Van mij ook nie hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft van mij nu ook weer niet.![]()
Amanda was nog wel scherp genoeg om een paar keer te vragen: "Waar komt dit vandaan?", maar kreeg helaas geen direct antwoord.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Morgen dark . graag gedaan
Het voelt hier nu weer zo als vanouds. gezellig dus.![]()
Haha Knap van Brian he?
zou leuk zijn als Huub of amanda daar achte rkomen. waarom brian met amanda stopt.![]()
Kan Huub hem weer lekker pesten. mamma's kindje
Dat hij haar Bitch heeft genoemd en dat ze is weggelopen. Fantastisch.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat het verhaal van vannacht vertellen aan Huub en Eric.
Je was me net voorquote:Op zondag 11 maart 2007 12:54 schreef Ning het volgende:
Itsme Amanda is wakker
Geloof me....dat komt echt wel!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:58 schreef Yvet_te het volgende:
ze zijn wakker..eric vraagt aan huub waarom hij sylvia niet heeft uitgezwaait gisteravond. huub zegt dat wel te hebben gedaan bij de deur. Eric heeft sylvia alleen bij de auto uitgezwaait.
Nu komt amanda...ze verteld over de discussie met brian van gisteravond.
het is niet zo spectaculair als gedacht![]()
Ze is inderdaad flink boos...quote:
ja maar wat is het waard bij amanda....binnen een week ligt ze met brian in bed. en dan reken ik het nog ruim denk ik. denk maar aan de vorige keer dat ze zo 'boos' was.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is inderdaad flink boos...
Maar ze vertelde dus alleen wat ze heeft onthouden: het woord bitch. Terwijl Brian dat direct terugnam en een paar keer z'n excuses aanbood.
Maar whatever, het is wel gesellig!![]()
Ikhoudurfan!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar ze vertelde dus alleen wat ze heeft onthouden: het woord bitch. Terwijl Brian dat direct terugnam en een paar keer z'n excuses aanbood.
Jensen met de Teasers was ook hilarisch.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:04 schreef Mokum020 het volgende:
Onze Wereldleider is de wereld aan het rondfietsen....
schiet mij meteen iets te binnen:
Jaap tegen een Teaserdoos:" Ik wordt wereldleider".
Teaserdoos: : Van welk land? "
Hilarisch en nivootje....![]()
Klopt..ik had vannacht nog wat gepost met vragen en antwoorden......quote:Op zondag 11 maart 2007 13:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jensen met de Teasers was ook hilarisch.![]()
Dat ging over de Soca-avond.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef Taurus het volgende:
Met wie heeft Amanda gisterenavond gezoend dan, waar Brian 't over heeft in die discussie snachts? Hij zegt dat ze met iedereen 'tongt', met wie is ze geweest dan gister?![]()
dat is amanda, extreem selectief geheugenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ging over de avond daarvoor, dat ze met een cocktail-boy én Huub had gezoend.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef Taurus het volgende:
Met wie heeft Amanda gisterenavond gezoend dan, waar Brian 't over heeft in die discussie snachts? Hij zegt dat ze met iedereen 'tongt', met wie is ze geweest dan gister?![]()
met niemand, maar de avond daarvoor in de jacuzzi, met dat truth or dare spel. En tsjaaaaaaaa, de avond dat desoca girls er waren heeft ze fiks gezoend, maar zoenen is toch van een ander nivo dan onbeschermd neuken in mijn ogen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef Taurus het volgende:
Waarom stel je die vraag dan als je alles weet.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef Taurus het volgende:
[..]hij heeft 't over de afgelopen vier vijf dagen.
jaap. maar ze was te dronken om dat te herinnerenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef Taurus het volgende:
Ik weet niet alles, want ik wilde dus weten wat er de afgelopen vier vijf dagen is gebeurd! Ik heb al antwoord gekregen hoor dus zo'n rare vraag was 't niet?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag dan als je alles weet.![]()
Dan moet je niet vragen naar gisteravond.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef Taurus het volgende:
[..]hij heeft 't over de afgelopen vier vijf dagen.
okquote:Op zondag 11 maart 2007 13:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik weet niet alles, want ik wilde dus weten wat er de afgelopen vier vijf dagen is gebeurd! Ik heb al antwoord gekregen hoor dus zo'n rare vraag was 't niet?![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:14 schreef Mokum020 het volgende:
Uit de tv uitzending van Jensen:
Jensen aan de Teasers:
"Komt er nog vrede in het Midden-Oosten?"
Teaser: "Is er oorlog dan?"'
Jensen:
"Jan eet 35 frikandellen per dag, hoeveel eet ie er per week ?"
Teaser: "Dat is een rekenvraag he?"
Jensen:
"De wordtel van 9?"
Teaser: "Uhhhh....10?"
Lekker nivo dus..........
Zeker weten. Loverboy Brian heeft zijn leuter al in 3 verschillende meiden gestopt sinds hij in de gouden kooi zit.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:11 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
met niemand, maar de avond daarvoor in de jacuzzi, met dat truth or dare spel. En tsjaaaaaaaa, de avond dat desoca girls er waren heeft ze fiks gezoend, maar zoenen is toch van een ander nivo dan onbeschermd neuken in mijn ogen.
Belangrijke toevoeging: in medebewoners.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Loverboy Brian heeft zijn leuter al in 3 verschillende meiden gestopt sinds hij in de gouden kooi zit.
Ja...whaha...ik heb het ook gezien...er waren er zelfs die NOG dommer waren dan Amanda!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:14 schreef Mokum020 het volgende:
Jensen aan de Teasers:
Jensen:
Jensen:
"De wordtel van 9?"
Tis nog ranziger; tis het gebruikte inlegkruisje van Natas.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
En Billie veegt zijn smoel nog maar eens af met het handdoekje waar hij net in gesnoten heeft. Ik hoop dat jullie een sterke maag hebben.![]()
Streams 3 en 4 staan uit....ik zit te eten....!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
En Billie veegt zijn smoel nog maar eens af met het handdoekje waar hij net in gesnoten heeft. Ik hoop dat jullie een sterke maag hebben.![]()
Hij snuit zelfs gewoon in zijn vingers en veegt het ergens aan zijn shirt!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Is dat belangrijk dan ? Ze worden betaald om hun tits and ass te gebruiken, en niet hun hersenen. Ze kunnen op latere leeftijd alsnog een moedermavootje doen of zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:14 schreef Mokum020 het volgende:
Jensen aan de Teasers:
Jensen:
Jensen:
"De wordtel van 9?"
grinnnnnnnnnn, je had um al veranderd zag ik. Zou trouwens wel een scherpe situatie tot stand brengen als die Ellie in DGK zou komen. Brian's mammie helemaal woest, weer een vrouw waar zoonlief zijn leuter niet uit kan houden. En ik denk dat Amanda wel zou ploffen en NatasJa trekt van wanhoop de extensions uit haar hoofd, nog meer concurentie.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Belangrijke toevoeging: in medebewoners.
Edit : op Ellie na.
Kijk... dat kan nog eens interessante beelden opleverenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:21 schreef rebellious_angel het volgende:
Of zou Ellie slim zijn en zich op Amanda sorten????
Zou ook nog kunnen, die twee hebben in de jacuzi ook mondslijm uitgewisseld.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:21 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
grinnnnnnnnnn, je had um al veranderd zag ik. Zou trouwens wel een scherpe situatie tot stand brengen als die Ellie in DGK zou komen. Brian's mammie helemaal woest, weer een vrouw waar zoonlief zijn leuter niet uit kan houden. En ik denk dat Amanda wel zou ploffen en NatasJa trekt van wanhoop de extensions uit haar hoofd, nog meer concurentie.
Of zou Ellie slim zijn en zich op Amanda sorten????
Ze worden aardig zoetsappig daar.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:21 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Je bent zo goed bezig Huub, echt waar, je bent zzzzzzzzoooo goed bezig, dat meen ik echt.."
![]()
Het zou misschien wel een leuk idee zijn om een pagina te maken voor Syl, of een weblog zonder reacties waar mensen gewoon iets moois kunnen neerzetten, blijk van medeleven. Al vermoed ik dat ze ook veel kaartjes zal krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan als bewoners en rouwadvertentie plaatsen voor de vader van Syl in de Telegraaf.
Ik wil niet weten wat er nu allemaal ronddrijft in die jacuzzi....quote:Op zondag 11 maart 2007 13:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, die twee hebben in de jacuzi ook mondslijm uitgewisseld.
Ok, ik zal je sparenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:24 schreef Carlaa het volgende:
geen ooggetuigen verslagen van Billie graag.. ik heb die streams niet voor niets uit staan
Zo lag hij er ook wel bij.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat dacht ik dus al. Sylvia dacht vannacht echt dat Eric dood was.
Kan ik me ook wel voorstellen na die ruksessiequote:
Oeiiii, en dat na zo'n avond. Maar de redactie zou haar er niet op af hebben gestuurd als ze dat vermoeden hadden, ik neem toch aan dat ze ingegrepen zouden hebben als Eric koppie onder was gezakt. Ze kunnen goed inzoomen dus zullen hem hebben zien ademhalen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat dacht ik dus al. Sylvia dacht vannacht echt dat Eric dood was.
Wie is Ellie?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:28 schreef rebellious_angel het volgende:
In ieder geval een tip voor DGK redactie om Ellie de Kooi in te halen. Kan een hoop spannende momenten in gang zetten. Bovendien zijn de mannen nu in de meerderheid.
Het kan dus nog erger dan Billie.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
is dit de aankomst van cora?
[afbeelding]
De soca girl met wie Brian zijn douche scene had.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
Sorry, misschien een domme vraag, maar wie is Ellie?![]()
Thnxquote:
Hij had wel een handdoek over zich heen liggen, dus geen idee wat ze konden zien.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Oeiiii, en dat na zo'n avond. Maar de redactie zou haar er niet op af hebben gestuurd als ze dat vermoeden hadden, ik neem toch aan dat ze ingegrepen zouden hebben als Eric koppie onder was gezakt. Ze kunnen goed inzoomen dus zullen hem hebben zien ademhalen.
Van mij wel..........het is de Goden verzoeken..quote:Op zondag 11 maart 2007 13:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh jee die, nou die hoeft er wat mij betreft niet bij te komen!
En die nog topless met Amanda aan het tongen was.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
De soca girl met wie Brian zijn douche scene had.
Blij dat ik toen in mijn bed lag dan. Maar die arme Syl kreeg het dus ook bij aankomst nog een keer voor de kiezen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij had wel een handdoek over zich heen liggen, dus geen idee wat ze konden zien.
Hij zag er echt wel heel dood uit. Zelfs toen ze hem aanraakte kwam er nog totaal geen reactie.
Wat verwacht je van haar dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Van mij wel..........het is de Goden verzoeken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |