Ok, 9u15 ergens buiten. We kijken wel wie zich aansluit.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:17 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Ehm, 9u15 is prima. Spreken we binnen of buiten af? Denk dat buiten wel net zo makkelijk is. Ik weet niet of iemand makkelijk te herkennen is? Maar ik heb het pak van de Volharding aan en aangezien daar ongeveer nog 100 mensen mee fietsen is dat niet makkelijk te herkennen. Mn fiets dan weer wel.
Dit is de cover van de nieuwe "Bikefreak". Het nieuwe Nederlandse mountainbike magazine:quote:Op zondag 18 maart 2007 20:58 schreef Trainspotter het volgende:
Zo, vandaag weer een nieuwe episode kunnen toevoegen onder het kopje 'mega-afzien'. De strandrace van Den Helder, bij windkracht 8 en nagenoeg geen strand. Constant stampen op zacht zand, tot je enkels in het water en toen het strand gereduceerd was tot ongeveer twee meter zelfs lopen. VIjf kilometer voor de finish werden we van het strand gemaand, omdat het anders zwemmen werd. De finish bereikt over het fietspad in de duinen. Vreselijk afgezien, maar wel super gereden: achtste geworden in m'n klasse!
Trainspotter op kop van de trein:
[afbeelding]
en een half uur later zag het keerpunt er zo uit (velen hebben dat punt niet eens gehaald):
[afbeelding]
Ik heb vorige week nog de Valkenburg route gereden. Welke gaan jullie rijden? Ik vind persoonlijk de Gulpen route de meest gave.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef Argonath het volgende:
wow.. das echt voor mij de reden om te mountainbiken.. je kan zo ontzettend lekker afzien altijd. Heerlijk om jezelf helemaal af te matten in de mooie natuur! Deze foto straalt die sfeer wel lekker uit.
morgen ga ik overigens met een vriend naar limburg om te mountainbiken. heb er zin an!![]()
Ik hoor graag wat je er van vond! En foto's zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef Argonath het volgende:
de route rond epen zeg maar.. weet niet hoe die heet![]()
lees er in ieder geval goede dingen over!
Miijn schoonouders wonen vlak langs de Valkenburg route. Ik blijf graag een weekend bij zequote:Op maandag 9 april 2007 13:44 schreef Argonath het volgende:
zooo weer terug!
wat een geweldige omgeving is dat zeg. Stukken met hele lange, lastige klimmen en geweldige afdalingen met mooie uitzichten. Dat is eens andere koek dan elke week t zelfde rondje in de loonse en drunense duinen. Was 1 stukje bij, dat was zo ontzettend stijl en lastig dat ik moest afstappen, maar voor de rest echt uitstekend terrein. Echt terrein voor de gevorderde mountainbiker, maar er zijn ook routes die ook wat meer voor beginners zijn weg gelegd. Het was zo goed dat ik gewoon weer wil gaan, haha!
Heb 2 routes gedaan overigens. De epen-route van 25 kilometer (Vrij lastig en niet altijd briljant aangegeven waar je heen moet, maar OOOO zo mooi.) en de mechelen-route (Veel lange klimmetjes en lastige, stijle afdalingen.)
nja heb geen foto's gemaakt jammer genoeg, want af en toe had ik echt van die kodak momentjes. Zal ik voor volgende keer wel onthouden.
maar het is iig een aanrader voor iedereen. Ik denk dat er in totaal in zuid-Limburg een route of 10 ligt. Dus een weekje, mid-week voor degene die ver uit de buurt wonen is wel gewenst. Als je alles wilt doen![]()
Zo diep hoefde ik gelukkig niet te gaan, qua water danquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:30 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Dit is de cover van de nieuwe "Bikefreak". Het nieuwe Nederlandse mountainbike magazine:
[afbeelding]
Komt bekend voor?
Toevallig van het weekend gehaald, nog niet echt tijd gehad om door te lezen maar het zag er prima uit. Hopen dat ze een beetje budget en sponsers hebben om veel dingen te kunnen testen en reviewen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:30 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Dit is de cover van de nieuwe "Bikefreak". Het nieuwe Nederlandse mountainbike magazine:
[afbeelding]
Komt bekend voor?
Over Bikefreak. Ik vind het een fijn blad om te lezen. Ik lees bijna alle artikelen, in tegenstelling tot bijvoor beel Mountainbike Plus. Jjammer genoeg is het blad nog redelijk dun, maar daar hoopt men snel verandering in te brengen (abonnementen en advertenties).quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Toevallig van het weekend gehaald, nog niet echt tijd gehad om door te lezen maar het zag er prima uit. Hopen dat ze een beetje budget en sponsers hebben om veel dingen te kunnen testen en reviewen.
Ik heb afgelopen weekend bij B2B handschoentjes van 12 euro ofzo besteld, ik zal van de week als ik ze binnen heb eens kijken of het iets is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor zomerhandschoentjes? Liefst met halve vingers en niet al te duur.
Ik heb nu alleen nog maar winterhanschoentjes met lange en halflange vingers.
En dat is nog warm tegenwoordig
Je schijnt daar prachtig te kunnen mountainbiken, het ligt nog in mijn planning om daar ooit eens heen te gaan met de fiets.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Fentoozler het volgende:
Iemand van jullie ooit in Tsjechië wezen mountainbiken? en dan vooral het adelaarsgebergte? Ga dit jaar nog een keer met mijn ouders mee om daar te kijken of je goed kan mountainbiken, ben benieuwd..
(wordt heerlijk mountainbikeweer dit weekend btw, rond 23 graden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |