Joden zijn inderdaad een Volkquote:Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Of je scheert net als Wilders even een heel volk over één kam.
Gelul.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef Daz91 het volgende:
[..]
Joden zijn inderdaad een Volk
Moslims niet das een geloof.
Maar kan je ook gewoon serieus antwoord geven,
IIemand die Joods is gaat die voor het belang van zijn Volk Israel (beloofte land) of die van Nederland als het er om spant.
Nee die is Joods.quote:
Wat is gelul dan .quote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelul.
Meer woorden ga ik hier ook niet aan vuil maken eigenlijk.
Precies.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Gelul.
Meer woorden ga ik hier ook niet aan vuil maken eigenlijk.
Dus Wilders praat onzin???quote:Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies.
Het hele manke punt van de redenatie van TS is dat hij Wilders z'n mening tot waarheid verheft.
Altijd grappig dat als de moslims worden aangesproken op hun doen en laten ze meteen met het vingertje wijzen naar de joden.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:23 schreef Daz91 het volgende:
`Ik wens geen moslims in de kamer en op bestuurlijke functies` Quote Wilders
Mijn vraag is hoe zit dat met joden.
Waarbij hun Loyaliteit als eerste gaat naar het Volk Israel (de 12 joodse stammen) en het beloofte land.
Iemand die 2 landen (volken) dient kan dan in het Kader van Wilders toch geen Minister worden.
Welke Belangen dientt Hirsh Balin die van zijn Volk/beloofde land (Israel) of die van nederland.
Graag serieus antwoorden,
Op het punt van dubbele paspoorten praat hij idd onzin.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef Daz91 het volgende:
Dus Wilders praat onzin???
Dus het is alleen een probleem bij moslims die loyaliteit .quote:Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Altijd grappig dat als de moslims worden aangesproken op hun doen en laten ze meteen met het vingertje wijzen naar de joden.
Een kleuterklas is er niets bij.
Hoezo mogen de katholieken het dan niet voor het zeggen hebben in ons eigen land?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Daz91 het volgende:
[..]
Dus het is alleen een probleem bij moslims die loyaliteit .
Ik hoorde Wilders toch wat anders roepen.
PS Ik ben katholiek dus IPV de Moslims had je de Katholieken moeten schrijven maar dat is zo generaliserend vind je niet. (ik ben geen spreekbuis van alle katholieken)
En welke moslim in nederland is ooit over joden begonnen??? (Hans Janmaat was toch geen Moslim(
Volgens mij was dat de vraag niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo mogen de katholieken het dan niet voor het zeggen hebben in ons eigen land?![]()
Al komen er nog miljoenen moslims bij ze zullen nooit de macht krijgen in Nederland.
Democratie of niet.![]()
![]()
Ik quote Wilders.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Dagonet het volgende:
Op het moment dat een Israëlier in het kabinet plaatsneemt met een dubbel paspoort is het een goede vraag, Wilders stelt de vraag ook aan de hand van een Nederlander + Turk en Nederlander + Marokkaan. En niet vanwege hun geloof.
Op het moment dat Wilders namelijk de loyaliteit van een kabinetslid aan hun geloof ter sprake stelt, omdat ze de belangen van hun geloof voor zouden kunnen laten gaan op de belangen van Nederland dan kan hij de meeste kabinetsleden wel een motie van wantrouwen aan de broek smeren met twee Christelijke partijen in het kabinet.
Als we alleen vragen gaan beantwoorden van een TS blijft er weinig over van dit forum.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef Daz91 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vraag niet.
Vind u dat mensen die loyaal zijn aan een ander volk of land een bestuurliijke functie mogen krijgen.
Als je z'n post nog eens doorleest dan zie je dit staan:quote:Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:
Probeer het nog eens.
Wilders is een discriminerende klootzak met een kop aangetast door waterstofperoxide. Een discussie over dubbele nationaliteit in het kabinet is terecht. Een discussie over het geloof van een kabinetslid niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:
[..]
Ik quote Wilders.
`Ik wens geen moslims in de kamer of op bestuurlijke functies`
`De regering is geinfiltreerd door de Islam `
Het gaat dus niet om dubbele nationaliteit (Wat niks meer is dan een Administratief GEGEVEN)
Probeer het nog eens.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wilders is een discriminerende klootzak met een kop aangetast door waterstofperoxide. Een discussie over dubbele nationaliteit in het kabinet is terecht. Een discussie over het geloof van een kabinetslid niet.
Hoezo daar zijn er toch behoorlijk veel van?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef Visitor1982 het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het de lager opgeleide persoon is die vooral op Wilders stemt. Zo ja, dan maak ik mij al veel minder ongerust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |