Ik heb mijn koptelefoon op, zit naar BB Vlaanderen te kijken maar zal het niet te hard zetten.quote:
stelletje pestkoppen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
Zij geniet al van het zonnetje:
[afbeelding]
Volg je dat ook al, wijffie zo kom je helemaal nergens meer aan toe.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb mijn koptelefoon op, zit naar BB Vlaanderen te kijken maar zal het niet te hard zetten.![]()
Wat een levenswijsheid spreekt hier uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aangezien ze nu al klaagt dat ze al 5 dagen geen orgasme heeft gehad ben ik benieuwd wat ze gaat doen. Het zou inderdaad Huub kunnen zijn, al voelt ze zich niet seksueel tot hem aangetrokken.... maar daar hebben ze alcohol voor.![]()
Coraaaaaaaaaaaaa gevonden!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
Zij geniet al van het zonnetje:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef Grimm het volgende:
Is sylvia d'r nou uit of komt ze terug
Ze ligt te slapen nu.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef Grimm het volgende:
Die was er al sinds 2:50 uur vannacht. Ik bekijk het filmpje nu, maar na 5 minuten gebeurt er niets meer volgens mij.. terwijl het filmpje een half uur duurt.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef Grimm het volgende:
bij 23min poetst ze haar tandenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die was er al sinds 2:50 uur vannacht. Ik bekijk het filmpje nu, maar na 5 minuten gebeurt er niets meer volgens mij.. terwijl het filmpje een half uur duurt.
Ja en Nena is ook vertrokken........quote:Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef Grimm het volgende:
Wel 100x lelijiker dan....quote:Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
Als Jaap slank is dan lijkt hij denk ik op Lange Frans.
het wordt heel erg irritant heh?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja en Nena is ook vertrokken........![]()
nee niet 24/7. heb 3 filmpjes over 2 dagen gedownload.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volg je dat ook al, wijffie zo kom je helemaal nergens meer aan toe.![]()
en ze fietsen nog ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat meer de kant op van Edwin de Roy van Zuydewijnquote:Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
Als Jaap slank is dan lijkt hij denk ik op Lange Frans.
quote:
Het is een kwestie van binnenvallen op een verjaardag en dan vragen wie er jarig is....quote:
Leest wrs de berichtgeving op de Tiensite, daar staat nl......Sylivia vertrekt per direct uit DGK. Als dat geen verwarring schept dan weet ik het niet meer.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
yepquote:Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Een vraagje: ik kan nergens een filmpje vinden van de Ludo en Janine act (huub en Snollie)..iemand?
Ja heb je helemaal gelijk in..........quote:Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest wrs de berichtgeving op de Tiensite, daar staat nl......Sylivia vertrekt per direct uit DGK. Als dat geen verwarring schept dan weet ik het niet meer.
Ja, laten we Billie heilig verklaren na 3 zinnige woorden in bijna 2 weken tijdquote:Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef Apple-tje het volgende:
Heb het filmpje bekeken en kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer netjes vind van Billie. Hij wacht even tot Syl klaar is met Eric, loopt naar haar toe en zegt: 'gecondoleerd met het verlies van je vader. En veel sterkte de komende dagen'. Respect voor Billie, in dit geval!
Dus als mensen doen wat ze HOREN te doen, dan is dat respect waard? Ok, in Jaap's situatie is het misschien anders omdat je het van hem niet verwacht natuurlijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef Apple-tje het volgende:
Heb het filmpje bekeken en kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer netjes vind van Billie. Hij wacht even tot Syl klaar is met Eric, loopt naar haar toe en zegt: 'gecondoleerd met het verlies van je vader. En veel sterkte de komende dagen'. Respect voor Billie, in dit geval!
Zodra het rode balkje vol is kun je vooruit spoelen. Dus toen ging het lekker snel.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat je het hebt volgehouden. Ik heb gezien dat jaap haar condoleeert en heb het toen uit gezet.
je hebt helemaal gelijk hoor..maar dan kan je ook proberen dit topic een klein beetje terug te lezen...volgens mij staat het op elke pagina al een keer uitgelegd.dat vind ik een beetje vermoeiendquote:Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest wrs de berichtgeving op de Tiensite, daar staat nl......Sylivia vertrekt per direct uit DGK. Als dat geen verwarring schept dan weet ik het niet meer.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:26 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk hoor..maar dan kan je ook proberen dit topic een klein beetje terug te lezen...volgens mij staat het op elke pagina al een keer uitgelegd.dat vind ik een beetje vermoeiend
Nou niet van die gekke dingen zeggen... maar echt, zoals het vannacht weergegeven werd, leek het alsof hij tussen het plassen door Syl een hand gaf, gecondoleerd zei en that's it. Hij verdient hiervoor iets meer credit, vind ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, laten we Billie heilig verklaren na 3 zinnige woorden in bijna 2 weken tijd![]()
nee, geen respect waard, gewoon iets heel normaals.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus als mensen doen wat ze HOREN te doen, dan is dat respect waard? Ok, in Jaap's situatie is het misschien anders omdat je het van hem niet verwacht natuurlijk...
Tuurlijk, je hebt gelijk, ik ben daar ook klaar mee, maar Tien zou ook zorgvuldiger met zijn berichtgeving om moeten gaan, maar dat is al eerder gezegd hier.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:26 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk hoor..maar dan kan je ook proberen dit topic een klein beetje terug te lezen...volgens mij staat het op elke pagina al een keer uitgelegd.dat vind ik een beetje vermoeiend
Helaas zijn die filmpjes niet best. Er missen steeds stukjes en het geluid gaat alles behalve synchroon.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:24 schreef itsme het volgende:
[..]
yep
http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0o
deel
http://www.youtube.com/watch?v=pkyooKhNIhg
deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=MtjeYNoMAjk
deel 3
Oh ik vond het niksquote:Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas zijn die filmpjes niet best. Er missen steeds stukjes en het geluid gaat alles behalve synchroon.
Is wel erg jammer, want het was een gedenkwaardig half uurtje
Heb het eerste filmpje nu gezien en ik vind het wel leuk. Heel veel wat Huub in zijn act gooit gaat over de echte Amanda.quote:
beter iets dan niets.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas zijn die filmpjes niet best. Er missen steeds stukjes en het geluid gaat alles behalve synchroon.
Is wel erg jammer, want het was een gedenkwaardig half uurtje
Kon jij het wel aanzien dan? Na een minuut is er een storing ofzo en vanaf dat moment loopt het geluid meerdere seconden achter op de beelden. Ik kon het niet meer aanzien in ieder geval.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb het eerste filmpje nu gezien en ik vind het wel leuk. Heel veel wat Huub in zijn act gooit gaat over de echte Amanda.
Ik heb er niet zoveel van gezien. Staat als hoorspel op de achtergrond terwijl ik de COS een beetje in de gaten houd.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kon jij het wel aanzien dan? Na een minuut is er een storing ofzo en vanaf dat moment loopt het geluid meerdere seconden achter op de beelden. Ik kon het niet meer aanzien in ieder geval.
Klopt.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kon jij het wel aanzien dan? Na een minuut is er een storing ofzo en vanaf dat moment loopt het geluid meerdere seconden achter op de beelden. Ik kon het niet meer aanzien in ieder geval.
Morgen dark . graag gedaanquote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag allemaal, ff de cossen doorgelezen...........raar sfeertje, in DGK en hier!
Itsme, bedankt voor de filmpjes. Ben vooral benieuwd hoe het verder gaat met Amanda en Brian.
Toch knap van Brian dat hij niet heeft gezegd: "Ik mag niet meer met jou van m'n moeder".![]()
Nou nou, dat hoeft van mij nu ook weer niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef salutem het volgende:
[..]
Wanneer valt ie dood neer,
Place your bets !!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb het eerste filmpje nu gezien en ik vind het wel leuk. Heel veel wat Huub in zijn act gooit gaat over de echte Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |