Op dat antwoord hoopte ze volgens mij stiekem toen ze hem net vroeg of hij nog vragen had.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef farceman het volgende:
Als Brian nu sex relatie voorsteld zegt ze gelijk ja..
of dit kwam er vervolgens weer achteraanquote:Op zondag 11 maart 2007 17:34 schreef Marrije het volgende:
Brian: ja hoor, in mindere mate he, ik heb ook behoefte aan dit of dat
Damn.... ze mag fungeren als voorwerp om zijn behoeftes te bevredigen... gebruiksvoorwerp dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:34 schreef Marrije het volgende:
Amanda: voel jij je buiten onze vriendschap nog aangetrokken tot mij?
Brian: ja hoor, in mindere mate he, ik heb ook behoefte aan dit of dat
Als Syl de reactie van Amandel had gezien gisteravond helemaal. Huilen omdat de teasers weg waren. Mooie avond, dubbele avond volgens Eric. Maar dat was ze even vergetenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
Dus het lot van Amanda ligt nu in handen van Huub en Eric (want Sylvia zal haar er wel uitstemmen denk ik).
Daarom is er gelukkig Greenpeace, mocht het nodig blijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schaam je niet dear, niemand wil Jaap trekken...
Dat was ze al een tijdje, ze heeft het alleen niet door...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... ze mag fungeren als voorwerp om zijn behoeftes te bevredigen... gebruiksvoorwerp dus.
En ze valt er gewoon weer voorquote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... ze mag fungeren als voorwerp om zijn behoeftes te bevredigen... gebruiksvoorwerp dus.
Dat is gewoon zijn eigen ketting...daar hangt vast zo'n groot dollarteken aan, zo'n Tupac brother dingquote:Op zondag 11 maart 2007 17:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waarom heeft Brian die ketting eigenlijk aan?
Gaat hij zich straks weer verkleden als Miss Briana?
amanda heeft echt een probleem, het is voor haar genant dat nu vele mensen daarvan op de hoogte zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor maar kent iemand ze zo goedkoop? Ze zit te smeken om sex
Daar komt het dus wel op neer.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze dat al lang prima vindt.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef Mokum020 het volgende:
Dat was ze al een tijdje, ze heeft het alleen niet door...
Gezellig he?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef Sporti het volgende:
beginnen gewoon weer opnieuw met het hele verhaal
Haar moeder zit niet voor niks in Belgie...gevlucht voor haar eigen kind...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft echt een probleem, het is voor haar genant dat nu vele mensen daarvan op de hoogte zijn
Het is zelfs Greenpeace nog niet gelukt Jaap terug de zee in te trekken.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daarom is er gelukkig Greenpeace, mocht het nodig blijken.
Control-C, Control-Vquote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
of dit kwam er vervolgens weer achteraan.
Wat ze gister tegen dr teaser vriendinnen zei was t andersom hoor. Nena is heel erg jaloers op Amandelquote:Op zondag 11 maart 2007 17:37 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is gewoon jaloers op Nena en wil haar gewoon na doen.
Ik denk dat iedereen haar er wel uit zal stemmenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
Dus het lot van Amanda ligt nu in handen van Huub en Eric (want Sylvia zal haar er wel uitstemmen denk ik).
Zei ze dat echt, ja?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef BuffyJan het volgende:
Wat ze gister tegen dr teaser vriendinnen zei was t andersom hoor. Nena is heel erg jaloers op Amandel![]()
Ze is zelf t gesprek weer aangegaan met mquote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Net de laatste paar COSsen door zitten lezen, ben blij om te zien dat er weer netjes ontopic gepost is!
![]()
![]()
Ik kan er echt niet bij dat Amanda niet gewoon weg loopt...
Ze heeft toch zelf wel door dat dit toch nergens heen gaat!?![]()
Ik denk dat je het niet hebt begrepen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Net de laatste paar COSsen door zitten lezen, ben blij om te zien dat er weer netjes ontopic gepost is!
![]()
![]()
Ik kan er echt niet bij dat Amanda niet gewoon weg loopt...
Ze heeft toch zelf wel door dat dit toch nergens heen gaat!?![]()
Jep, ze hadden t erover waarom ze ruzie had met Nena. Toen zei ze dat Nena heel erg jaloers op Amandel was, en dat dat altijd zo is geweestquote:
Watvoor voorbeeld is zij geweest voor haar 3 dochters ?? Belgie zit ze omdat haar vriend daar vandaan komt.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Haar moeder zit niet voor niks in Belgie...gevlucht voor haar eigen kind...![]()
Dus, lieve COSsertjes, ga naar de Greenpeace-site en wordt donateur!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is zelfs Greenpeace nog niet gelukt Jaap terug de zee in te trekken.
tja die gesolliciteerd heeft als poolboy bij DGK in eerste instantie..quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef carpediem23 het volgende:
Brian de carriere man
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef BuffyJan het volgende:
Jep, ze hadden t erover waarom ze ruzie had met Nena. Toen zei ze dat Nena heel erg jaloers op Amandel was, en dat dat altijd zo is geweest
Ik denk dat ze dat helemaal niet "prima" vindt, ik ben bang dat ze zo weinig respect voor zichzelf heeft dat dit haar manier van een "relatie" hebben is.... Maar ze vindt het niet leuk.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze dat al lang prima vindt.
Dringt alleen niet helemaal tot d'r door.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef Copycat het volgende:
Brian zegt nu heel duidelijk dat hij niets om Amanda geeft.
Als teken van verbondenheid, omdat zijn eigen brein ook is overleden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn eigen ketting...daar hangt vast zo'n groot dollarteken aan, zo'n Tupac brother ding![]()
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze dat helemaal niet "prima" vindt, ik ben bang dat ze zo weinig respect voor zichzelf heeft dat dit haar manier van een "relatie" hebben is.... Maar ze vindt het niet leuk.
Ja idd, ze hadden beter Brian gewoon poolboy kunnen laten worden (dat ene uurtje per 2 weken red ik nog wel) en David in het huis moeten zettenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
[..]
tja die gesolliciteerd heeft als poolboy bij DGK in eerste instantie..
Ik denk dat je helemaal goed zit.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet hebt begrepen.
Het is wel degelijk 'ergens heen gegaan'. Zei Brian eerst nog dat ze niet meer in zijn oor moest sabbelen en geen andere dingen mocht doen om hem op te geilen, einde van het gesprek leert haar toch dat Brian ook zo zijn behoeftes heeft waar ze wellicht een aandeel in mag hebben om die te bevredigen. Alleen wat meer op zijn commando. Maar daar went ze vast wel aan.
Ik wil net zo graag dat Brian nou eens goed uit de doeken doet hoe het zit als Amandaquote:Op zondag 11 maart 2007 17:47 schreef Copycat het volgende:
Het verhaal van Amanda, Rogier en het vriendinnetje van Rogier.
Aagje!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil net zo graag dat Brian nou eens goed uit de doeken doet hoe het zit als Amanda![]()
amanda is niet zo'n onschuldig meisje, blijkbaarquote:Op zondag 11 maart 2007 17:48 schreef Copycat het volgende:
Amanda krijgt het er helemaal warm van.
hahaha ben je wakker?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is niet zo'n onschuldig meisje, blijkbaar
Zo hee...... wie is er hier nou een hoer?!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Brian: dat is wat er in de brief stond en voor de rest moet je betalen.
Amanda:. . .hoe??
Brian: doe mij ook maar 31 dagen butler
Waar Amanda hoopte op eenzelfde alternatief voor die 31 dagen als Huub bood.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Brian: dat is wat er in de brief stond en voor de rest moet je betalen.
Amanda:. . .hoe??
Brian: doe mij ook maar 31 dagen butler
een geheugen als een zeefquote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef BuffyJan het volgende:
Die ex van Rogier is 37, ze lijkt helemaal geen 36 volgens Amandel![]()
![]()
Zelfde IQ als Amanda en Nena, dat was al vrij snel duidelijk. Blijklbaar heeft Tamara niet gehoord wat Brainless allemaal over haar gezegt heeft...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ook triest dat die Tamara nog loopt te kwijlen bij Brian![]()
Wat heeft ie over haar gezegd dan, niets nadeligs toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zelfde IQ als Amanda en Nena, dat was al vrij snel duidelijk. Blijklbaar heeft Tamara niet gehoord wat Brainless allemaal over haar gezegt heeft...
Die heette toch ook Tamara....... dat was al de helft van de aantrekkingskracht voor Brian: dezelfde naam als zijn ex.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij zit ik verkeerd en heeft hij het niet over die Tamara maar over 1 van die Surinaamse dates die hij destijds had...
Gewoon standaard beledigingen, heeft ie wel tegen meerdere van die meiden gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft ie over haar gezegd dan, niets nadeligs toch?
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik beland in een sollicitatiegesprek?
Nou.... als jij zulke sollicitatiegesprekken hebt....quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Als de nood het hoogst is, is de redding nabij!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze is zelf t gesprek weer aangegaan met m
ja, amanda solliciteert naar aandachtquote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Uitgelacht ?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon standaard beledigingen, heeft ie wel tegen meerdere van die meiden gedaan.
Was er trouwens geen gehandicapt meisje bij, eentje die doof was? Meen me te herrinneren dat ie die eens uitgelacht had...
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, amanda solliciteert naar aandacht
![]()
Ik krijg wel eens de vraag wat mijn negatieve kanten zijn ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als jij zulke sollicitatiegesprekken hebt....![]()
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 11 maart 2007 17:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En naar een unanieme exit-stemming!![]()
Geen idee hoor maar soms hebben mensen Nederlands niet als moedertaal...dan denk ik toch altijd petje af voor hoe goed iemand schrijft...dan mag er best weleens een woordje niet goed zijn toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |