Hoi !quote:Op zondag 11 maart 2007 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Hoi.
Hoi fiets!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi !![]()
![]()
Even voorstellen :
Ik ben S-F![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Hoi.
Mafkeesquote:
Ow tis zoeen manlijkequote:
Damn, verkeerde gokquote:Op zondag 11 maart 2007 17:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat dacht je van andersom
[SC meet topic] Waar alles gebeurt behalve Photoshop
quote:
Hai Lisquote:
Pas op hequote:Op zondag 11 maart 2007 17:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey Delft is ook niet okay ik vind het ook kut
Christiaan
Neequote:
Hoezoquote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Waar? Beestenmarkt? Is het nu lekker druk...
Je zou maar een kater hebben en daar naar kijkenquote:
Oja ?quote:
Ik denk dat je geboorte wel een belangerijk punt wasquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm wat zijn nou sleutelmomenten in mijn leven geweest
geboorte van je eerste kindquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik heb er al 12quote:
True, maar goed om dat nou te gaan noterenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat je geboorte wel een belangerijk punt was![]()
_
heb jke geen vakantie die je helemaal geweldig vond?quote:
Eerste ontmoeting met Merel komt er sowieso in, dat Sarina toendertijd naar Engeland ging was ook een sleutelmoment, stoppen met mijn opleiding, afronden van opleidingen, op kamers gaan etc.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef lauwert het volgende:
[..]
heb jke geen vakantie die je helemaal geweldig vond?
ontmoeting met merel?
de eerste keer?
Iets met school, diploma gehaald, naar nieuwe school, heel aardig iemand ontmoet?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, maar goed om dat nou te gaan noteren
Zie bovenstaande postquote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Iets met school, diploma gehaald, naar nieuwe school, heel aardig iemand ontmoet?
Vooral dat op kamers gaan denk ikquote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerste ontmoeting met Merel komt er sowieso in, dat Sarina toendertijd naar Engeland ging was ook een sleutelmoment, stoppen met mijn opleiding, afronden van opleidingen, op kamers gaan etc.
We komen een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |