Gewoon een 2x50 watt Marshall, een 9100... Volgens mij is het wel vrij normaal dat een buizen-eindtrap zo zwaar is hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
en daar wil je je repetitie hok mee omblazen ofzo? Of al vallend van een wolkenkrabber spelen en als je terecht komt dat je amp het iig nog doet?Wat voor amp heb je wel niet gekocht
30kg is wel veel voor alleen een eindtrap toch
![]()
solid-states zijn iig lang geen 30 kg, eerder 10 tot 15quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon een 2x50 watt Marshall, een 9100... Volgens mij is het wel vrij normaal dat een buizen-eindtrap zo zwaar is hoor.
Ik zei toch ook buizen-eindtrap?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
solid-states zijn iig lang geen 30 kg, eerder 10 tot 15
nee, die hebben geen buizen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zei toch ook buizen-eindtrap?
En solid-state is inderdaad geen buizen, haha
Ik heb de overstap toch maar eens gemaakt. Er zal toch een reden zijn waarom die dingen zoveel gebruikt worden terwijl ze veel duurder en zwaarder en kwetsbaarder zijn!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, die hebben geen buizen.
buizen zijn alleen maar buizerig, nergens goed voor.
Mode?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de overstap toch maar eens gemaakt. Er zal toch een reden zijn waarom die dingen zoveel gebruikt worden terwijl ze veel duurder en zwaarder en kwetsbaarder zijn!
Zou ook nog best eens kunnen. Het gitaristenwereldje is zeker zo trendgevoelig als de modewereldquote:
Door het zien van Metalocalypse (cartoon serie) wil ik nu een gibson flying vquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zou ook nog best eens kunnen. Het gitaristenwereldje is zeker zo trendgevoelig als de modewereld![]()
Tone, man, jeweets. Pure, fat saturated tone.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de overstap toch maar eens gemaakt. Er zal toch een reden zijn waarom die dingen zoveel gebruikt worden terwijl ze veel duurder en zwaarder en kwetsbaarder zijn!
Daarom heb ik ook een amp waar Nigel Tufnel wordt genoemd in de handleiding bij het stukje waar uitgelegd wordt hoe je naar eleven moet gaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zou ook nog best eens kunnen. Het gitaristenwereldje is zeker zo trendgevoelig als de modewereld![]()
40kg voor alleen een eindtrapquote:
Dudequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tone, man, jeweets. Pure, fat saturated tone.
[afbeelding]
ow, nee bedoelde hele ampquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef punkjunk het volgende:
[..]
40kg voor alleen een eindtrapwat zijn die dingen zwaar. Ze worden standaat mét steekkarretje geleverd zeker?
ligt er een beetje aan wat je budget is (en je smaak), maar over het algemeen heeft Epiphone prima gitaren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef DoNirvana het volgende:
Beste mensen,
Ik ben van plan een Epiphone Les paul te kopen omdat ik het te duur vind om een gibson te kopen heeft iemand hier ervaring mee of dit een beetje gangbare gitaren zijn ??
Ik wil van alle markten thuis kunnen spelen dus van grunge metal tot lekker goed clean jazz sound.
Wie helpt me ..
En de Les Paul is natuurlijk best een heel flexibele gitaar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wat je budget is (en je smaak), maar over het algemeen heeft Epiphone prima gitaren.
zie ook mijn edit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de Les Paul is natuurlijk best een heel flexibele gitaar.
Volgens mij kan je beter ook kijken naar een aantal versterkersquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef DoNirvana het volgende:
Beste mensen,
Ik ben van plan een Epiphone Les paul te kopen omdat ik het te duur vind om een gibson te kopen heeft iemand hier ervaring mee of dit een beetje gangbare gitaren zijn ??
Ik wil van alle markten thuis kunnen spelen dus van grunge metal tot lekker goed clean jazz sound.
Wie helpt me ..
mits beginner.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:09 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter ook kijken naar een aantal versterkersWant die zijn ook erg erg bepaalend voor je geluid.
Gitaarnet crosspost!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef DoNirvana het volgende:
Beste mensen,
Wie helpt me ..
Met Nirvana in je nickquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef DoNirvana het volgende:
Beste mensen,
Wie helpt me ..
die kleine marshalls zijn wel vet! Bij het maken van het 1e korn album is zo'n kleine marshall in een gasbarbeque gelegd en dat signaal opgenomen voor een vette gitaarsound!quote:
We weten wat jij zou doen jah.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Met Nirvana in je nickIk zou voor Fender gaan.
![]()
ook een prima wat minder-beginnersversterktje andersquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
Goedkoop prima beginnersversterkertje:
[TK] Marshall MG15DFX Amp
Nouja, 15 watt solid state...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ook een prima wat minder-beginnersversterktje anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |