SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
vooral de fipoquote:Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef BrauN het volgende:
Dit topic is beter, smeerlap.
Pest me maar wegquote:Op zondag 11 maart 2007 12:36 schreef BrauN het volgende:
Doe jij a.u.b. Piovan na en donderstraal een eind op.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef BrauN het volgende:
Toch vond ik 't best een schattig menneke hoor, zo blij in die zweefmolen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef BrauN het volgende:
Toch vond ik 't best een schattig menneke hoor, zo blij in die zweefmolen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef WurM het volgende:
Meer dan 1
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef RacerDKB het volgende:
niet zeiken.....
Post hier je toffe paints
Dude in draaimolen
Een 'Best Of'-overzicht graag.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef WurM het volgende:
Meer dan 1
Vooral Post hier je toffe Paints is een goed topic... Alleen veel plaatjes doen t al niet meerquote:
Hmm, daar was ie al wel uit hoor. Tenminste, die indruk kreeg ik van z'n praatjes en voorkomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:21 schreef imported_sphinx het volgende:
Hij is in de kast gaan zitten, dan komt hij er later uit.
JA MURP! Godverdomme, beetje dat jochie wegpesten!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:24 schreef Tezz het volgende:
Piovan komt nooit, nooit, NOOIT meer terug. En groot gelijk heeft ie. (Bedankt MMMMMMurp)
jewel !quote:Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Triest topic.. Hebben jullie nou echt niet door wat jullie aan het doen zijn?
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
vertelquote:Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik wil die draaimolenfoto hebben.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef BrauN het volgende:
Dit topic is beter, smeerlap.
Piovan's holmaat meldt zich.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb 't wel door hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Als je met zo'n kop in een draaimolen zit vraag je er ook om.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Hmm, die heb ik afgeblazen om meerdere redenen. Buitenland komt er ooit nog wel 'n keer van.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:00 schreef timmeeeh het volgende:
he braun, even tussen neus en lippen door, hoe is het met je study abroad plannen?
Uit je msn gesprek trek ik mn conclusies, je komt wel in de buurt van triestheidquote:
ja was iidd genieten, kan het je aanradenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik afgeblazen om meerdere redenen. Buitenland komt er ooit nog wel 'n keer van.
Jij je draai weer gevonden? Lijkt me kut om hier weer te wennen na zo'n vette tijd in de VS. Ik heb je weblog af en toe wel gelezen en dat zag er een prima half jaartje uit!
staat geen ban op gelukkigquote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Staat daar een ban op, a la tubgirl? Of mag ik die wel gewoon hierheen rammen?
ONBEPERKT PIOVAN POSTEN VOOR *NU* MAAR ¤9,95 Betaling via internet naar Kopieermachine.quote:
Ik hoop dat ik komende zomer met 't vrouwtje een weekje VS kan gaan doen... maar we zitten allebei met hertentamens en troep, omdat we allebei net zo lui zijn, dus 'n 'gaatje' vinden is lastig. In de agenda dan he.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja was iidd genieten, kan het je aanraden
ben inmiddels alweer redelijk geintegreerd hier in NL, ook weer volle bak aan de studie he
mooiquote:
jazeker wel, daar heb ik mn laatste 7 dagen doorgebrachtquote:
Ik gok op 15-jarige paardenmeisjesquote:Op zondag 11 maart 2007 14:23 schreef BrauN het volgende:
Zie ik daar boem-dikkie en KopieerMachine achter Piovan in die zweefmolen zitten?
Paint hier users ofzo. Hij heeft hem verdomme zelf gepost. Ik snap niet waarom hij zich er zo druk om maakt.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan me eigenlijk nieteens meer herinneren hoe die foto hier is gekomen.
hij heeft hem zelf gepost, n.a.v. een skype gesprek geloof ikquote:Op zondag 11 maart 2007 15:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan me eigenlijk nieteens meer herinneren hoe die foto hier is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |