Dat ook, maar jullie mogen ook wel eens ophouden met die foto overal te postenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
die jongen moet zich gewoon niet zo laten kennenpussy
mooooi, heb ik m eindelijk weg moet ik gaan vragen of ie terug komtquote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij begon!
pestkop je moet een excuus post maken!
Wat Dribbel_ zegt.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
die jongen moet zich gewoon niet zo laten kennenpussy
Christiano25 denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij is hij er gewoon maar dan een kloon ofzo
Als hij er de 1e keer zelf om had gelachen had niemand het meer leuk gevonden en was iedereen het na 1 dag vergetenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ook, maar jullie mogen ook wel eens ophouden met die foto overal te posten
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik deed die foto als icon omdat ie al begon te huilen toen er 1 keer een foto werd gepost van hem.
Nee wnat z'n foto is gepost dus eerst gaat ie huilenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:26 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij als hij dit ziet gaat hij ons allemaal uitlachen
hij zit ook in jouw avatarquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tuurlijk blijft het leuk als hij harder hapt dan een somalier naar peynenburg![]()
eenschquote:
hij begon er zelf mee in dat paint topicquote:Op zondag 4 maart 2007 18:29 schreef murp het volgende:
ik heb de orginele foto nog....
en ik ben niet begonnen met de foto te plaatsen
* WurM mompelt iets over een goeie oude tijdquote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef RacerDKB het volgende:
niet zeiken.....
Post hier je toffe paints
Dude in draaimolen
de jeugd "van tegenwoordig" zooooo sneld r&p clientjesquote:Op zondag 4 maart 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
nounou wel 3 topics
ik had allang zelfmoord gepleegd![]()
me mailadres is david.blok at gmail punt comquote:
inderdaad, dat was piovan zelf toch?quote:en ik ben niet begonnen met de foto te plaatsen
met zo'n zwart balkje ?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sala wanneer komen er geile fotoows van jou ?
als dat um wel is -.-'quote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Sala is niet zo'n aansteller, die post gewoon in een topic een foto van hem in zn salami jurk.
omg ik heb de foto weerquote:Op zondag 4 maart 2007 18:33 schreef murp het volgende:
hier begon het mee
zoals je kan zien heb ik niets gedaan
Piovan is ontsnapt
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Sala is niet zo'n aansteller, die post gewoon in een topic een foto van hem in zn salami jurk.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[afbeelding]
WANTED: DEAD OR ALIVE
Samir ''The Sala-Adin'' A.
For commiting terroristic crimes.
OMFG!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[afbeelding]
WANTED: DEAD OR ALIVE
Samir ''The Sala-Adin'' A.
For commiting terroristic crimes.
Wil je dat?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
OMFG!!!
Wat een lekkerding!
Ik wil hem in zijn kont neuken jullie ook?
nee niet echt :/quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
OMFG!!!
Wat een lekkerding!
Ongelovige!, dat is Haram!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
OMFG!!!
Wat een lekkerding!
Nee niks!quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee niks!
Boeten zul je, Infidelistisch Figuur![]()
Prepair to die in a sea of holy fire !quote:
wie de fuck ben jij ?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:19 schreef MYM het volgende:
Wie de fok is Piovannnnn ?
Gedraag jequote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
OMFG!!!
Wat een lekkerding!
nee, het lijdend onderwerp is er nietquote:Op zondag 4 maart 2007 19:22 schreef Tha-CheF het volgende:
zondag avond rel topic?
achja, een gemis voor het forum was die toch niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, het lijdend onderwerp is er niet
Mag ik het dan zijn?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, het lijdend onderwerp is er niet
jij hebt al een bash topic egoist !quote:Op zondag 4 maart 2007 19:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mag ik het dan zijn?
oee oeeee
BASH MIJ!!!![]()
Wat een rare zin.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:26 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
achja, een gemis voor het forum was die toch niet.
waarom?quote:
ook niemand weet wie jij bent behalve bobquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef MYM het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wie piovannnnn is
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Ow Piovan, ik verdrink in je ogen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
wil je dat die terug komt of niet?quote:
Wil je verkering met mij?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef Jett het volgende:
[..]
wil je dat die terug komt of niet?
IK OFFER ME HIER OP JA EN HET IS GEENEENS OFFERFEEST
ga eens ergens anders offerenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef Jett het volgende:
[..]
wil je dat die terug komt of niet?
IK OFFER ME HIER OP JA EN HET IS GEENEENS OFFERFEEST
Maar ik ben geen christenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:38 schreef Tha-CheF het volgende:
Maar als je dan denkt dat Sala een christen is, mag het dan wel?
Ik dacht al..quote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Neenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar ik ben geen christen
Owja deoxy heb je nog kingdom of heaven gecheckt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ik mag geen verkering van papaquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Neen, moet ik nog steeds doen
maar ik heb uit verveling saladins campaign met aoe overgedaanAls je die film checkt dan krijg je meer waardering voor mij en haat je de christenen nog harderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |