Bartender gebruik ik, werkt prima.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Omega het volgende:
Ik wil graag extra spell buttons, zoals ik bij sommige screen shots zie, ik heb Bottombar als add-on toegevoegd, maar dan krijg ik Uncompatable, zijn er nog andere tips?
Gloeidoos zit jij nou ook op Mazrigos?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:20 schreef Gloeidoos het volgende:
Nog 5 balkjes en dan ben ik 70!
Nope Dunemaul, en oh ja ding 70!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Gloeidoos zit jij nou ook op Mazrigos?
Je kwam online en werd geninjad? Ik dacht dat dat betekende dat mensen items pakken waar ze niks mee kunnen en kistjes die niet voor hun bedoeld zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Fratz het volgende:
Leuk! Vandaag voor het eerst Karazhan gedaan![]()
Was helemaal niet voorbereid, kwam online en werd meteen geninjead
Ben je niet vergeten de badges te looten?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:27 schreef Elikian het volgende:
Mooie terugvindportal Vogelkooi
Vandaag mijn allereerste Heroic gedaan, Slave Pens. En gecomplete. Een Primal Nether en een belt met +37 frost damage
Nu +719 frost damage
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kwam online en werd geninjad? Ik dacht dat dat betekende dat mensen items pakken waar ze niks mee kunnen en kistjes die niet voor hun bedoeld zijn
Dan ninja je een speler. Niemand anders kan hem inviten, want wij hebben hem al. ... da's ook een vorm van ninjaen jaquote:Op maandag 12 maart 2007 02:51 schreef Fratz het volgende:
[..]bij ons in de guild is zomaar inviten ook "ninjaen".
Flexbar moet het nog doen of de bottombar mod van ctmod.netquote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Omega het volgende:
Ik wil graag extra spell buttons, zoals ik bij sommige screen shots zie, ik heb Bottombar als add-on toegevoegd, maar dan krijg ik Uncompatable, zijn er nog andere tips?
FOKKING NICE HOE MAAK JE DAT OMG ZOMG ROFLCOPTERquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | /cast presence of mind /cast arcane power /cast frostbolt /cast Ice Lance |
Die mermaid geeft je een swim speed buff nadat je een quest voor haar doet. Deze buff heb je nodig om naar een eiland te zwemmen ten zuiden van daar. Dit allen is een onderdeel van de scepter quest ten behoeve van het openen van AQ.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:22 schreef WyriHaximus het volgende:
wtf Blizzard is echt goed in dingen in the middle of no where neer te zetten.
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/03.11.07.20.53.22.jpg]afbeelding][/URL]
1 2 3 4 5 6 7 | /stopcasting /use Vengeance of the Illidari /stopcasting /cast Arcane Power /stopcasting /cast Frostbolt |
ach die heeft nog genoeg tijd, tot de volgende uitbrijding dan.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay 2e Shadow Lab run, dropt weer die Greatsword of Horrid Dreams, en dit keer was er niemand om 'm in te pikken.
en baalde een guildie want die is al bijna exalted bij The Lower City en heeft 'm nooit zien droppen
mooiquote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
Op een vroege maandag ochtend ergens in 2003 is er een blizz medewerker niet toegekomen aan zijn werk, daar om hebben ze maar een hoop stenen neergegooit waar je nét langs kan, ik met me ontdekings drift ben daar langs gekomen en ben op dit mooie stukje gekomen.
[afbeelding]
Owja exacte locatie is redridge mountain boven Lakeshire.
Vogelkooi live verslag redridge en nu trug naar de studio....
Hoezo had het beter in beel gekunt, of meer foto's. of is de afwerking niet goed?quote:
Heh, dat is wel jammer vond het wel grappig dat we haar vonden. Het is ook echt een plek waar verder nooit iemand komt.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:40 schreef Targhor het volgende:
[..]
Die mermaid geeft je een swim speed buff nadat je een quest voor haar doet. Deze buff heb je nodig om naar een eiland te zwemmen ten zuiden van daar. Dit allen is een onderdeel van de scepter quest ten behoeve van het openen van AQ.
Zo weet ik nog wel een paar plekken waar ze het niet hebben afgemaakt. Er zitten er wat in het absoluute zuiden van Kalimidor, achter stormwind, in AV, stoneleton mountains, achter DM (gezien via wowmapview), onder ogrimmar en op nog wat plekkenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
Op een vroege maandag ochtend ergens in 2003 is er een blizz medewerker niet toegekomen aan zijn werk, daar om hebben ze maar een hoop stenen neergegooit waar je nét langs kan, ik met me ontdekings drift ben daar langs gekomen en ben op dit mooie stukje gekomen.
[afbeelding]
Ze hebben een leuke enchant voor je hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:50 schreef Elikian het volgende:
Exalted met The Sha'tar vandaag.
En die knuppels hebben gewoon HELEMAAL NIKS voor casters. Heb alleen teveel instances gedaan daar omdat ze leuk zijn
Grappig die locatie kende ik nog niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
Heh hoezo niet? Dat is de datum/tijd die hij uit de timestamp van het bestand haalt 0_o.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef Mauro het volgende:
Hey Wyri,
Je hebt op je site met al die screenies van je overal "Shotted on...." staan.
Volgens mij klopt dat niet helemaal
Vandaag weer verder gegaan met mijn quest om overal revered te worden en om sleutels te verzamelen.
Zover:
sleutels
- Arcatraz
- Sattered Halls
- nog een instance in Auch maar iedereen heeft die sleutel dus niet bijzonder
revered (dus heroic instances)
- Coilfang
- Tempest Keep
- Hellfire Citadel
- Caverns of Time
Ben inmiddels ook al weer een aardig eind op weg om de sleutel voor The Eye te krijgen.
Nu alleen nog maar Auch. en dat moet met 1 run wel lukken10k rep intussen
Alleen heb ik daar morgen geen tijd voor omdat ik gedraft ben voor Karazhan
Je kan tegenwoordig je account gewoon tijdelijk "blocken" zodat je geld kan besparen.quote:[b]Op maandag 12 maart 2007 11:44 ...Me gamecard is vandaag afgelopen om 8 uur dus moet als ik thuis ben ff niewe halen, maar zit ook weet te denken: waneer ik vakantie heb want heb geen zin om tijdens de vakantie te betalen als ik in tjechie zit....
Volgens mij is het Shot on. Maar ook ik kan me natuurlijk vergissenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 06:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh hoezo niet? Dat is de datum/tijd die hij uit de timestamp van het bestand haalt 0_o.
Heh netjtes, veel sleutels te halen nu zeker?
Heh ow haha, mijn gramatica is nooit super geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij is het Shot on. Maar ook ik kan me natuurlijk vergissen
En wat die sleutels betreft, valt bes mee hoor. Zoveel instances zijn er niet die een sleutel nodig hebben.
Maar voor The Eye moet je wel zowat overal revered zijn omdat je voor de pre-quest een aantal instances op Herioc moet doen.
Dus dat doen we dan maar
Mogge btw
Je bedoelt, als je abo afloopt gewoon niet betalen? Want dat is niks nieuwsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:44 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig je account gewoon tijdelijk "blocken" zodat je geld kan besparen.
Nee, je account in de ijskast zetten en de dagen die je nog te spelen had op die manier bewaren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt, als je abo afloopt gewoon niet betalen? Want dat is niks nieuws
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je account in de ijskast zetten en de dagen die je nog te spelen had op die manier bewaren.
Als je weer wilt spelen dan trek je hem weer uit de kast.
Ik heb nog steeds de ZG enchant op mijn T2 hoofd, dus nog niet nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke enchant voor je hoofd
Die is al beschikbaar met revered. Dus heb ik hem net aangeschaft.
Ik heb nu in totaal +75 spell dmg op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:30 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de ZG enchant op mijn T2 hoofd, dus nog niet nodig.
En idd, al bij revered, maar dus niks bij Exalted
Gz!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:14 schreef tonks het volgende:
68ding
Haha, dan wens ik je heeel veeel sterkte met Enchanting. Dat is nog 100x ergerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:25 schreef Stranger het volgende:
[afbeelding]
Terugvindscreenshot.
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Aerie+Peak&n=Artvandelay
En even mijn armory-profiel natuurlijk
Gisteren mijn blacksmithing laten vallen voor enchanting, want ik had toch 0.0 zin ooit mijn blacksmithing nog omhoog te werken (Zat pas op 250), zonder mining gaat dat wat lastig.
Nee hoor, was op een alt ook al enchanting dus heb ingredienten up the ying-yang. Verder heb ik flink wat groene zooi opgespaard om te disenchanten, en is mijn rep bij alle outland factions revered en bij sommige zo goed als exalted.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef Elikian het volgende:
[..]
Haha, dan wens ik je heeel veeel sterkte met Enchanting. Dat is nog 100x erger
(wel een mooi plaatje trouwens)
Die bottombar van CT mod werkt inderdaad wel, behalve dat ik het CT icon niet zie, tenminste ik begrijp dat die bij de minimap zou moeten zijn, maar die heeft alleen nog de standaard buttons (+, - , worldmap, zon/maan met tijd).quote:Op maandag 12 maart 2007 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Flexbar moet het nog doen of de bottombar mod van ctmod.net
Via airport van ironforge?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:25 schreef Stranger het volgende:
[afbeelding]
Terugvindscreenshot.
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Aerie+Peak&n=Artvandelay
En even mijn armory-profiel natuurlijk
Gisteren mijn blacksmithing laten vallen voor enchanting, want ik had toch 0.0 zin ooit mijn blacksmithing nog omhoog te werken (Zat pas op 250), zonder mining gaat dat wat lastig.
Als je van Dun Morogh naar Loch Modan gaat en je komt uit de laatste tunnel, kom je links een soort hoekje tegen, waar je (na een hoop springen inderdaad), via een hoop omwegen, naar IF airport leidt. Bij verder lopen kom je ook op de gates van ironforge. Ik kan het je wel eens laten zien (Jij zit toch ook op aerie peak?)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Via airport van ironforge?
btw hoe kom je daar (airport) hoop springen enzo of niet?
Een andere manier is om met noggenfogger of parachutecloak (of iets anders zwevends). Als je vanuit de IF gates links blijft aan houden. Dan kom je op een klein uit kijk puntje. Float aan rennen en springen en hopen dat je het haalt. Dan steeds de berg blijven volgen en zo zou je er ook kunnen komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als je van Dun Morogh naar Loch Modan gaat en je komt uit de laatste tunnel, kom je links een soort hoekje tegen, waar je (na een hoop springen inderdaad), via een hoop omwegen, naar IF airport leidt. Bij verder lopen kom je ook op de gates van ironforge. Ik kan het je wel eens laten zien (Jij zit toch ook op aerie peak?)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Night Elf Hunters ftw
Night Elves sowieso ftw
Het is dat je wel moet als Alliance en druid wil spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Night Elves sowieso ftw
Kunnen we daar niet iets mee? Iederedag een screenshot van een plek waar je niet hoort te komen?quote:
Ja dat is een goeie (vergeet altijd de helftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
Uhm dan ben je znel klaar als ik ik jouw lijstje heb gelezen, zullen we dan doe waar je als ras niet mag komen of de mooiste plek die dag waar je geweest bent, en dan ook echt mooi. niet dat je snitch hebt gezien (ja het is lelijk) maar echt iets moois.
Leuk idee trouwens.
edit : of dat je aan in ene bug bent gelopen en ergens onder een schip zit bij een haven.
Is bij de horde precies het zelfde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:48 schreef Fral het volgende:
Grrrrrrr, is er geen manier om je character toch stiekem een Horde te maken?
Ben die battlegrounds met Alliance wel zat, je kan 10000x Defend zeggen en toch gaan ze rare dingen doen:(
Alliancequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
HordeMensen zonder leven die met groepen naar locaties gaan waar allemaal lvl 30/40 mensen quests doen, en vervolgens iedereen dood maken
Sad....
Je zal me nooit iemand zien dodenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef WyriHaximus het volgende:
en daarom zoiets zelf nooit zouden doen.
Reroll dan PvE, dan heb je er ook geen gezeik meer mee. Als je een pvp server rolled dan moet je ook de gevolgen daarvan accepteren.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zal me nooit iemand zien doden
PvP server is leukquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Reroll dan PvE, dan heb je er ook geen gezeik meer mee. Als je een pvp server rolled dan moet je ook de gevolgen daarvan accepteren.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |