En reken maar dat ze op de redactie nu dubbelliggen van dat geintje. Even streamertjes pesten.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:20 schreef Casshern het volgende:
[..]
ze waren die zoenscene aan het oefenen, en net op het moment dat ze mekaar moesten zoenen kregen we wat anders te zien
Wacht maar tot na de eerstvolgende aandeelhouders vergadering, poepie ruikuhquote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En reken maar dat ze op de redactie nu dubbelliggen van dat geintje. Even streamertjes pesten.
kleinzusje, mijn hartje, mijn duifje, mijn pielevreugd !quote:Op zondag 11 maart 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nettie
Ik wil naar bedtie
Maar de titen lonken
en voel mn kleine Brain ronken
Wacht tot ze is beschonken
Dan kan ik weer heerlijk bonken
Daar is only 1 sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nettie
Ik wil naar bedtie
Maar de tieten lonken
en voel mn kleine Brain ronken
Wacht tot ze is beschonken
Dan kan ik weer heerlijk bonken
Daar is only 1 sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jouw antwoord doet me deugd. Klein zuchtje van verlangen, kreunt en weet dat het niet rijmt op verheugdquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef FdW het volgende:
[..]
kleinzusje, mijn hartje, mijn duifje, mijn pielevreugd !![]()
![]()
![]()
Des te groter straks bij ons samenzijn het geneugt jaaahhquote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jouw antwoord doet me deugd. Klein zuchtje van verlangen, kreunt en weet dat het niet rijmt op verheugd
Huub is de eerste mens met een contactpuntengat in zijn hand.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef akveor het volgende:
Nou weer 100 CP naar de kloten samen met die 300CP maakt 400 en ik maar sms-en....
Kan iemand Huub aan een infuus vodka leggen.... ?
Heeft hij weer een weddenschap verloren???quote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef akveor het volgende:
Nou weer 100 CP naar de kloten samen met die 300CP maakt 400 en ik maar sms-en....
Kan iemand Huub aan een infuus vodka leggen.... ?
Ja net met Brian om hoe een dansje ging.... 100CP naar ....Brian....quote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij weer een weddenschap verloren???
was het geen schildpad?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
Damn.. een torretje in het zwembad...... het moet niet spannender worden![]()
Yep.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij weer een weddenschap verloren???
Een strontvlieg uit Brian z'n haar.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef AutumnTears het volgende:
was dat voor vies beest??
Open er dan ff een topic over!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef Sammy-S het volgende:
Honderd cp die Brian aan Amanda gegeven had heeft ie nu van Huub gekregen. Mooier kan het niet.
OMG, de caps van jezelf rukkend in de jacuzzi plaats je maar hier hoor:quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
Kleinzusje, ik ben zo blij je weer te zien, je jaagt me gewoon de jacuzzi in![]()
Omdat ze er later is ingestapt moet ze dezelfde rol doen als Amanda. (dacht ik)quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Maar weet iemand dit?? Sylvia is echt serieus aan het oefenen. Is Amanda er mee gestopt?
Nee, Amanda had alleen nu geen tijd moest huiswerk voor tilly doen. Syl stelde voor samen met Huub te oefenen. Weet niet of ze ook de lessen gaat meedoen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Maar weet iemand dit?? Sylvia is echt serieus aan het oefenen. Is Amanda er mee gestopt?
Amanda wilde vanavond niet oefenen en Syl wel.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Doet Amanda de scene niet meer en heeft Sylvia het overgenomen ofzo???
Leuk dat je ook meepost in de COS!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef _gaby_ het volgende:
die vlieg ligt er al tijden. Van voor donderdag al. Hij is eng en groot.
Sylvia wil bij nader inzien ook mee doen met de acteerlessen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |