Ja idd, ze hadden beter Brian gewoon poolboy kunnen laten worden (dat ene uurtje per 2 weken red ik nog wel) en David in het huis moeten zettenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
[..]
tja die gesolliciteerd heeft als poolboy bij DGK in eerste instantie..
Ik denk dat je helemaal goed zit.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet hebt begrepen.
Het is wel degelijk 'ergens heen gegaan'. Zei Brian eerst nog dat ze niet meer in zijn oor moest sabbelen en geen andere dingen mocht doen om hem op te geilen, einde van het gesprek leert haar toch dat Brian ook zo zijn behoeftes heeft waar ze wellicht een aandeel in mag hebben om die te bevredigen. Alleen wat meer op zijn commando. Maar daar went ze vast wel aan.
Ik wil net zo graag dat Brian nou eens goed uit de doeken doet hoe het zit als Amandaquote:Op zondag 11 maart 2007 17:47 schreef Copycat het volgende:
Het verhaal van Amanda, Rogier en het vriendinnetje van Rogier.
Aagje!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil net zo graag dat Brian nou eens goed uit de doeken doet hoe het zit als Amanda![]()
amanda is niet zo'n onschuldig meisje, blijkbaarquote:Op zondag 11 maart 2007 17:48 schreef Copycat het volgende:
Amanda krijgt het er helemaal warm van.
hahaha ben je wakker?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is niet zo'n onschuldig meisje, blijkbaar
Zo hee...... wie is er hier nou een hoer?!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Brian: dat is wat er in de brief stond en voor de rest moet je betalen.
Amanda:. . .hoe??
Brian: doe mij ook maar 31 dagen butler
Waar Amanda hoopte op eenzelfde alternatief voor die 31 dagen als Huub bood.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Brian: dat is wat er in de brief stond en voor de rest moet je betalen.
Amanda:. . .hoe??
Brian: doe mij ook maar 31 dagen butler
een geheugen als een zeefquote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef BuffyJan het volgende:
Die ex van Rogier is 37, ze lijkt helemaal geen 36 volgens Amandel![]()
![]()
Zelfde IQ als Amanda en Nena, dat was al vrij snel duidelijk. Blijklbaar heeft Tamara niet gehoord wat Brainless allemaal over haar gezegt heeft...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ook triest dat die Tamara nog loopt te kwijlen bij Brian![]()
Wat heeft ie over haar gezegd dan, niets nadeligs toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zelfde IQ als Amanda en Nena, dat was al vrij snel duidelijk. Blijklbaar heeft Tamara niet gehoord wat Brainless allemaal over haar gezegt heeft...
Die heette toch ook Tamara....... dat was al de helft van de aantrekkingskracht voor Brian: dezelfde naam als zijn ex.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij zit ik verkeerd en heeft hij het niet over die Tamara maar over 1 van die Surinaamse dates die hij destijds had...
Gewoon standaard beledigingen, heeft ie wel tegen meerdere van die meiden gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft ie over haar gezegd dan, niets nadeligs toch?
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik beland in een sollicitatiegesprek?
Nou.... als jij zulke sollicitatiegesprekken hebt....quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Als de nood het hoogst is, is de redding nabij!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze is zelf t gesprek weer aangegaan met m
ja, amanda solliciteert naar aandachtquote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Uitgelacht ?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon standaard beledigingen, heeft ie wel tegen meerdere van die meiden gedaan.
Was er trouwens geen gehandicapt meisje bij, eentje die doof was? Meen me te herrinneren dat ie die eens uitgelacht had...
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, amanda solliciteert naar aandacht
![]()
Ik krijg wel eens de vraag wat mijn negatieve kanten zijn ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als jij zulke sollicitatiegesprekken hebt....![]()
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 11 maart 2007 17:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En naar een unanieme exit-stemming!![]()
Geen idee hoor maar soms hebben mensen Nederlands niet als moedertaal...dan denk ik toch altijd petje af voor hoe goed iemand schrijft...dan mag er best weleens een woordje niet goed zijn toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |