quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Cudles het volgende:
wat zijn humpbackers?
quote:
Mooie strat, hoewel ik een tele in deze kleurstelling nog mooier vind.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja maar dan met een maple toets!![]()
[afbeelding]
En dat rode element wat brian er in heeft zitten is helemaal tering geil!
Je bedoelt een humbucker.quote:
mijn tele dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef Laxe het volgende:
[..]
Mooie strat, hoewel ik een tele in deze kleurstelling nog mooier vind.
PS zo'n mooie koffer heb ik voor m'n bas en ook zo'n lekkere BXR300C (als ik die goed zie)![]()
en een pinch harmonic is niet wat je op de 12e fret enzo hebt, een pinch harmonic kun je op elke fret doen door met je duim de snaar aan te raken vlak nadat je em aanslaat. tricky om onder de knie te krijgen, maar als je het door hebt is het makkelijk.quote:
Hey we gebruiken dezelfde plectrumsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef punkjunk het volgende:
Laatste keer maar dan helemaal
De digicam doet het zonder flitser altijd vet slecht en maakt mét flister onwijs lelijke beelden dus sorry voor de kwaliteit.
tortex 0.88quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hey we gebruiken dezelfde plectrums![]()
*Al gebuik ik ook wel eensch de paarse als het heel strak moet![]()
Hoezo vind je dat onhandig, 2 flightcase's is duurder en allene maar nóg een segment wat je mee moet sjouwen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef Cynic het volgende:
Nu moet ik dus alleen nog even een 2HE flightcase halen voor die preamp. Heb nog even gedacht om alles in één 5HE case te bouwen, maar volgens mij is dat alleen maar onhandig,
Junior Jet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:04 schreef punkjunk het volgende:
Ik zag vandaag bij de muziekwinkel een soort LP Junior van Gretsch. Nog niet veel over kunnen vinden maar hij zag er wel lekker uit. Zat een hele apparte p90 in met een metalen omhulsel, heb ze ook wel es in ene hele dure Fender Tele
Ja ik had em gevondne, de site van Gretsch was vét traag en slecht berijk baar maar hij stond er gewoon opquote:
Hoe duur was ie?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja ik had em gevondne, de site van Gretsch was vét traag en slecht berijk baar maar hij stond er gewoon op. Wel een mooi ding ookal is ie in het geel véél mooier
Stond (nog) geen prijs bij maar zal es ff kijken, bij mupo stond ie ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe duur was ie?
Wel een origineel alternatief op een epi junior!![]()
Haha, vet sneaky. Ken je mupo ook of googlde je ff?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:26 schreef TeleluvR het volgende:
Bij Mupo 269, is best te doen!
Snelle edit!
![]()
http://justfuckinggoogleit.com/quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, vet sneaky. Ken je mupo ook of googlde je ff?![]()
Alleen de eindtrap is al 30 kg...met de preamp erbij wordt dat dus nog zwaarder. En het is niet heel handig qua formaat om in de auto ofzo te doen. En er zat ook al een 3HE case om de eindtrap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat onhandig, 2 flightcase's is duurder en allene maar nóg een segment wat je mee moet sjouwen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alleen de eindtrap is al 30 kg...met de preamp erbij wordt dat dus nog zwaarder. En het is niet heel handig qua formaat om in de auto ofzo te doen. En er zat ook al een 3HE case om de eindtrap.
en daar wil je je repetitie hok mee omblazen ofzo? Of al vallend van een wolkenkrabber spelen en als je terecht komt dat je amp het iig nog doet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alleen de eindtrap is al 30 kg...met de preamp erbij wordt dat dus nog zwaarder. En het is niet heel handig qua formaat om in de auto ofzo te doen. En er zat ook al een 3HE case om de eindtrap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |