Biankakequote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef Biancavia het volgende:
Wij werden gisteren door iemand geteleport naar een of andere club en daar kon je bukkake doen.
Je kan bijv gaan dansen op zo'n danspad. Ik weet wel een plekje waar je L$ 4 per 5 minuten verdiend.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef IndyROKR het volgende:
Ik ben het vanmiddag maar weer eens gaan downloaden, ben al langs de hoeren geweest, gayclub, arena en ga zo maar door. Maar hoe kan werken, om geld te verdienen? Waar moet ik me dan melden?
Waar dan? Want wij hadden alleen eentje waar je 1 dollar per 10 minuten kon verdienen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan bijv gaan dansen op zo'n danspad. Ik weet wel een plekje waar je L$ 4 per 5 minuten verdiend.![]()
Als je niet in RL neukt, kan je het is SL ook wel vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef perslucht het volgende:
't schijnt dat wincencentrum De Aarhof in Alphen aan den Rijn het eerste winkelcentrum ter wereld is in Second Life is. Zou je daar ook kunnen neuqen?![]()
Ik TP je wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waar dan? Want wij hadden alleen eentje waar je 1 dollar per 10 minuten kon verdienen.
En nog ergens waar je kon paaldansen voor 2 doller per 10 minuten.![]()
Maar 4 per 5 minuten tikt wel beter aan natuurlijk.
In een toevluchtsoord van de realiteit geestdodend werk doen, tegen een minimumloon.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan bijv gaan dansen op zo'n danspad. Ik weet wel een plekje waar je L$ 4 per 5 minuten verdiend.![]()
Wat weet jij er nou van?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
In een toevluchtsoord van de realiteit geestdodend werk doen, tegen een minimumloon.
Sad.
Wou jij zeggen dat met een macro heen en weer wiebelen tegen een miniem bedrag, en dat voor geruime tijd, echt zulk inspirerend werk is? Dat klinkt nog sneuer dan 2000 ratten hakken in WoW.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef BasGee het volgende:
Al gehoord over ThirdLife?! Dit filmpje gevonden op de-wereld-draait-door site, echt hilarisch!
Voor alle haters en lovers...
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/linkdump.php?id=4015
Gr. BasGee
Ik dans op een gezellige goedbetaalde plek met heerlijke muziek een paar Linden bij elkaar en ga daarna lekker shoppen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat met een macro heen en weer wiebelen tegen een miniem bedrag, en dat voor geruime tijd, echt zulk inspirerend werk is? Dat klinkt nog sneuer dan 2000 ratten hakken in WoW.
Had je ook in het echte leven kunnen doen, maar hey. Dat is voor losers.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dans op een gezellige goedbetaalde plek met heerlijke muziek een paar Linden bij elkaar en ga daarna lekker shoppen.En dat is niet sneu.
![]()
volkomen normaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dans op een gezellige goedbetaalde plek met heerlijke muziek een paar Linden bij elkaar en ga daarna lekker shoppen.En dat is niet sneu.
![]()
Je hoeft alleen je avatar maar op het rondje neer te plempen en te wachten. Dus je kunt gewoon iets anders gaan doen. In je first life bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat met een macro heen en weer wiebelen tegen een miniem bedrag, en dat voor geruime tijd, echt zulk inspirerend werk is? Dat klinkt nog sneuer dan 2000 ratten hakken in WoW.
Spellen spelen zonder te spelen. Jullie weten het wel te verkopen, hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je avatar maar op het rondje neer te plempen en te wachten. Dus je kunt gewoon iets anders gaan doen. In je first life bijvoorbeeld.![]()
Heb jij SL eigenlijk wel eens uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Spellen spelen zonder te spelen. Jullie weten het wel te verkopen, hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |