abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47188531
Mannen betalen al genoeg aan die etentjes, bioscoop bezoekjes, de bloemen, af en toe een doosje handgemaakte chocolaatjes. Die heerlijke fles wijn als je samen op de bank zit, de warme croissants bij het ontbijt. Om nog maar de zwijgen over die serades om 3 uur s'nachts en al die liefdesgedichten en kaartjes die ze sturen. Nou, dan mag de vrouw best wel de pil betalen hoor.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 12 maart 2007 @ 13:45:00 #52
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47188614
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:57 schreef Pinball het volgende:

[..]

Zo onzinnig vind ik hem niet. Ik doe iets waarvan ik weet dat het (ongewenste) gevolgen kan hebben voor mijn lichaam, en ik verwacht dat de 'veroorzaker' meebetaalt om die gevolgen te voorkomen.

Kinderen, cariës, same difference.
Die post wil ik je wel eens in OUD zien doen
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef Lucille het volgende:
Mannen betalen al genoeg aan die etentjes, bioscoop bezoekjes, de bloemen, af en toe een doosje handgemaakte chocolaatjes. Die heerlijke fles wijn als je samen op de bank zit, de warme croissants bij het ontbijt. Om nog maar de zwijgen over die serades om 3 uur s'nachts en al die liefdesgedichten en kaartjes die ze sturen. Nou, dan mag de vrouw best wel de pil betalen hoor.
Dat betaal ik altijd zelf hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_47188683
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef Ripley het volgende:

Dat betaal ik altijd zelf hoor
Dan doe je iets niet goed.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_47188748
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:56 schreef Copycat het volgende:
Verder hoeft een man van mij niet mee te betalen aan mijn anticonceptiepil.
De logische consequentie zou dan uiteraard zijn dat de man ook zeggenschap krijgt over welke pil gebruikt wordt.

"Doe maar ongelabeld witmerk, ik wil nog wel naar de kroeg kunnen deze maand" .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47188765
Als dat het enige beletsel is tussen wel of geen sex dan betaal ik graag mee hoor.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:22:09 #56
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_47190010
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is een uitzonderingssituatie dan? Bij mij gaat de pil niet van mijn no-claim af.
Nee, ik heb de Diane-pil, en dat staat geregistreerd als geneesmiddel (wat dus binnen de no-claim valt)

En anders zou ik t natuurlijk zelf moeten betalen, zelfde probleem, kost ¤120 per jaar...
pi_47191654
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef Lucille het volgende:
Ja dat doe je zelf! Liefdesgedichtjes zijn gratis by the way. En veel meer waard dan een bosje bloemen die met een paar dagen er toch voor jan l*l bij hangen. Dus die mag je wat mij betreft achtwege laten. Bovendien zijn the best things in life for free dus
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_47216961
Maar hoeveel kost de pil nou per basis-verzekerde?
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47217804
Ik vind het niet meer dan normaal dat je als man meebetaalt aan zulke zaken. Anders koop je zelf maar condooms.
pi_47217825
Wat een onzin, een beetje mee zitten betalen . Pas als je samenwoont of financieel van elkaar afhankelijk ben à la.
A little bit hateful
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:51:02 #61
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47218192
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal dat je als man meebetaalt aan zulke zaken. Anders koop je zelf maar condooms.
Why??? Ik snap dat echt niet van mensen. Als jullie samen wat aan het drinken zijn dan wordt de rekening ook altijd eerlijk verdeeld?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:50:13 #62
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_47219474
Zit bij mij gewoon in de verzekering. En al was dat niet zo, dan heeft ie er nog niks mee te maken.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_47219631
Precies, waarom meebetalen.. De relatie kost de man al genoeg!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:01:37 #64
14746 k_i_m
pi_47219786
Daar komt ie vanzelf achter als de vriendin geen geld meer heeft om een nieuwe strip pillen te halen .
In my life
Why do I smile
pi_47219925
Dan maar andere vriendin die wel de pil kan betalen
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:07:07 #66
14746 k_i_m
pi_47219938
In my life
Why do I smile
pi_47219994
pi_47220844
En als je homo bent?

N.B. Wordt de pil voor lesbiennes eigenlijk vergoed
pi_47221005
mijne is 30 per 6 mnd, maar aangezien ik getrouwd ben, gaan al onze kosten toch al van 1 pot eigenlijk...

als je samenwoont betaal je toch sowieso al je levensonderhoud samen lijkt me?

Ik zou er niet zo'n punt van maken, tenzij het echt financieel moeilijk is, dan zou je er samen misschien even over kunnen vergaderen dat je vriend wat bijdraagt.. maar voor mij is het altijd al vanzelfsprekend geweest, dat wie meer heeft ook iets meer geeft, of ik dat nou was of mijn partner op dat moment, dat wisselde nog wel eens.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:45:06 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47221022
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

N.B. Wordt de pil voor lesbiennes eigenlijk vergoed
Voor zover ik weet hoef je geen seksuele geaardheid in te vullen op je declaratieformulier. Ahoewel ik denk dat vrouwen die 100% voor de lesbische liefde gaan weinig behoefte aan anticonceptie hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47221124
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hoef je geen seksuele geaardheid in te vullen op je declaratieformulier. Ahoewel ik denk dat vrouwen die 100% voor de lesbische liefde gaan weinig behoefte aan anticonceptie hebben.
Ja dat leek mij ook. Maar je kunt dus oneigenlijk gebruik maken van de pil begrijp ik. Tijd voor Kamervragen me dunkt, deze maas in de wet moet voortvarend aangepakt worden.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:49:04 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47221163
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

Ja dat leek mij ook. Maar je kunt dus oneigenlijk gebruik maken van de pil begrijp ik. Tijd voor Kamervragen me dunkt, deze maas in de wet moet voortvarend aangepakt worden.

Hoezo oneigenlijk? Zoveel mannen die met condooms in hun portemonnee lopen zonder ooit een kans om ze te gebruikne, tenslotte.
pi_47221500
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo oneigenlijk?
Het dient de anticonceptie, en als er geen conceptierisico is, is het inzetten van het middel dus doelloos, dus oneigenlijk.
quote:
Zoveel mannen die met condooms in hun portemonnee lopen zonder ooit een kans om ze te gebruikne, tenslotte.
Maar die betalen ze zelf. Overigens ben ik wel voorstander van het heffen van kansspelbelasting in dat soort gevallen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:02:54 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47221649
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

Het dient de anticonceptie, en als er geen conceptierisico is, is het inzetten van het middel dus doelloos, dus oneigenlijk.
Maar denk jij dan dat er veel lesbische vrouwen zijn die die hormoonpillen slikken,. puur omdat ze vergoed worden door de zorgverzekering?
quote:
Maar die betalen ze zelf. Overigens ben ik wel voorstander van het heffen van kansspelbelasting in dat soort gevallen.
Kansspelbelasting? Leg uit!
pi_47221761
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar denk jij dan dat er veel lesbische vrouwen zijn die die hormoonpillen slikken,. puur omdat ze vergoed worden door de zorgverzekering?
Geen idee, maar het gaat om het principe!
quote:
[..]

Kansspelbelasting? Leg uit!
Met het condoom spelen ze mee in het spel vrouw in bed krijgen, alleen de kans dat ze winnen is nihil. Dat lijkt mij toch een kansspel, dus kansspelbelatsing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')