Nee, die galmbak van jullie is een pretjequote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bananenman het volgende:
Ik durfde het weer aan dit jaar. 2x eerder naar PSV uitgeweest maar daarna niet meer gegaan, klotereis, klotestadion en je krijgt er toch altijd op je kloten. Maar toch gisteren een kaartje gehaald en na het resultaat van vandaag heb ik goeie hoop
da's een kuteind traplopenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, die galmbak van jullie is een pretje![]()
![]()
Nee. Maar daar zit ik niet in het uitvak. Bij jullie wel. En dat vind ik het kutste uitvak van NL. Niet zo op je teentjes getrapt joh.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, die galmbak van jullie is een pretje![]()
![]()
volgens mij is het toch wel algemeen bekend dat wij een enorm kut uitvak hebben? Ik ben iig blij dat ik er niet hoef te staanquote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Maar daar zit ik niet in het uitvak. Bij jullie wel. En dat vind ik het kutste uitvak van NL. Niet zo op je teentjes getrapt joh.
De terugspeelbalquote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
1e helft: http://www.youtube.com/watch?v=1SibhRk5meY
2e helft: http://www.youtube.com/watch?v=id_cG7fpK7g
Of natuurlijk 6-3 of wellicht 0-7 of misschien 15-11 of 104-98, of wie weet wel 6-0 6-3 4-6 6-2quote:Op maandag 12 maart 2007 08:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk 8-0, maar het zou ook best 1-1 kunnen worden.
Uh, van de basisspelers bedoel je?quote:
Misschien wel, maar compleet fit zal hij niet zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 12:08 schreef zjroentje het volgende:
Dus Gomes kan zondag ook niet meedoen?
Dit weekend alleen te passeren met een schot van 120, in plaats van 130 kilometer per uur.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien wel, maar compleet fit zal hij niet zijn
Waarschijniljk is die wel op tijd fit, evenals Kromkampquote:Op maandag 12 maart 2007 12:08 schreef zjroentje het volgende:
Dus Gomes kan zondag ook niet meedoen?
Sommige ballen stopt tie grandioos, om andere ballen kompleet te verprutsen. Heb hem de laatste wedstrijd redelijk wat fauten zien maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit weekend alleen te passeren met een schot van 120, in plaats van 130 kilometer per uur.
Maar verluidt wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef zjroentje het volgende:
Dus de blessure van Tardelli valt ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |