De SL versie van Amsterdam CS heeft een speciale openbare ruimte met bedden, waar je crackhoeren kunt neukenquote:
Whehequote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Kun je daar ook mensen vermoorden, misschien wel leuk om paar mensen hun 2e leven af te pakken.
Ow.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De SL versie van Amsterdam CS heeft een speciale openbare ruimte met bedden, waar je crackhoeren kunt neuken
Zie screenshots van de OP.
Dacht ik daar nou krek hetzelfdequote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef longinus het volgende:
Eens kijken, jij installeert SL, gaat naar virtueel Amsterdam om je door een she-male in je kont te laten neuken....
Wil je ons iets vertellen of zo
Bedelen, ik heb 50 L$ verdiend in een krap uurtjequote:Op zondag 11 maart 2007 23:47 schreef Chiponiz het volgende:
Tja Amsterdam hé, wat kun je er anders doen..![]()
Ik ging naar amsterdam omdat dat het eerste was wat in me opkwam na die tutorial gedaan te hebben. Daar aangekomen zag ik allemaal hoeren (vrouwen) staan dus vroeg ik voor de gein of we sex konden hebben. Ze wilden nogal wat geld, en toen heb ik nog een tijdje staan schreeuwen of het gratis kon, en dat pijpen of aftrekken ook oké was. Helaas waren ze niet geïnteresseerd en toen ben ik een of andere ouwe tang op een bankje gaan lastigvallen, die me al had 'horen' schreeuwen om gepijpt te worden, en me gelijk vertelde dat ze niet geïnteresseerd was. Ik zei toen dat ik alleen vrienden wou zijn, maar tegelijkertijd stond er naast dat bankje die shemale z'n 'appearance' te veranderen. Toen heb ik die shemale dus gevraagd of 't gratis kon (ik wilde zo snel mogelijk uitproberen of sex mogelijk was in Second Life), en die vond 't ok (ondertussen zat die ouwe tang me uit te lachen met een aantal 'LMAO-s'). Een paar minuten later (ik was 'em eerst ook nog kwijtgeraakt omdat 't programma op dat moment nogal traag werkte) lag 'ie me op dat bed te krikken.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef longinus het volgende:
Eens kijken, jij installeert SL, gaat naar virtueel Amsterdam om je door een she-male in je kont te laten neuken....
Wil je ons iets vertellen of zo
Oh vast wel, wapens moeten alleen even geprogrammeerd worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Kun je daar ook mensen vermoorden, misschien wel leuk om paar mensen hun 2e leven af te pakken.
dat jaquote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef Dodecahedron het volgende:
"Ah, take my cum!"
"Your huge rod has hurt my asshole enough!"![]()
![]()
Ik ging vrijdag met een vriendin een profiel aanmaken, wij hadden ook dat probleem.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef justmattie het volgende:
ik kwam niet eens verder met aanmelden, na 16x een naam te hebben bedacht die al bestond ben ik maar gekapt ermee
Second Life is kunst.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:06 schreef longinus het volgende:
Mensen die denken binne 5 minuten heel SL te kennen
geeft het de kans, er zijn leuke plekken en je kan zeker lol hebben, als je maar niet vergeet dat het virtueel is.
Als je denkt dat het alleen sex is, je rechterhand ( of je linker) is veel effectiever en je moet het meer zien als een uitgebreid chat programma.
Het is net als naar voetbal kijken, denken dat je actief bezig bent terwijl je je volstort met chips en bier.![]()
sommige zien Fok! als real-life, ik houd het op een second life omdat je nooit weet wie of wat er achter een berichtje zit.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef isama het volgende:
real life
second life
op welke plaats komt FOK! dan?
Tussen first en second in?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef isama het volgende:
real life
second life
op welke plaats komt FOK! dan?
ik ben niet verder gegaan dan de tutorial.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:06 schreef longinus het volgende:
Mensen die denken binne 5 minuten heel SL te kennen
geeft het de kans, er zijn leuke plekken en je kan zeker lol hebben, als je maar niet vergeet dat het virtueel is.
Als je denkt dat het alleen sex is, je rechterhand ( of je linker) is veel effectiever en je moet het meer zien als een uitgebreid chat programma.
Het is net als naar voetbal kijken, denken dat je actief bezig bent terwijl je je volstort met chips en bier.![]()
Heb 't een paar maanden geleden eens geprobeerd en om dat nou te vergelijken...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef longinus het volgende:
[..]
sommige zien Fok! als real-life, ik houd het op een second life omdat je nooit weet wie of wat er achter een berichtje zit.
Het is een aanvulling, al is Second-Life soms heel dicht bij het real life ervaring.
Biankakequote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef Biancavia het volgende:
Wij werden gisteren door iemand geteleport naar een of andere club en daar kon je bukkake doen.
Je kan bijv gaan dansen op zo'n danspad. Ik weet wel een plekje waar je L$ 4 per 5 minuten verdiend.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef IndyROKR het volgende:
Ik ben het vanmiddag maar weer eens gaan downloaden, ben al langs de hoeren geweest, gayclub, arena en ga zo maar door. Maar hoe kan werken, om geld te verdienen? Waar moet ik me dan melden?
Waar dan? Want wij hadden alleen eentje waar je 1 dollar per 10 minuten kon verdienen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan bijv gaan dansen op zo'n danspad. Ik weet wel een plekje waar je L$ 4 per 5 minuten verdiend.![]()
Als je niet in RL neukt, kan je het is SL ook wel vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef perslucht het volgende:
't schijnt dat wincencentrum De Aarhof in Alphen aan den Rijn het eerste winkelcentrum ter wereld is in Second Life is. Zou je daar ook kunnen neuqen?![]()
Ik TP je wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waar dan? Want wij hadden alleen eentje waar je 1 dollar per 10 minuten kon verdienen.
En nog ergens waar je kon paaldansen voor 2 doller per 10 minuten.![]()
Maar 4 per 5 minuten tikt wel beter aan natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |