!
Waarom wil je een ban? Moeilijk he uit jezelf gewoon oprotten.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Eigenlijk wil ik een ban, maar dat lukt niet goed. Heb al veel tubgirls overal geplaatst, maar alles word gewoon gesloten.
Blijf maar gewoon danquote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Eigenlijk wil ik een ban, maar dat lukt niet goed. Heb al veel tubgirls overal geplaatst, maar alles word gewoon gesloten.
Kun je niet gewoon om een permban vragen?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Alleen omdat hij een goed topic opent?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik hoop dat jij door een draaimolen anaal gepenetreerd wordt
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:14 schreef Cahir het volgende:
edit3: zoo
sterk punt Sala-adinquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een goed topic opent?
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf is dit dat voor lelijke muppet? Het lijkt wel een gesmolten E.T.
nee,vanwege zijn tubgirls, onrein wezenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |