Dat is een kampioen, niet alleen winnen in de grote wedstrijden maar vooral alle kleine wedstrijden winnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk.
Je speelt gelijk tegen Excelsior, je verliest in de laatste minuut van Vitesse, je speelt gelijk tegen AZ. Alle 3 onnodig (en dan vergeet ik er nog een paar). Lukt het daar wel, word je gewoon kampioen. Want zo goed speelt PSV echt niet.
Geen Nederlander he.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:39 schreef Jasza het volgende:
Die scheids vind ik wel goed trouwens.
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
Onze linkerkant is zo slecht.
Mooi?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef Jasza het volgende:
DIE PASS WAT EEN PASS TERINGGGG.
Moet je vaker zeggen.quote:
Iedereen was vorig jaar zo lovend over Emanuelson. "Hij heeft de potentie om wereldtop te worden" etc.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
Onze linkerkant is zo slecht.
Backquote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Welke posities kan die Van der Wiel nog meer uit de voeten?
Balen dat er geen stream van is.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd. Uitgezonderd Werder Bremen thuis, heb ik lang niet zo genoten van ons aller AJAX.
Planet Voetbal man.quote:
quote:
Oerbie.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef Mr.Mills het volgende:
4-4-2 dan maar?
hoe oud is die wiel?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Jasza het volgende:
Idd, blok met Heitinga en Davids staat geweldig. Gabri die de gaten dichtloopt, spitsen krijgen meer ruimte door dit.
Verdedigend staan we echt geweldig behalve Urby, vd wiel een dikke voldoende.
19.quote:
Elk systeem heeft zijn voor en nadelen. Maar omdat wij geen echte buitenspelers hebben kunnen we nu misschien beter 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:12 schreef Chadi het volgende:
Komt omdat je het op middenveld goed op pakt... normaal sta je ook statisch voorin met vaste buitenspelers.. nu is er meer variatie en heb je aanvallend mee rruimte.
Je moet kijken wat je in huis hebt .. en je hebt een goed elftal voor dit systeem.. al jaren zelfs.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Elk systeem heeft zijn voor en nadelen. Maar omdat wij geen echte buitenspelers hebben kunnen we nu misschien beter 4-4-2 spelen.
Dit was bij momenten ook mooi hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef twi het volgende:
Sober maar scherp. Eindelijk eens op een manier hoe ik het de afgelopen weken had willen zien. Het mooie voetbal komt nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |