Dat ook, maar jullie mogen ook wel eens ophouden met die foto overal te postenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
die jongen moet zich gewoon niet zo laten kennenpussy
mooooi, heb ik m eindelijk weg moet ik gaan vragen of ie terug komtquote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij begon!
pestkop je moet een excuus post maken!
Wat Dribbel_ zegt.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
die jongen moet zich gewoon niet zo laten kennenpussy
Christiano25 denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij is hij er gewoon maar dan een kloon ofzo
Als hij er de 1e keer zelf om had gelachen had niemand het meer leuk gevonden en was iedereen het na 1 dag vergetenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ook, maar jullie mogen ook wel eens ophouden met die foto overal te posten
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik deed die foto als icon omdat ie al begon te huilen toen er 1 keer een foto werd gepost van hem.
Nee wnat z'n foto is gepost dus eerst gaat ie huilenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:26 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij als hij dit ziet gaat hij ons allemaal uitlachen
hij zit ook in jouw avatarquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tuurlijk blijft het leuk als hij harder hapt dan een somalier naar peynenburg![]()
eenschquote:
hij begon er zelf mee in dat paint topicquote:Op zondag 4 maart 2007 18:29 schreef murp het volgende:
ik heb de orginele foto nog....
en ik ben niet begonnen met de foto te plaatsen
* WurM mompelt iets over een goeie oude tijdquote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef RacerDKB het volgende:
niet zeiken.....
Post hier je toffe paints
Dude in draaimolen
de jeugd "van tegenwoordig" zooooo sneld r&p clientjesquote:Op zondag 4 maart 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
nounou wel 3 topics
ik had allang zelfmoord gepleegd![]()
me mailadres is david.blok at gmail punt comquote:
inderdaad, dat was piovan zelf toch?quote:en ik ben niet begonnen met de foto te plaatsen
met zo'n zwart balkje ?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sala wanneer komen er geile fotoows van jou ?
als dat um wel is -.-'quote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Sala is niet zo'n aansteller, die post gewoon in een topic een foto van hem in zn salami jurk.
omg ik heb de foto weerquote:Op zondag 4 maart 2007 18:33 schreef murp het volgende:
hier begon het mee
zoals je kan zien heb ik niets gedaan
Piovan is ontsnapt
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Sala is niet zo'n aansteller, die post gewoon in een topic een foto van hem in zn salami jurk.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[afbeelding]
WANTED: DEAD OR ALIVE
Samir ''The Sala-Adin'' A.
For commiting terroristic crimes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |