Ik vergelijk Zidane altijd met Wim van Hanegem. Zul je ook niet kunnen begrijpen waarschinlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef Devano het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Zidane minder kwaliteiten had dan een Pele, Cruijff of Maradona.![]()
Allemaal spelers van voor mijn tijd, die ik niet op enkel een paar uur archief materiaal en een handvol wedstrijden kan beoordelen. Al is het alleen al omdat het voetbal ontzettend is veranderd in de loop der jaren. Maar ik kan me dus niet voorstellen dat er ooit een betere voetballer heeft rondgelopen dan Zinedine Zidane, de ultieme speler in mijn ogen.
nee beetje vreemde vergelijkingquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vergelijk Zidane altijd met Wim van Hanegem. Zul je ook niet kunnen begrijpen waarschinlijk.
misschien horen Zico, Rossi en Litmanen er ook wel bij; maar er zijn zoveel goeie voetballers geweestquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat je Eusebio noemet.
Je kunt Zidane nog beter met Sneijder vergelijken dan met van Hanegem.quote:Van Hanegem werd in 74 wel gekozen tot één van de beste 5 spelers van het WK in Zuid - Amerika
Nee echt eerder van Hanegem. Zelfde slepende beweging en de helft van de ballen met buitenkant voet trappen. Verder zo lief buiten het veld maar gruwelijk gemeen er binnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
misschien horen Zico, Rossi en Litmanen er ook wel bij; maar er zijn zoveel goeie voetballers geweest
[..]
Je kunt Zidane nog beter met Sneijder vergelijken dan met van Hanegem.
dat zijn er wel meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder zo lief buiten het veld maar gruwelijk gemeen er binnen.
Nou deze twee zijn geniaal in het contrastquote:
En een beetje moe beschouwquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
Een 9 en een blik appelmoes voor Romario
8. Gewoon goeie en vrij complete doelman in mijn ogen.quote:
Zeer goede doelman, dat al op zeer jonge leeftijd.quote:
Zeer zeker waar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1 nadeel: Hij speelt bij de verkeerde club.!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |