quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef NX het volgende:
Ik ben ASIAN films gek, iemand tips (hoeft niet perse romantische films te zijn, actie, drama, etc.)?
Ik kan zelf een tip meegeven:
- My Sassy Girl / Yeopgijeogin geunyeo (heeft een 8 als cijfer op imdb!)
- In The Mood For Love / Fa yeung nin wa (heeft een 8 als cijfer met meer dan 12.000 stemmen)
- Alle films van Takeshi Kitano
Beide geweldige films, ik heb er gewoon geen woorden voor, alleen; MUST SEE!!!![]()
[Tournament] Zuid-Koreaquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef NX het volgende:
Ik ben ASIAN films gek, iemand tips (hoeft niet perse romantische films te zijn, actie, drama, etc.)?
http://us.imdb.com/title/tt0224578/quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef NX het volgende:
- In The Mood For Love / Fa yeung nin wa (heeft een 8 als cijfer met meer dan 12.000 stemmen)
Beide geweldige films, ik heb er gewoon geen woorden voor, alleen; MUST SEE!!!![]()
- 2046quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef NX het volgende:
Behalve 2046 (hele goede film, vervolg op In The Mood For Love) heb ik de rest niet gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:06 schreef PDOA het volgende:
[..]
- 2046
- 2LDK
- Gozu
- Versus
- Survive Style +5
- Infernal Affairs 1,2,3
- The Great Yokai War
- The Bird People In China
Een western beoordelen op de werkelijkheidsfactor is wat mij betreft nogal onzinnig, vooral in de vroege jaren was er eigenlijk geen één film die het echte beeld weer gaf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:11 schreef Gillingham het volgende:
Ik doe ook maar weer eens een post, alleen maandlijstjes is een beetje onzinnig.
The Searchers (1956) 7
[afbeelding]
In mijn ogen niet al te bijzondere Western van typisch Amerikaans regisseur Ford. Vooral de indianen worden nogal een-dimensionaal neergezet. Natuurlijk is dat begrijpelijk vanuit Ethan's (John Wayne) visie, maar de film als geheel had een wat genuanceerder beeld kunnen geven. De beelden zelf daarentegen zijn erg mooi, maar dat maakt van deze film nog geen topper. Het acteerwerk had namelijk ook beter gekund. Ik had het waarschijnlijk vooral beter verwacht.
Kijk eens hier:quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef NX het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:59 schreef cwk het volgende:
Ik denk dat in de komende 50 userreviews over 300 de zin "style over substance" vaak gaat vallen.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:05 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij ga ik dat 300 helemaal niks vinden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef cwk het volgende:
Ik kan je nu al voorspellen dat ik Timo's recensie ga kopieëren. Zelfs als ik t niet zou willen ga ik het tof vinden.
Dan is het idd. niets voor jou denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Bovendien heb ik een hekel aan testosteronfilms.
In dit geval heb ik de film niet zozeer op de werkelijkheidsfactor beoordeeld, want dan zou ik moeten gaan zeuren dat Monument Valley helemaal niet in Texas ligt en dat soort dingen. Maar daar gaat het niet om. Er wordt een eenzijdig beeld gegeven van een volk en dat doet een film geen eer aan. Dat maakt het verhaal simpelweg wat zwart-wit, waardoor het richting het indiaantje-schieten gaat en daar is geen Ford voor nodig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:57 schreef JelleS het volgende:
[..]
Een western beoordelen op de werkelijkheidsfactor is wat mij betreft nogal onzinnig, vooral in de vroege jaren was er eigenlijk geen één film die het echte beeld weer gaf.
Vooral dat stuk met dat vermiste meisje was soms vrij hilarisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:17 schreef pascalheister het volgende:
Fantôme de la liberté, Le(Luis Buñuel, 1974) :: 8.4
Heerlijke film met een absurde en maffe wending. De film kent niet echt een plot, maar valt in elkaar door diverse stukjes verhaal die weinig met elkaar van doen hebben. Maar een mooi schouwspel is het zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn heel tof. Jammer dat je het einde al van veraf kan zien aankomen. Hoe dan ook een dikke 4*.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Had 'm niet meer als een 7 gegeven. Had de clue al na 5 minuten door. Acteerwerk was wel weer okee (idd Josh Hartnett en Ben Kingsley!), hoewel Morgan Freeman maar 1 typetje lijkt te kunnen spelen, en het eind nogal vergezocht was (dan doel ik dus op one-night stand Lucy Liu).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lucky Number Slevin (2006)
Aardig verhaal, leuke grappen, coole uitwerking, een prima Josh Harnett, een degelijke Bruce Willis en een schattige Lucy Liu. Maar eigenlijk is de scené met Morgan Freeman en Sir Ben Kingsley vast gebonden op stoelen voldoende voor een:
cijfer: 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |