Lazio nerdquote:Op zondag 11 maart 2007 19:40 schreef Aanvoerder het volgende:
KJH never nooit niet naar die homo's van as roma.
Van der Wiel speelde goedquote:Op zondag 11 maart 2007 20:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoe speelde Van Duin ? is het wat voor de toekomst ...
die bal alá van Basten zou de goal vh seizoen zijn geweestquote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Saekerhett het volgende:
Die 1-4 was echt schitterend van Huntelaar!
haha, ok. Mooi dan. Met een wat solidere verdediging kan Ajax misschien eens wat constanter gaan presteren.quote:
Was zo'n onzin van de commentatorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef toma het volgende:
[..]
die bal alá van Basten zou de goal vh seizoen zijn geweest![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef gday het volgende:
Moeten wij nou ook zo'n usericon gaan maken van de blessure van Greene?
Zwaluw en zomer enzo..quote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
haha, ok. Mooi dan. Met een wat solidere verdediging kan Ajax misschien eens wat constanter gaan presteren.
Brandsteder was beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoe speelde Van Duin ? is het wat voor de toekomst ...
Denk dat de kans groter is dat een Feyenoorder daar een icon over gaat maken gezien de reacties in dat topicquote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef gday het volgende:
Moeten wij nou ook zo'n usericon gaan maken van de blessure van Greene?
Nou, er waren ook niet zoveel Ajacieden die heel erg lovend spraken over de inbreng van Leonardo.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Denk dat de kans groter is dat een Feyenoorder daar een icon over gaat maken gezien de reacties in dat topic.
was (denk ik) niet zijn schult. Emanuelson was weg op de linksback positie. Grygera die het dichtst bij Kennedy was moest overnemen maar stond eigelijk Kufo te dekken. Dus moest vd Wiel met Kufo meesprinten terwijl hij eigelijk niet eens zijn man was.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef gday het volgende:
Van der Wiel zag er inderdaad goed uit! Alleen jammer dat hij N'Kufo niet bij kon houden bij de 1e goal, anders was het een perfect debuut geweest.
En Stekelenburg had wel beter kunnen reageren eerlijk gezegd. Naar de bal moeten toekomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef toma het volgende:
[..]
was (denk ik) niet zijn schult. Emanuelson was weg op de linksback positie. Grygera die het dichtst bij Kennedy was moest overnemen maar stond eigelijk Kufo te dekken. Dus moest vd Wiel met Kufo meesprinten terwijl hij eigelijk niet eens zijn man was.
Klopt, maar niemand die blij was dat Leo z'n kruisband had gescheurd.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, er waren ook niet zoveel Ajacieden die heel erg lovend spraken over de inbreng van Leonardo.
Plae@quote:Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Klopt, maar niemand die blij was dat Leo z'n kruisband had gescheurd.
So?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Daar noem je ook iemand.
O leuk, gaan we nu die discussie weer krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
So?
Het is wel een grotere Ajacied dan jij i guess hoor![]()
Laat jasza toch lullen man. Plae@ is een beste gozer, maar zijn mening over Leo is belachelijk, vind ik!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
O leuk, gaan we nu die discussie weer krijgen.
![]()
Flikker toch op met dat gejank over een grotere/betere Ajaciedquote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
So?
Oh dat zeg ik ook niet, maar die opmerking van Mills deed een beetje alsof het een mongool isquote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat jasza toch lullen man. Plae@ is een beste gozer, maar zijn mening over Leo is belachelijk, vind ik!
Idd dusquote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is lullig voor die jongen, maar voor de rest kan ik er ook niet mee zitten hoor.
Als je mij bedoelt, ik ken hem.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook lekker laf om over iemand te gaan praten terwijl die niks terug kan zeggen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is lullig voor die jongen, maar voor de rest kan ik er ook niet mee zitten hoor.
Oh godquote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
So?
Maak dan ook niet zo'n opmerking, want je kent hem geeneens of wel?quote:
Jongen je moet niet zo snel op je pik getrapt zijn. En nee ik ken hem niet, moet dat dan? Ik baseer me enkel op z'n forumposts.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maak dan ook niet zo'n opmerking, want je kent hem geeneens of wel?
Maargoed, was meer als geintje bedoelt hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |