abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:37:39 #151
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_48071553
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:17 schreef Venco16 het volgende:

[..]

Ehm, 9u15 is prima. Spreken we binnen of buiten af? Denk dat buiten wel net zo makkelijk is. Ik weet niet of iemand makkelijk te herkennen is? Maar ik heb het pak van de Volharding aan en aangezien daar ongeveer nog 100 mensen mee fietsen is dat niet makkelijk te herkennen. Mn fiets dan weer wel.
Ok, 9u15 ergens buiten. We kijken wel wie zich aansluit.

Ik met fiets en gebruikelijke outfit:



Ik zal die blauwe hand- en overschoentjes ook wel aantrekken, dan moet het niet zo moeilijk zijn om me te herkennen.

Is dit het shirtje van de Volharing?

pi_48071723
Ok, dat moet wel te herkennen zijn.

Ja dat is het lange mouwen shirt van de volharding.
Ik rij denk ik met kortemouwen, armstukken en de 'bodywarmer'. Daar rijden geloof ik weer wat minder mensen in. Dat lange mouwen shirt, vind ik met dit weer wat te warm.
En natuurlijk de specialized stumpjumper met witte fox.
En deze helm..
Wat ik doe? Ik ontdek!
  zaterdag 7 april 2007 @ 07:41:45 #153
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_48102418
OK, tot dadelijk!
pi_48105678
Zo, ik was erweer. Pff dat laatste stuk was wel behoorlijk pittig ja. Het eerste stuk ook als je het tempo van Trainspotter bij wilt houden Nee was mooi tochtje.
Wat ik doe? Ik ontdek!
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:50:04 #155
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_48106971
Mooi tochtje inderdaad. Iets minder dan die van afgelopen winter, maar je kon nu tenminste wel lekker doorgassen over de singletracks. Het was aanzienlijk minder druk. Het venijn zat hem weer in de staart, vele stukken mul zand waarop je flink moest stoempen om te kunnen blijven rijden.

Venco, ik heb na de pauze behoorlijk doorgetrokken, dus ik ben maar gelijk in de auto gestapt bij de de finish.
pi_48107561
Dat dacht ik al wel ja. Ik heb even binnen gekeken en ben toen ook meteen naar huis gegaan.
Wat ik doe? Ik ontdek!
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:30:47 #157
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_48114983
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:58 schreef Trainspotter het volgende:
Zo, vandaag weer een nieuwe episode kunnen toevoegen onder het kopje 'mega-afzien'. De strandrace van Den Helder, bij windkracht 8 en nagenoeg geen strand. Constant stampen op zacht zand, tot je enkels in het water en toen het strand gereduceerd was tot ongeveer twee meter zelfs lopen. VIjf kilometer voor de finish werden we van het strand gemaand, omdat het anders zwemmen werd. De finish bereikt over het fietspad in de duinen. Vreselijk afgezien, maar wel super gereden: achtste geworden in m'n klasse!

Trainspotter op kop van de trein:

[afbeelding]

en een half uur later zag het keerpunt er zo uit (velen hebben dat punt niet eens gehaald):

[afbeelding]
Dit is de cover van de nieuwe "Bikefreak". Het nieuwe Nederlandse mountainbike magazine:


Komt bekend voor?
pi_48115770
wow.. das echt voor mij de reden om te mountainbiken.. je kan zo ontzettend lekker afzien altijd. Heerlijk om jezelf helemaal af te matten in de mooie natuur! Deze foto straalt die sfeer wel lekker uit.

morgen ga ik overigens met een vriend naar limburg om te mountainbiken. heb er zin an!
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:36:23 #159
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_48116669
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef Argonath het volgende:
wow.. das echt voor mij de reden om te mountainbiken.. je kan zo ontzettend lekker afzien altijd. Heerlijk om jezelf helemaal af te matten in de mooie natuur! Deze foto straalt die sfeer wel lekker uit.

morgen ga ik overigens met een vriend naar limburg om te mountainbiken. heb er zin an!
Ik heb vorige week nog de Valkenburg route gereden. Welke gaan jullie rijden? Ik vind persoonlijk de Gulpen route de meest gave.
pi_48118974
de route rond epen zeg maar.. weet niet hoe die heet
lees er in ieder geval goede dingen over!
pi_48123666
Was vandaag een lekker zonnig weertje, voor het eerst in dit jaar weer in korte broek en shirt met korte mouwtjes gereden.

parcours lag er ook goed bij, gelukkig viel het mulle zand mee.
  maandag 9 april 2007 @ 11:34:25 #162
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_48140112
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef Argonath het volgende:
de route rond epen zeg maar.. weet niet hoe die heet
lees er in ieder geval goede dingen over!
Ik hoor graag wat je er van vond! En foto's zijn natuurlijk altijd welkom
pi_48144188
zooo weer terug!
wat een geweldige omgeving is dat zeg. Stukken met hele lange, lastige klimmen en geweldige afdalingen met mooie uitzichten. Dat is eens andere koek dan elke week t zelfde rondje in de loonse en drunense duinen. Was 1 stukje bij, dat was zo ontzettend stijl en lastig dat ik moest afstappen, maar voor de rest echt uitstekend terrein. Echt terrein voor de gevorderde mountainbiker, maar er zijn ook routes die ook wat meer voor beginners zijn weg gelegd. Het was zo goed dat ik gewoon weer wil gaan, haha!
Heb 2 routes gedaan overigens. De epen-route van 25 kilometer (Vrij lastig en niet altijd briljant aangegeven waar je heen moet, maar OOOO zo mooi.) en de mechelen-route (Veel lange klimmetjes en lastige, stijle afdalingen.)

nja heb geen foto's gemaakt jammer genoeg, want af en toe had ik echt van die kodak momentjes. Zal ik voor volgende keer wel onthouden.

maar het is iig een aanrader voor iedereen. Ik denk dat er in totaal in zuid-Limburg een route of 10 ligt. Dus een weekje, mid-week voor degene die ver uit de buurt wonen is wel gewenst. Als je alles wilt doen
  maandag 9 april 2007 @ 17:04:40 #164
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_48149107
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:44 schreef Argonath het volgende:
zooo weer terug!
wat een geweldige omgeving is dat zeg. Stukken met hele lange, lastige klimmen en geweldige afdalingen met mooie uitzichten. Dat is eens andere koek dan elke week t zelfde rondje in de loonse en drunense duinen. Was 1 stukje bij, dat was zo ontzettend stijl en lastig dat ik moest afstappen, maar voor de rest echt uitstekend terrein. Echt terrein voor de gevorderde mountainbiker, maar er zijn ook routes die ook wat meer voor beginners zijn weg gelegd. Het was zo goed dat ik gewoon weer wil gaan, haha!
Heb 2 routes gedaan overigens. De epen-route van 25 kilometer (Vrij lastig en niet altijd briljant aangegeven waar je heen moet, maar OOOO zo mooi.) en de mechelen-route (Veel lange klimmetjes en lastige, stijle afdalingen.)

nja heb geen foto's gemaakt jammer genoeg, want af en toe had ik echt van die kodak momentjes. Zal ik voor volgende keer wel onthouden.

maar het is iig een aanrader voor iedereen. Ik denk dat er in totaal in zuid-Limburg een route of 10 ligt. Dus een weekje, mid-week voor degene die ver uit de buurt wonen is wel gewenst. Als je alles wilt doen
Miijn schoonouders wonen vlak langs de Valkenburg route. Ik blijf graag een weekend bij ze
  maandag 9 april 2007 @ 19:07:13 #165
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_48152336
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:30 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Dit is de cover van de nieuwe "Bikefreak". Het nieuwe Nederlandse mountainbike magazine:
[afbeelding]

Komt bekend voor?
Zo diep hoefde ik gelukkig niet te gaan, qua water dan . Ons team staat er trouwens in met een foto bij de teampresentatie .
pi_48167526
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:30 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Dit is de cover van de nieuwe "Bikefreak". Het nieuwe Nederlandse mountainbike magazine:
[afbeelding]

Komt bekend voor?
Toevallig van het weekend gehaald, nog niet echt tijd gehad om door te lezen maar het zag er prima uit. Hopen dat ze een beetje budget en sponsers hebben om veel dingen te kunnen testen en reviewen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:16:32 #167
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_48174220
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Toevallig van het weekend gehaald, nog niet echt tijd gehad om door te lezen maar het zag er prima uit. Hopen dat ze een beetje budget en sponsers hebben om veel dingen te kunnen testen en reviewen.
Over Bikefreak. Ik vind het een fijn blad om te lezen. Ik lees bijna alle artikelen, in tegenstelling tot bijvoor beel Mountainbike Plus. Jjammer genoeg is het blad nog redelijk dun, maar daar hoopt men snel verandering in te brengen (abonnementen en advertenties).
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:52:26 #168
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48177711
Heeft iemand nog een tip voor zomerhandschoentjes? Liefst met halve vingers en niet al te duur.
Ik heb nu alleen nog maar winterhanschoentjes met lange en halflange vingers.
En dat is nog warm tegenwoordig
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48178914
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor zomerhandschoentjes? Liefst met halve vingers en niet al te duur.
Ik heb nu alleen nog maar winterhanschoentjes met lange en halflange vingers.
En dat is nog warm tegenwoordig
Ik heb afgelopen weekend bij B2B handschoentjes van 12 euro ofzo besteld, ik zal van de week als ik ze binnen heb eens kijken of het iets is.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_48180674
volgens mij kan je ook gewoon bij de intersport handschoentjes kopen van agu.
wordt je natuurlijk wel iets afgezet, maar die zit in elke stad wel
pi_48182922
Ach, anders fiets je even naar een fietszaak en probeer je er wat uit.
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_48183474
Even een tvp, ik wil misschien ook gaan beginnen met mountainbiken.
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_48194839
Iemand van jullie ooit in Tsjechië wezen mountainbiken? en dan vooral het adelaarsgebergte? Ga dit jaar nog een keer met mijn ouders mee om daar te kijken of je goed kan mountainbiken, ben benieuwd ..


(wordt heerlijk mountainbikeweer dit weekend btw, rond 23 graden )
pi_48204876
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Fentoozler het volgende:
Iemand van jullie ooit in Tsjechië wezen mountainbiken? en dan vooral het adelaarsgebergte? Ga dit jaar nog een keer met mijn ouders mee om daar te kijken of je goed kan mountainbiken, ben benieuwd ..


(wordt heerlijk mountainbikeweer dit weekend btw, rond 23 graden )
Je schijnt daar prachtig te kunnen mountainbiken, het ligt nog in mijn planning om daar ooit eens heen te gaan met de fiets.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_48300488
http://www.marktplaats.nl(...)elen.html%3Fxref%3D1
Mag het op komen halen voor ¤ 20,-. Zou het wat zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')