abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47149806
`Ik wens geen moslims in de kamer en op bestuurlijke functies` Quote Wilders

Mijn vraag is hoe zit dat met joden.

Waarbij hun Loyaliteit als eerste gaat naar het Volk Israel (de 12 joodse stammen) en het beloofte land.

Iemand die 2 landen (volken) dient kan dan in het Kader van Wilders toch geen Minister worden.

Welke Belangen dientt Hirsh Balin die van zijn Volk/beloofde land (Israel) of die van nederland.

Graag serieus antwoorden,
pi_47149839
Of je scheert net als Wilders even een heel volk over één kam.
pi_47149884
Hirsch Ballin is katholiek.
pi_47149904
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Of je scheert net als Wilders even een heel volk over één kam.
Joden zijn inderdaad een Volk

Moslims niet das een geloof.

Maar kan je ook gewoon serieus antwoord geven,

IIemand die Joods is gaat die voor het belang van zijn Volk Israel (beloofte land) of die van Nederland als het er om spant.
pi_47149923
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Joden zijn inderdaad een Volk

Moslims niet das een geloof.

Maar kan je ook gewoon serieus antwoord geven,

IIemand die Joods is gaat die voor het belang van zijn Volk Israel (beloofte land) of die van Nederland als het er om spant.
Gelul.

Meer woorden ga ik hier ook niet aan vuil maken eigenlijk.
pi_47149926
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef Dodecahedron het volgende:
Hirsch Ballin is katholiek.
Nee die is Joods.

Is algemeen bekend.

En Janmaat maakt er zich niet zo popilair mee door te eisen dat Hirsh Balin geen Minster werd omdat jij

Joods is .
pi_47149957
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Gelul.

Wat is gelul dan .

Dat joden geen Volk zijn ???

Of dat Joden niet Loyaal zullen zijn aan hun Volk Israel / beloofte land (Israel is de naam van de 12 joodse stammen)

En dat stel ik ook niet dat vraag ik.

Maar blijkbaar heerst hier nog een Taboe op.
pi_47150019
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Gelul.

Precies.

Het hele manke punt van de redenatie van TS is dat hij Wilders z'n mening tot waarheid verheft.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47150043
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef FJD het volgende:

[..]

Precies.

Het hele manke punt van de redenatie van TS is dat hij Wilders z'n mening tot waarheid verheft.
Dus Wilders praat onzin???

En slaat dat gelul van loyaliteit nergens op???

Heel veel nederlanders denken daar anders over.

Ik hoorde gister avond zelf 60 % bij rondom 10
pi_47150087
Heel veel Nederlanders denken wel meer onzin.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:34:49 #11
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47150103
Die Joden waar jij het over hebt, zijn Nederlanders (dus geen mensen met ook een Israelisch paspoort) die al honderden jaren in Nederland wonen en volledig geassimileerd zijn. Een beetje kromme vergelijking niet waar?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_47150117
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:23 schreef Daz91 het volgende:
`Ik wens geen moslims in de kamer en op bestuurlijke functies` Quote Wilders

Mijn vraag is hoe zit dat met joden.

Waarbij hun Loyaliteit als eerste gaat naar het Volk Israel (de 12 joodse stammen) en het beloofte land.

Iemand die 2 landen (volken) dient kan dan in het Kader van Wilders toch geen Minister worden.

Welke Belangen dientt Hirsh Balin die van zijn Volk/beloofde land (Israel) of die van nederland.

Graag serieus antwoorden,
Altijd grappig dat als de moslims worden aangesproken op hun doen en laten ze meteen met het vingertje wijzen naar de joden.
Een kleuterklas is er niets bij.
pi_47150186
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef Daz91 het volgende:
Dus Wilders praat onzin???
Op het punt van dubbele paspoorten praat hij idd onzin.

Op het punt waar hij bijval kreeg van de VVD (de Marokkaanse commisie) heeft hij wel een punt. Dat moest uitgezocht worden.

Verder praten inderdaad veel mensen in Nederland onzin, er van uitgaande dat jij in Nederland woont, hoor jij ook bij die 60%.
pi_47150192
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Dementor het volgende:

[..]

Altijd grappig dat als de moslims worden aangesproken op hun doen en laten ze meteen met het vingertje wijzen naar de joden.
Een kleuterklas is er niets bij.
Dus het is alleen een probleem bij moslims die loyaliteit .

Ik hoorde Wilders toch wat anders roepen.

PS Ik ben katholiek dus IPV de Moslims had je de Katholieken moeten schrijven maar dat is zo generaliserend vind je niet. (ik ben geen spreekbuis van alle katholieken)

En welke moslim in nederland is ooit over joden begonnen??? (Hans Janmaat was toch geen Moslim(
  zondag 11 maart 2007 @ 12:40:30 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47150277
Op het moment dat een Israëlier in het kabinet plaatsneemt met een dubbel paspoort is het een goede vraag, Wilders stelt de vraag ook aan de hand van een Nederlander + Turk en Nederlander + Marokkaan. En niet vanwege hun geloof.

Op het moment dat Wilders namelijk de loyaliteit van een kabinetslid aan hun geloof ter sprake stelt, omdat ze de belangen van hun geloof voor zouden kunnen laten gaan op de belangen van Nederland dan kan hij de meeste kabinetsleden wel een motie van wantrouwen aan de broek smeren met twee Christelijke partijen in het kabinet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_47150284
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Dus het is alleen een probleem bij moslims die loyaliteit .

Ik hoorde Wilders toch wat anders roepen.

PS Ik ben katholiek dus IPV de Moslims had je de Katholieken moeten schrijven maar dat is zo generaliserend vind je niet. (ik ben geen spreekbuis van alle katholieken)

En welke moslim in nederland is ooit over joden begonnen??? (Hans Janmaat was toch geen Moslim(
Hoezo mogen de katholieken het dan niet voor het zeggen hebben in ons eigen land?
Al komen er nog miljoenen moslims bij ze zullen nooit de macht krijgen in Nederland.
Democratie of niet.
pi_47150370
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoezo mogen de katholieken het dan niet voor het zeggen hebben in ons eigen land?
Al komen er nog miljoenen moslims bij ze zullen nooit de macht krijgen in Nederland.
Democratie of niet.
Volgens mij was dat de vraag niet.

Vind u dat mensen die loyaal zijn aan een ander volk of land een bestuurliijke functie mogen krijgen.
pi_47150462
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Dagonet het volgende:
Op het moment dat een Israëlier in het kabinet plaatsneemt met een dubbel paspoort is het een goede vraag, Wilders stelt de vraag ook aan de hand van een Nederlander + Turk en Nederlander + Marokkaan. En niet vanwege hun geloof.

Op het moment dat Wilders namelijk de loyaliteit van een kabinetslid aan hun geloof ter sprake stelt, omdat ze de belangen van hun geloof voor zouden kunnen laten gaan op de belangen van Nederland dan kan hij de meeste kabinetsleden wel een motie van wantrouwen aan de broek smeren met twee Christelijke partijen in het kabinet.
Ik quote Wilders.

`Ik wens geen moslims in de kamer of op bestuurlijke functies`

`De regering is geinfiltreerd door de Islam `

Het gaat dus niet om dubbele nationaliteit (Wat niks meer is dan een Administratief GEGEVEN)

Probeer het nog eens.
pi_47150486
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat de vraag niet.

Vind u dat mensen die loyaal zijn aan een ander volk of land een bestuurliijke functie mogen krijgen.
Als we alleen vragen gaan beantwoorden van een TS blijft er weinig over van dit forum.
pi_47150576
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:
Probeer het nog eens.
Als je z'n post nog eens doorleest dan zie je dit staan:

"Op het moment dat Wilders namelijk de loyaliteit van een kabinetslid aan hun geloof ter sprake stelt, omdat ze de belangen van hun geloof voor zouden kunnen laten gaan op de belangen van Nederland dan kan hij de meeste kabinetsleden wel een motie van wantrouwen aan de broek smeren met twee Christelijke partijen in het kabinet."

Daar kun je de conclusie uit trekken dat Wilders hypocriet is alhoewel die zal beweren dat we een Christelijke traditie hebben waardoor dat is toegestaan.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:50:41 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47150629
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Ik quote Wilders.

`Ik wens geen moslims in de kamer of op bestuurlijke functies`

`De regering is geinfiltreerd door de Islam `

Het gaat dus niet om dubbele nationaliteit (Wat niks meer is dan een Administratief GEGEVEN)

Probeer het nog eens.
Wilders is een discriminerende klootzak met een kop aangetast door waterstofperoxide. Een discussie over dubbele nationaliteit in het kabinet is terecht. Een discussie over het geloof van een kabinetslid niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_47150653
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wilders is een discriminerende klootzak met een kop aangetast door waterstofperoxide. Een discussie over dubbele nationaliteit in het kabinet is terecht. Een discussie over het geloof van een kabinetslid niet.
  zondag 11 maart 2007 @ 13:10:14 #23
138783 Visitor1982
The Name of the Game
pi_47151231
Ik ben erg benieuwd of het de lager opgeleide persoon is die vooral op Wilders stemt. Zo ja, dan maak ik mij al veel minder ongerust.
the truth is out there... and it hurts!
pi_47151440
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef Visitor1982 het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het de lager opgeleide persoon is die vooral op Wilders stemt. Zo ja, dan maak ik mij al veel minder ongerust.
Hoezo daar zijn er toch behoorlijk veel van?
  zondag 11 maart 2007 @ 13:32:10 #25
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_47151877
En iemand die een noors+nederlands paspoort heeft dan? Mag die wel minister worden?
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_47152303
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Onzin dubbele nationaliteit is niks meer dan een adminstratief gegeven.

We moeten het over de loyaliiteit hebebn

En ik vraag me af of een jood dus wel in de kamer kan of op bestuurlijke functies.

Als het er om spant zal hij Kiezen voor het Volk Israel /beloofte land.

Zeker omdat dat voor alle Joden het THUISLAND is.
pi_47152434
Uiteraard hebben Joden maar 1 doel. .
I´m back.
pi_47153883
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:48 schreef Ryan3 het volgende:
Uiteraard hebben Joden maar 1 doel. .
In iedergeval hun is het belangstrijke voor hun het beloofte land .

Daar zijn ze als eerste loyaal aan.

En dus niet aan nederland.
pi_47153918
In iedergeval hun is het belangstrijke voor hun VOLK (Israel )en het Beloofte Land (ook genaamd Israel)

zondag 11 maart 2007 @ 15:16:38 #30
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_47155851
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef Daz91 het volgende:

In iedergeval hun is het belangstrijke voor hun VOLK (Israel )en het Beloofte Land (ook genaamd Israel)

Het grootste deel van de Joodse bevolking in Nederland is niet religieus (evenals het grootste deel van de Joodse bevolking in Israel overigens) en ik denk niet dat die individuen allen op basis van hun genetische achtergrond hun loyaliteit aan een staat bepalen. Het is onzinnig om te denken dat iemand door zijn genetische achtergrond zijn doelen kiest, zeker als het om hele bevolkingsgroepen gaat.

In het uiterste geval zou je kunnen zeggen dat Hirsch Ballin als christen de staat Israel steunt tegen haar moslimbuurlanden. Dat heeft echter met bijgelovige christenideologie te maken en niet met het Joodse ras.
pi_47156061
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:25 schreef Daz91 het volgende:
In iedergeval hun is het belangstrijke voor hun het beloofte land .

Gezien je beheersing van de Nederlandse taal en basis beginselen van zinsopbouw verwacht ik niet dat jij een katholiek bent maar een moslim die wil voorkomen in hetzelfde kansloze hoekje te eindigen als Meki. Dat zou tevens kunnen verklaren waarom je zo graag de schuld op Joden af wilt schuiven.
pi_47159789
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Gezien je beheersing van de Nederlandse taal en basis beginselen van zinsopbouw verwacht ik niet dat jij een katholiek bent maar een moslim die wil voorkomen in hetzelfde kansloze hoekje te eindigen als Meki. Dat zou tevens kunnen verklaren waarom je zo graag de schuld op Joden af wilt schuiven.
De schuld waarvan????

En nee ik ben echt katholiek. (alsof elke katholiek vlekkeloos nederlands schrijft maar aagezien u zich er nogal aan irriteert , Zie je meestal als ze inhoudelijk niks hebben te zeggen gaan ze over spel fouten beginnen of op de persoon spelen (zwaktebod dus) ga ik er toch even op in )

We hebben het over dubbele loyaliteit

Vind jij dat zo iemand in de kamer kan.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:07:00 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47159837
Nog even over Hirsch Ballin:

Zijn moeder – Maria Koppe – was van katholieke huize, zijn vader – Ernst Denny Hirsch Ballin – die eveneens rechtsgeleerde was, was Joods en voor de Tweede Wereldoorlog uit nazi-Duitsland naar Nederland gevlucht waar hij als onderduiker de oorlog had overleefd.

Sinds zijn studietijd in de rechten aan de Universiteit van Amsterdam rekent Hirsch Ballin jr. zich tot het katholicisme.

Hij is dus niet Joods, want dat ben je volgens de Joodse wetgeving alleen als je moeder Joods is.

Verder heb ik zelden zo'n onzintopic gelezen.

Of vraag je je ook af of de katholieken wel bepaalde functies mogen hebben omdat ze eigenlijk trouw moeten zijn aan het Vaticaan en dus dubbele belangen hebben?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47159861
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:16 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Het grootste deel van de Joodse bevolking in Nederland is niet religieus (evenals het grootste deel van de Joodse bevolking in Israel overigens) en ik denk niet dat die individuen allen op basis van hun genetische achtergrond hun loyaliteit aan een staat bepalen. Het is onzinnig om te denken dat iemand door zijn genetische achtergrond zijn doelen kiest, zeker als het om hele bevolkingsgroepen gaat.

In het uiterste geval zou je kunnen zeggen dat Hirsch Ballin als christen de staat Israel steunt tegen haar moslimbuurlanden. Dat heeft echter met bijgelovige christenideologie te maken en niet met het Joodse ras.
Ja dat zeggen die Moslims ook altijd dat ze niet religeus zijn,

Maar toch zegt Wilders dat de regering is geinfiltreerd door de Islam.

En wenst hij geen moslims in de kamer en op bestuurlijke functies.

Dus je moet echt met goeie argumenten komen.

Hirsh Balin is geen christen maar Jood.
pi_47159936
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef golfer het volgende:
Nog even over Hirsch Ballin:

Zijn moeder – Maria Koppe – was van katholieke huize, zijn vader – Ernst Denny Hirsch Ballin – die eveneens rechtsgeleerde was, was Joods en voor de Tweede Wereldoorlog uit nazi-Duitsland naar Nederland gevlucht waar hij als onderduiker de oorlog had overleefd.

Sinds zijn studietijd in de rechten aan de Universiteit van Amsterdam rekent Hirsch Ballin jr. zich tot het katholicisme.

Hij is dus niet Joods, want dat ben je volgens de Joodse wetgeving alleen als je moeder Joods is.

Verder heb ik zelden zo'n onzintopic gelezen.

Of vraag je je ook af of de katholieken wel bepaalde functies mogen hebben omdat ze eigenlijk trouw moeten zijn aan het Vaticaan en dus dubbele belangen hebben?
Ja waarom wenst Wilders dan geen Moslims in de Kamer en op bestuurlijk functies.

Waarom roept Wilders dan niet de kamer is geinfiltreerd door het Jodendom

Waarom roep Wilders niet dat de kamer is geinfiltreerd door de Katholieke Kerk.

Wilders is dus Gek en Onzinnig.
pi_47159992
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Dagonet het volgende:
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
  zondag 11 maart 2007 @ 17:12:08 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47160006
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef Daz91 het volgende:

Nee dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47160127
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee dus.
Okee Ed van Thijn Job Cohen.

Andere voorbeelden.

Waarom maakte Janmaat zich toen eigenlijk zo druk om de Joods Hirsh Balin (zie elsevier)

maar ja Janmaat net zo`n Mafkees als Wilders
pi_47167720
Katholieken zijn ook eeuwen in Nederland onderdrukt; en toen ze weer wat praats kregen werd er ernstig getwijfeld aan hun loyaliteit (rond 1850). Omdat ze gehoorzaam zijn aan een buitenlander, u weet wel, de paus.
quote:
De Opstand van de Nederlandse gewesten tegen Spanje had tot gevolg dat de bisdommen in het noorden slechts een kort bestaan kenden. Tijdens de Opstand onder leiding van onder anderen Willem van Oranje werd namelijk al snel gekozen voor het Calvinisme als de bevoorrechte en later zelfs de enige in het openbaar toegelaten confessie. Vanaf 1581 werden aan de publieke uitoefening van het katholicisme zware beperkingen opgelegd. De bisschopszetels van de kerkprovincie Utrecht waren daardoor tegen het eind van de zestiende eeuw allemaal vacant.
()
Onder meer uit onvrede met de anti-katholieke politiek van de koning scheidde het Zuiden zich in 1830 af; het koninkrijk België ontstond. In het noordelijke deel dat als Nederland overbleef, vormden katholieken niet langer de meerderheid van de bevolking.
()
Koning Willem II liet in 1848 een liberale grondwet tot stand komen, die de laatste beperkingen voor katholieken wegnam
katholieknederland.nl.
U weet wel - scheiding van kerk & staat werd ingevoerd, dat betekent dat de staat voortaan geen belemmeringen meer kon opwerpen tegen een religie - of de bijbehorende religieuzen.

Overigens waren er natuurlijk destijd ook mensen tegen de scheiding van kerk & staat; precies die mensen die de loyaliteit van de katholieken in twijfel trokken.
quote:
De Aprilbeweging van 1853 is het protestantse en conservatieve protest tegen het herstel door de paus van de bisschoppelijk hiërarchie in Nederland. De bisschoppelijke hiërarchie is de indeling van de R.K.-kerk in Nederland in vijf kerkprovincies, met aan het hoofd een bisschop. De beweging richt zich tevens tegen het kabinet-Thorbecke i, dat de R.K.-kerk geen strobreed in de weg legt, op grond van de scheiding van kerk en staat.

Het protest is een uiting van anti-Roomse gevoelens van orthodox-protestanten die menen dat Nederland een calvinistisch land moet blijven.
()
De protestanten vrezen dat de katholieken voortaan meer gehoorzaam aan de paus zullen zijn, dan aan de koning.
parlement.com
Tegenwoordig vecht bijvoorbeeld Wilders voor het afschaffen van de scheiding van kerk en staat; zodat de staat weer specifieke geloven / gelovigen aparte rechten kan toekennen / ontnemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 maart 2007 @ 21:31:55 #40
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_47169452
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Ja dat zeggen die Moslims ook altijd dat ze niet religeus zijn,

Maar toch zegt Wilders dat de regering is geinfiltreerd door de Islam.

En wenst hij geen moslims in de kamer en op bestuurlijke functies.

Dus je moet echt met goeie argumenten komen.

Hirsch Balin is christen én jood.

Islam is een religie, dus moslims zijn per definitie religieus. Hetzelfde geldt voor het christelijk geloof.

Aangezien de joodse religie voorschrijft dat men met andere joden trouwt en kinderen krijgt, zijn joden gedurende de geschiedenis relatief raszuiver geblijven. 'Een jood' valt daarom op door specifieke genetische kenmerken en wordt dus met een joods ras geboren, ongerecht welke religie hij daarna kiest.
De afgelopen twee eeuwen lopen er echter veel mensen op deze aardbol rond met joodse raciale kenmerken, doch zonder dat ze de 'bijbehorende' religie aan hebben genomen. Tegenwoordig bedraagt deze groep een groot deel van de joodse bevolking.

Met andere woorden, iemand die met joodse raciale kenmerken geboren wordt en vervolgens de joodse religie verwerpt, schaart zich niet op basis van die religie achter het zionisme. Het grootste deel van de bevolking van Israel verwerpt het zionisme.
  zondag 11 maart 2007 @ 21:39:14 #41
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_47169802
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Ja waarom wenst Wilders dan geen Moslims in de Kamer en op bestuurlijk functies.

Waarom roept Wilders dan niet de kamer is geinfiltreerd door het Jodendom.
Geen idee. Wellicht omdat er niet of nauwelijks religieuze joden in de kamer zitten?
quote:
Waarom roep Wilders niet dat de kamer is geinfiltreerd door de Katholieke Kerk.
Omdat Wilders zelf katholiek is opgevoed, het katholicisme tot 'het Nederlandse cultureel erfgoed' rekent, een hekel heeft aan islam en niet aan katholicisme en omdat hij zijn populariteit dankt aan haatopmerkingen jegens de islam.
quote:
Wilders is dus Gek en Onzinnig.
Wilders speelt een smerig spelletje, dat in mijn ogen inderdaad weinig zin heeft voor de Nederlandse samenleving. Maarja, je argument over joden raakt kant noch wal.
  zondag 11 maart 2007 @ 21:53:47 #42
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47170663
Geert Wilders bewonderd de joden en hun eeuwigdurende strijd tegen allerlei onkruid wat het bestaan van het volk ongedaan wenst te maken. Hun mentaliteit een voorbeeld voor ons.
  zondag 11 maart 2007 @ 21:57:35 #43
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47170881
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Okee Ed van Thijn Job Cohen.
Andere voorbeelden.
Waarom maakte Janmaat zich toen eigenlijk zo druk om de Joods Hirsh Balin (zie elsevier)
maar ja Janmaat net zo`n Mafkees als Wilders
Waarom help je je eigen topic om zeep met deze domme vergelijking? Janmaat was een erkent onruststoker zonder ideologische basis (behalve uiteraard dat de negers het as vh kwaad waren) en met een criminele achterban. Wilders is niets van dit alles. Een deugdelijke ideologie, fatsoenlijke en intelligente aanhangers en belangrijker, de juiste zeitgeist.
  Moderator zondag 11 maart 2007 @ 21:59:27 #44
45833 crew  Fogel
pi_47170993
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef wijsneus het volgende:
En iemand die een noors+nederlands paspoort heeft dan? Mag die wel minister worden?
Nee, want die heeft fraude gepleegd. Noorwegen staat geen dubbel paspoort toe.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zondag 11 maart 2007 @ 22:03:01 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47171183
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef K-Billy het volgende:

Hirsch Balin is christen én jood.
Nee.
quote:
Aangezien de joodse religie voorschrijft dat men met andere joden trouwt en kinderen krijgt, zijn joden gedurende de geschiedenis relatief raszuiver geblijven.
Je bent alleen Joods als je moeder Joods is en dat is in het geval van Hirsch Ballin niet het geval.

Verder is het hele topic nogal onzinnig.
Poef.....gone! ©golfer
pi_47171331
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nee, want die heeft fraude gepleegd. Noorwegen staat geen dubbel paspoort toe.
Nee hoor, ik dacht dat je moest kiezen als je 18 werd maar zelfs dat is niet het geval.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 22:15:05 #47
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47171766
Is het niet zo dat Israel in principe aan alle joden wereldwijd de Israelische nationaliteit verleent?

Is dat vergelijkbaar met de dubbele nationaliteit van Marokkanen?
  Moderator zondag 11 maart 2007 @ 22:15:33 #48
45833 crew  Fogel
pi_47171791
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Tirion het volgende:

[..]

Nee hoor, ik dacht dat je moest kiezen als je 18 werd maar zelfs dat is niet het geval.
Da's nieuw, toen ik het uitzocht mocht het nog niet (mijn kinderen zijn voor de wijziging geboren - Noorse moeder, Nederlandse vader).
Maar, als de regels nog zo zouden zijn geweest dat je bij de 18 moet kiezen: Hoeveel politici van onder de 18 ken je (en dan heb ik het over de leeftijd, niet de mentale capaciteit) die in de 1e of 2e kamer zitten?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zondag 11 maart 2007 @ 22:15:57 #49
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_47171809
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee.
Jawel, hij heeft voor een deel joodse genetische eigenschappen.
quote:
[..]

Je bent alleen Joods als je moeder Joods is en dat is in het geval van Hirsch Ballin niet het geval.
Nee, dat gaat over religieuze joden, aangezien het een religieuze wet is. Ik had het - again - over genetische eigenschappen die als joods gekwalificeerd worden.
quote:
Verder is het hele topic nogal onzinnig.
Aan 95 % van de topics hier op POL kan ik geen zinvolle betekenis toeschrijven, maar ja ik ben dan ook een rasnihiliist.

En als je dit topic dan zo onzeker vindt, waarom vind je het dan nodig om tegen me in te gaan, terwijl ik ongeveer dezelfde mening verdedigde als jij...?
pi_47179909
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:15 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Jawel, hij heeft voor een deel joodse genetische eigenschappen.
Joodse genetische eigenschappen? Wat zijn dat voor eigenschappen?
Heeft god sommige genen met een davidssterretje gebrandmerkt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')