Dat was toch met die slotscène bij de jukebox?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:54 schreef Shogo het volgende:
The Asphalt Jungle (1950)
Een misdaadfilm en film-noir tegelijkertijd. We ontmoeten verschillende figuren die op een zeker moment samen komen voor een grote score. Een plot dat draait om corruptie en macht. Het is zeer goed geschreven, halverwege wist de film een zeer goede spanning op te bouwen. Acteerwerk is daarbij ook geweldig.
[afbeelding]
Toch eerder van domme lul naar domme lul met een trauma.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef washandje het volgende:
The Last King of Scotland
Hoe McAvoy van naief jongetje naar slimme man met eigen mening gaat.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch eerder van domme lul naar domme lul met een trauma.
Die is echt coolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Knoekie het volgende:
The Chase
Deze film was vanavond op Veronica, echt wat een kutfilm, niet grappig![]()
Jean Reno zie ik graag spelen, Engels oftewel Franstalig, hij zet z'n rol neer net zoals in Empire of the Wolfquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef PDOA het volgende:
Die kerel moet gewoon weer Franstalige films gaan maken, net zoals Jean Reno doet.
Bespaar je de moeitequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
vanavond ga ik "HOSTEL" kijken...ben erg benieuwd....![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef PDOA het volgende:
[..]
Idd, snap niet hoe die Tarantino dit heeft kunnen maken.
whehequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef PDOA het volgende:
[..]
Idd, snap niet hoe die Tarantino dit heeft kunnen maken.
Verrassend goeie film.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
vanavond ga ik "HOSTEL" kijken...ben erg benieuwd....![]()
En dat is? Dat alles met de naam Tarantino eraan verkoopt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verrassend goeie film.
Als je tenminste ook naar de moraal van het verhaal kijkt. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch eerder van domme lul naar domme lul met een trauma.
burn motherfucker burn !!quote:
Ik ga ervan uit dat je de remake met Nic Cage bedoelt,want het origineel met Christopher Lee en Britt Ekland(quote:
Zalk hem morgen opnieuw posten ???quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef JelleS het volgende:
Volgende deel maar omdopen tot Welke film heb/ga je vandaag/pas (ge)zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.2
My Super Ex-Girlfriend (2006)
Leuk hoor. Uma Thurman met super power. NOT.
cijfer 4.5 / imdb 5.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |