abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47148966
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze gebruiken elkaar gewoon een beetje. Is geen kwestie van 'intrappen' of wat dan ook. Huub en Amanda houden er wel van elkaar wat op te geilen. Is ook niets mis mee lijkt me.
Ben alleen bang dat Huub dan minder sterk zijn spel kan spelen.
Huub is sterk in zijn spel ,maar als hij achter de wijven aan kan vergeet hij dat.
  zondag 11 maart 2007 @ 11:43:24 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47148970
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:41 schreef Ning het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Huub er intrapt hoor. Hoorde hem gister zeggen dat hij geen sex met haar wil.
Dan maakt hij zichzelf wat wijs
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47148974
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:41 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Yeps, met je eens. Ik vind dat veroordelen van Amanda te ver gaan. Vooral door mensen die Brian dan begrijpen en ontzien. Terwijl hij de enige is die van de ene onveilige sekspartij naar de andere hopst als hij de kans krijgt.

Neuh, Amanda heeft zijn bescherming niet nodig, en iemand moet Natasia waarschuwen. Ze zal haar kinderen toch niet willen opzadelen met een mama met een SOA.
Ik ontzie helemaal niemand. Vanaf het begin gezegd dat ze elkaar verdienen. In mijn optiek sporen ze allebei niet.
Ik vind Amanda trouwens wel oprechter dan dat Brian is. Brian geef ik helemaal geen cent mee.
Go hard or go home
pi_47148987
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:41 schreef Ning het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Huub er intrapt hoor. Hoorde hem gister zeggen dat hij geen sex met haar wil.
Dat zou mooi zijn.
Heeft ze niks meer en ontploft ze
  zondag 11 maart 2007 @ 11:45:47 #105
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_47149013
Goedenmorgen.
Ik heb me door de COSSEN geworsteld van vannacht ( Ging wel lekker snel....wat een vreselijk gedoe hier)

Maar nu wat anders:
De brief kwam, Sylvia leest meteen dat haar vader overleden en zegt tegen Natasja: "Ik ga vast naar achter, geef even door dat ik er aan kom".
Hieruit begreep ik dat het haar bedoeling was om meteen naar haar vader af te reizen.
Tot mijn verbazing komt zij echter weer terug.
Ik had de indruk dat zij terug gestuurd was omdat er geen tv-moment was gemaakt dat gebruikt kon worden voor de uitzending.
Als zij dan tegen de anderen moet vertellen dat haar vader overleden is, komen de tranen. En dat vindt 'achter" natuurlijk interessant.
Zo heb ik het geinterpreteerd.
eurobilltracker.com
pi_47149028
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Brian zelf is ook geen lieverdje maar zijn keuze lijkt me nu duidelijk.
alleen heb je amanda hier niet mee,die loopt nu heel hard naar Huub.
En Huub trapt daar in en dat vind ik jammer.
Aangezien ze nu al klaagt dat ze al 5 dagen geen orgasme heeft gehad ben ik benieuwd wat ze gaat doen. Het zou inderdaad Huub kunnen zijn, al voelt ze zich niet seksueel tot hem aangetrokken.... maar daar hebben ze alcohol voor.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_47149040
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:45 schreef bunnyma het volgende:
Goedenmorgen.
Ik heb me door de COSSEN geworsteld van vannacht ( Ging wel lekker snel....wat een vreselijk gedoe hier)

Maar nu wat anders:
De brief kwam, Sylvia leest meteen dat haar vader overleden en zegt tegen Natasja: "Ik ga vast naar achter, geef even door dat ik er aan kom".
Hieruit begreep ik dat het haar bedoeling was om meteen naar haar vader af te reizen.
Ik had de indruk dat zij terug gestuurd was omdat er geen tv-moment was gemaakt dat gebruikt kon worden voor de uitzending.
Als zij dan tegen de anderen moet vertellen dat haar vader overleden is, komen de tranen. En dat vindt 'achter" natuurlijk interessant.
Nee hoor, ze kwam sigaretten halen. Vrij snel kwam de auto
pi_47149048
Eens bunnyma! Het moest en zou een tv moment worden over de rug van Sylvia heen.
Go hard or go home
pi_47149049
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:45 schreef bunnyma het volgende:
Goedenmorgen.

Maar nu wat anders:
ik vrees dat je gelijk hebt
If you can't fix it, fuck it
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 11:47:23 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_47149058
BILLIE-ALERT......voor iedereen die aan een laat ontbijt zit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47149060
Alarm: Jaap is wakker!!
pi_47149077
Jaap is uit bed, zou die gaan sporten?
Goedemorgen :W
  zondag 11 maart 2007 @ 11:48:34 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47149079
Tien:
quote:
Hoe gaan Brian en Amanda vandaag met elkaar om? Ze hebben vannacht een heftig gesprek gehad waarin Brian heeft aangegeven dat hij de ruzies tussen beiden zat is. Hij gaat zich simpelweg niet meer druk maken over de Benjamin van de Villa. We zullen zien hoelang de 25-jarige dit volhoudt. Huub zal vast en zeker zijn taak willen overnemen…
Nu kan het aan mij liggen (hoewel ik dat uiteraard ten zeerste betwijfel), maar ik heb Brian niets horen zeggen over ruzies tussen hem en Amanda zat zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47149084
Tijd voor een STEVIG ontbijt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_47149088
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:47 schreef beequeen het volgende:
BILLIE-ALERT......voor iedereen die aan een laat ontbijt zit.
Wat moet ik toch zonder jou...
pi_47149129
euhm.. ik vind het heel erg voor Syl dat dr vader is overleden...
maar ze heeft er zelf voor gekozen om in DGK te blijven, logisch dat de programma makers ook op zulke moment nog "TV-maken" in hun achterhoofd hebben... daarvoor zitten ze daar toch allemaal?
Ik vind eigenlijk dat ze alles best netjes opgelost hebben...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47149131
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]

Nu kan het aan mij liggen (hoewel ik dat uiteraard ten zeerste betwijfel), maar ik heb Brian niets horen zeggen over ruzies tussen hem en Amanda zat zijn?
Ze hebben toch ook nooit ruzie? Gisteravond voor het eerst.
Het zullen je werknemers zijn zeg..die is niet van Tempo Team.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 11:51:10 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_47149133
quote:
Tien:
[..]

Ik erger me regelmatig kapot om de verslaggeving bij Tien, daar zit een stel ongeschoolde gasten.
― Mark Twain
pi_47149140
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:32 schreef KonnieKipke het volgende:
nachtploeg verhaal door gelezen
[..]

Maar nog 1 vraag.. Is hij nog klaargekomen eigenlijk?
Nope.
Goedemorgen trouwens allemaal. Het was me het nachtje wel...
Las net dat ik 5 minuten voordat Syl thuiskwam naar bed ben gegaan, helaas. Had het graag met eigen ogen gezien, vond de opmerking over Billie namelijk erg storend. Het maakt niet uit hoe en wanneer iemand je condoleert, alles beter dan de negeermodus.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 11:52:31 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_47149152
Billie heeft zijn eerste.....fucking..... eruit voor vandaag.
― Mark Twain
  zondag 11 maart 2007 @ 11:53:08 #121
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149163
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
Al met al heeft de waarschuwing van de moeder van Brian over Amanda dus toch wel 'geholpen'.
Leuk, zo'n telefoongesprekje.
Het is toch belachelijk dat brian het iedere keer voor elkaar krijgt.
eerst die vriend die op bezoek kwam. alleen maar over het spel gesproken. Brian was zelfs aantekeningen aan het maken. 1 uur lang.

Toen kwam vriendin van syl langs en vertelde dat ze niet over het spel mocht beginnen. Zelfde voor Eric en zijn bezoek.
(Gelukkig hebben we Gaby)

Toen dat belachelijke gedoe met die ma van brian.
Ik snap niet dat hij daar niet gestraft voor wordt.

Gewoon ma mag de eerste 2 maanden niet meer gebeld worden want ze houd zich niet aan de regels.

Ik erger me vooral aan het contrast. Dat Brian wel van alles mag .

O ja en gisteren was hij Huub zijn brief aan het lezen. Mocht toch niet aan persoonlijke eigendommen komen?
pi_47149189
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik erger me regelmatig kapot om de verslaggeving bij Tien, daar zit een stel ongeschoolde gasten.
hoe denk je dat het bij andere programma's gaat? omdat je hier de streams 24/7 kunt volgen weet je hoe het echt zit... en kom je erachter dat met berichtgeving en de tv uitzendingen een aantal dingen verdraait of uitvergroot worden... en zo zal het bij veel andere tv-programma's ook gaan, alleen kom je daar niet achter omdat je daarvan de originele beelden niet allemaal te zien krijgt...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zondag 11 maart 2007 @ 11:55:36 #123
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149208
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:39 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh sorry, door het quoten altijd hoef je nauwelijks namen te schrijven en in mijn beleving was het its_me. Sorry.
Amanda gaat ontzettend giftig worden denk ik. Nena hield zich altijd vrij rustig en herhaalde alleen maar dingen wat hij zei maar Amanda gaat er vol in.
Brian heeft ook het idee dat zijn polulariteit dalende is vanwege Amanda. Die staat immers laatste. Het is dus in zijn wereld ook Amanda's schuld dat hij zo laag staat. Die man heeft geen enkele reflectievermogen dat het wel aan hemzelf kan liggen.
Als hij nu Amanda constant gaat bashen en afzeiken dan staat hij dadelijk op de laatste plaats. Niemand pikt het dat hij eerst zijn lusten gaat botvieren op iemand en dan diegene keihard een schop na verkoopt. Dat worden alleen maar minder stemmen.
Ligt er aan hoe Amanda gaat reageren maar ben het vokomen met je eens.
En Brian kennende gaat dat gebeuren. Hij doet het toch ook al, alleen zie je dat niet in de tv uitzendingen
  zondag 11 maart 2007 @ 11:56:08 #124
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_47149216
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:

[..]

Gewoon ma mag de eerste 2 maanden niet meer gebeld worden want ze houd zich niet aan de regels.

O ja en gisteren was hij Huub zijn brief aan het lezen. Mocht toch niet aan persoonlijke eigendommen komen?
En dan te bedenken dat ma Nettie nog zei: "De anderen mogen wel alles".
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 11:56:19 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_47149222
Itsme......het is wel zo dat ze telefoongesprek met de moeder van Braaaaaaaaen onderbraken toen zij over Snollie begon. Aan de andere kant weten we natuurlijk niet wat er allemaal in de brieven staat die Mama Nettie schrijft.
― Mark Twain
pi_47149245
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:54 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

hoe denk je dat het bij andere programma's gaat? omdat je hier de streams 24/7 kunt volgen weet je hoe het echt zit... en kom je erachter dat met berichtgeving en de tv uitzendingen een aantal dingen verdraait of uitvergroot worden... en zo zal het bij veel andere tv-programma's ook gaan, alleen kom je daar niet achter omdat je daarvan de originele beelden niet allemaal te zien krijgt...
Over welke programma's heb jij het dan?
Go hard or go home
pi_47149246
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:

[..]

Het is toch belachelijk dat brian het iedere keer voor elkaar krijgt.
eerst die vriend die op bezoek kwam. alleen maar over het spel gesproken. Brian was zelfs aantekeningen aan het maken. 1 uur lang.

Toen kwam vriendin van syl langs en vertelde dat ze niet over het spel mocht beginnen. Zelfde voor Eric en zijn bezoek.
(Gelukkig hebben we Gaby)

De Teaserdoosjes mochten ook geen informatie geven toen ze in de kapsalon zaten met Amanda...ze konden het toch niet laten om , zij het verkapt. het een en ander te vertellen, o.a. dat Amanda zich nergens zorgen over hoefde te maken en dat ze allemaal Brian niks vonden....kwartiertje later zat ze alweer in zijn oor te hijgen....

ik ben het wel met je eens dat er met twee maten word gemeten....
  zondag 11 maart 2007 @ 11:58:27 #128
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_47149271
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:
Itsme......het is wel zo dat ze telefoongesprek met de moeder van Braaaaaaaaen onderbraken toen zij over Snollie begon. Aan de andere kant weten we natuurlijk niet wat er allemaal in de brieven staat die Mama Nettie schrijft.
Als Brian een brief krijgt, zie je ook wel veel zwart.
Maar ja, dan houdt hij hem tegen het licht of hij leest hem onder de zonnebank.
eurobilltracker.com
  zondag 11 maart 2007 @ 11:58:37 #129
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149273
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:41 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Yeps, met je eens. Ik vind dat veroordelen van Amanda te ver gaan. Vooral door mensen die Brian dan begrijpen en ontzien. Terwijl hij de enige is die van de ene onveilige sekspartij naar de andere hopst als hij de kans krijgt.

Neuh, Amanda heeft zijn bescherming niet nodig, en iemand moet Natasia waarschuwen. Ze zal haar kinderen toch niet willen opzadelen met een mama met een SOA.
Met het eerste ben ik het eens. Vind dat te belachelijk voor woorden.

tweede, klopt amanda heeft zijn "bescherming" zeker niet nodig.

maar Natasia waarschuwen. Ik heb ook het idee dat ze weer geilt op Brian maar tot nu toe is er toch nog niets gebeurd?

trouwens Ze weet zelf hoeveel vrouwen hij al heeft gekrikt.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:00:15 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_47149301
quote:

[..]

Sorry hoor, maar je mag toch verwachten dat ze je op zijn minst goed op de hoogte brengen van de juiste feiten, vooral omdat er ook non-streamers zijn. Deze berichtgeving klopt van geen kanten.
― Mark Twain
  zondag 11 maart 2007 @ 12:00:22 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47149308
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:
Ze had al het een en ander verteld in het Papiaments. Dat werd ook niet onderbroken. Niemand van ons weet wat er toen allemaal gezegd is. Brian zei wel dat het niet mocht, maar die moeder ging wel nog even door.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:00:24 #132
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149309
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Aangezien ze nu al klaagt dat ze al 5 dagen geen orgasme heeft gehad ben ik benieuwd wat ze gaat doen. Het zou inderdaad Huub kunnen zijn, al voelt ze zich niet seksueel tot hem aangetrokken.... maar daar hebben ze alcohol voor.
Dan ga jij er van uit dat Brian het gaat volhouden?

Al begin ik dat ook te denken hoor.

Wordt het Huub of Jaap , of iemand op het volgende feest.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:01:14 #133
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149323
quote:
Tien:
[..]

Nu je het zegt.... Ik ook niet
  zondag 11 maart 2007 @ 12:01:19 #134
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_47149324
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:58 schreef itsme het volgende:

[..]

Met het eerste ben ik het eens. Vind dat te belachelijk voor woorden.

tweede, klopt amanda heeft zijn "bescherming" zeker niet nodig.

maar Natasia waarschuwen. Ik heb ook het idee dat ze weer geilt op Brian maar tot nu toe is er toch nog niets gebeurd?

trouwens Ze weet zelf hoeveel vrouwen hij al heeft gekrikt.
Het beeld van Natasja die met haar harde tepels tegen de douchewand gedrukt staat om aan Brian te laten zien, zit nog steeds op mijn netvlies.
eurobilltracker.com
pi_47149326
Natasia wordt wakker, wisselt de batterijen en gaat bij Brian in bed liggen.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:01:41 #136
135305 beequeen
Lost.
pi_47149333
Mama Tasia duikt weer op Braaaaaaajen, en hij baalt als een stier.
― Mark Twain
  zondag 11 maart 2007 @ 12:02:30 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47149347
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:00 schreef itsme het volgende:

[..]

Huub zegt al een week dat hij haar graag een keer wil beffen. Dus dat moment zit er nu echt wel aan te komen
  zondag 11 maart 2007 @ 12:02:38 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47149350
quote:
Dat ze in de televisie-uitzendingen keuzes maken wat betreft er wel en niet uitgezonden wordt, is logisch aangezien ze veel in weinig tijd moeten proppen. En dan worden er wel eens (...) foute keuzes gemaakt.
Maar juist door het feit dat de streams 24/7 te volgen zijn, zou je mogen verwachten dat de berichtgeving op de site accuraat is en niet een loopje met de waarheid neemt.

Maar ik geloof dat we er allemaal wel zo'n beetje uit zijn dat accuratesse en een juiste weergave van de feiten niet echt aan de DGK redactie is besteed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 11 maart 2007 @ 12:03:01 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47149360
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Het beeld van Natasja die met haar harde tepels tegen de douchewand gedrukt staat om aan Brian te laten zien, zit nog steeds op mijn netvlies.
Ik was het kwijt......... totdat jij dit bericht schreef
  zondag 11 maart 2007 @ 12:03:18 #140
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149367
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:51 schreef Apple-tje het volgende:

[..]

Nope.
Goedemorgen trouwens allemaal. Het was me het nachtje wel...
Las net dat ik 5 minuten voordat Syl thuiskwam naar bed ben gegaan, helaas. Had het graag met eigen ogen gezien, vond de opmerking over Billie namelijk erg storend. Het maakt niet uit hoe en wanneer iemand je condoleert, alles beter dan de negeermodus.
Je kunt even naar het YouTube fillmtopic gaan . Daar worden de fimpjes van you tube geplaatst.

Hier, kan je het toch nog zien
http://www.youtube.com/watch?v=B74RsBRnGlg
pi_47149381
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Huub zegt al een week dat hij haar graag een keer wil beffen. Dus dat moment zit er nu echt wel aan te komen
Ik denk dat Amanda exit gaat door fysiek geweld tegen Brian.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:04:02 #142
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149385
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:

[..]

'

Grappig want ik dacht daar nog aan toen ik het schreef.
Maar goed dat is al weer een half jaar geleden.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:04:07 #143
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_47149387
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik was het kwijt......... totdat jij dit bericht schreef
eurobilltracker.com
  zondag 11 maart 2007 @ 12:05:04 #144
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149410
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

zondag 11 maart 2007 @ 12:05:37 #145
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149421
waarschuw me even als amanda wakker wordt.
pi_47149430
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:00 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja, deze keer wel. Hij is er nu echt van overtuigd dat Amanda hem geen goed doet.
quote:

Met flink wat drank op wordt het zeker Huub, of er moet idd eerst een feestje zijn.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_47149446
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:03 schreef Ning het volgende:

[..]

Ik denk dat Amanda exit gaat door fysiek geweld tegen Brian.
Ja, als hij op dezelfde manier tekeer gaat tegen Amanda als hij deed tegen Nena.. dan heeft hij een hoek te pakken. (tip voor Amanda: 'n schop recht in z'n kruis aub)
pi_47149451
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:03 schreef itsme het volgende:

[..]

Je kunt even naar het YouTube fillmtopic gaan . Daar worden de fimpjes van you tube geplaatst.

THNX! Ga even kijken, want heb het idee dat de weergave hier net zo 'goed' was als bij Tien.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:07:38 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_47149456
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
waarschuw me even als amanda wakker wordt.
Helpt hard schreeuwen?
― Mark Twain
  zondag 11 maart 2007 @ 12:08:07 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47149465
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:03 schreef itsme het volgende:

[..]

Eric lag daar te slapen in de jacuzzi

Volgens mij schrok Sylvia daarvan.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:08:59 #151
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149482
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Helpt hard schreeuwen?
Ik heb mijn koptelefoon op, zit naar BB Vlaanderen te kijken maar zal het niet te hard zetten.
pi_47149495
Hé! Amanda is wakker! Ze ligt uitgeblust op de bosjes!
pi_47149520
Zij geniet al van het zonnetje:
pi_47149537
Volgens mij vindt Jaap de sportruimte stinken.
Go hard or go home
  zondag 11 maart 2007 @ 12:11:46 #155
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149541
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
stelletje pestkoppen.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:12:51 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_47149559
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:08 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik heb mijn koptelefoon op, zit naar BB Vlaanderen te kijken maar zal het niet te hard zetten.
Volg je dat ook al, wijffie zo kom je helemaal nergens meer aan toe.
― Mark Twain
  Moderator zondag 11 maart 2007 @ 12:12:52 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47149560
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:46 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Wat een levenswijsheid spreekt hier uit.

Maar inderdaad: Huub en Amanda beiden dronken = sex.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47149575
Het zal daar wel behoorlijk stinken en de vloer kleeft ook als je dat gepiep van de schoenen hoort.
Zou huub het gaan schoonmaken vandaag?
pi_47149582
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Coraaaaaaaaaaaaa gevonden!
  zondag 11 maart 2007 @ 12:13:52 #160
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47149594
Is sylvia d'r nou uit of komt ze terug
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:15:13 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_47149615
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef Grimm het volgende:
― Mark Twain
pi_47149621
quote:
Ze ligt te slapen nu.
Go hard or go home
  zondag 11 maart 2007 @ 12:15:55 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47149633
quote:
Die was er al sinds 2:50 uur vannacht. Ik bekijk het filmpje nu, maar na 5 minuten gebeurt er niets meer volgens mij.. terwijl het filmpje een half uur duurt.
pi_47149652
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die was er al sinds 2:50 uur vannacht. Ik bekijk het filmpje nu, maar na 5 minuten gebeurt er niets meer volgens mij.. terwijl het filmpje een half uur duurt.
bij 23min poetst ze haar tanden
pi_47149675
Als Jaap slank is dan lijkt hij denk ik op Lange Frans.
Go hard or go home
pi_47149681
quote:
Ja en Nena is ook vertrokken........
pi_47149688
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
Wel 100x lelijiker dan....
Diamonds are Forever
pi_47149690
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:18 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

het wordt heel erg irritant heh?
  zondag 11 maart 2007 @ 12:18:53 #169
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149695
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volg je dat ook al, wijffie zo kom je helemaal nergens meer aan toe.
nee niet 24/7. heb 3 filmpjes over 2 dagen gedownload.
Eerste keer dat ik BB vlaanderen bekijk . Zo zeg het lijkt wel Fear Factor.
(en wat gillen die grieten daar) veel erger dan de teasers van gisteren.

Vanavond gaan ze voetbal kijken, dus zal wel saai worden.

Ben zo benieuwd naar de morning after gesprekken.
pi_47149704
quote:

[..]

en ze fietsen nog ja.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:19:43 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_47149716
Een vraagje: ik kan nergens een filmpje vinden van de Ludo en Janine act (huub en Snollie)..iemand?
― Mark Twain
pi_47149717
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
Gaat meer de kant op van Edwin de Roy van Zuydewijn
  zondag 11 maart 2007 @ 12:20:38 #173
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149729
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:16 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

bij 23min poetst ze haar tanden
Dat je het hebt volgehouden. Ik heb gezien dat jaap haar condoleeert en heb het toen uit gezet.
pi_47149750
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:18 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

het wordt heel erg irritant heh?
Het is een kwestie van binnenvallen op een verjaardag en dan vragen wie er jarig is....

ofzo........
pi_47149762
Heb het filmpje bekeken en kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer netjes vind van Billie. Hij wacht even tot Syl klaar is met Eric, loopt naar haar toe en zegt: 'gecondoleerd met het verlies van je vader. En veel sterkte de komende dagen'. Respect voor Billie, in dit geval!
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:22:58 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_47149786
quote:

[..]

Leest wrs de berichtgeving op de Tiensite, daar staat nl......Sylivia vertrekt per direct uit DGK. Als dat geen verwarring schept dan weet ik het niet meer.
― Mark Twain
  zondag 11 maart 2007 @ 12:24:19 #177
1585 itsme
Chaoot!
pi_47149812
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:

Een vraagje: ik kan nergens een filmpje vinden van de Ludo en Janine act (huub en Snollie)..iemand?
yep
http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0o
deel

http://www.youtube.com/watch?v=pkyooKhNIhg

deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=MtjeYNoMAjk
deel 3
pi_47149814
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leest wrs de berichtgeving op de Tiensite, daar staat nl......Sylivia vertrekt per direct uit DGK. Als dat geen verwarring schept dan weet ik het niet meer.
Ja heb je helemaal gelijk in..........
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:25:01 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_47149833
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef Apple-tje het volgende:
Heb het filmpje bekeken en kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer netjes vind van Billie. Hij wacht even tot Syl klaar is met Eric, loopt naar haar toe en zegt: 'gecondoleerd met het verlies van je vader. En veel sterkte de komende dagen'. Respect voor Billie, in dit geval!
Ja, laten we Billie heilig verklaren na 3 zinnige woorden in bijna 2 weken tijd
― Mark Twain
pi_47149850
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef Apple-tje het volgende:
Dus als mensen doen wat ze HOREN te doen, dan is dat respect waard? Ok, in Jaap's situatie is het misschien anders omdat je het van hem niet verwacht natuurlijk...
  zondag 11 maart 2007 @ 12:25:52 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47149853
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:20 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat je het hebt volgehouden. Ik heb gezien dat jaap haar condoleeert en heb het toen uit gezet.
Zodra het rode balkje vol is kun je vooruit spoelen. Dus toen ging het lekker snel.
pi_47149858
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk hoor..maar dan kan je ook proberen dit topic een klein beetje terug te lezen...volgens mij staat het op elke pagina al een keer uitgelegd.dat vind ik een beetje vermoeiend
pi_47149889
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:26 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk hoor..maar dan kan je ook proberen dit topic een klein beetje terug te lezen...volgens mij staat het op elke pagina al een keer uitgelegd.dat vind ik een beetje vermoeiend
pi_47149994
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, laten we Billie heilig verklaren na 3 zinnige woorden in bijna 2 weken tijd
Nou niet van die gekke dingen zeggen... maar echt, zoals het vannacht weergegeven werd, leek het alsof hij tussen het plassen door Syl een hand gaf, gecondoleerd zei en that's it. Hij verdient hiervoor iets meer credit, vind ik.
pi_47149998
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dus als mensen doen wat ze HOREN te doen, dan is dat respect waard? Ok, in Jaap's situatie is het misschien anders omdat je het van hem niet verwacht natuurlijk...
nee, geen respect waard, gewoon iets heel normaals.
pi_47150025
Dat Ludo en Janine slaat echt nergens op.....
Diamonds are Forever
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 12:32:06 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_47150031
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:26 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

Tuurlijk, je hebt gelijk, ik ben daar ook klaar mee, maar Tien zou ook zorgvuldiger met zijn berichtgeving om moeten gaan, maar dat is al eerder gezegd hier.
― Mark Twain
  zondag 11 maart 2007 @ 12:34:11 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47150085
quote:
Helaas zijn die filmpjes niet best. Er missen steeds stukjes en het geluid gaat alles behalve synchroon.
Is wel erg jammer, want het was een gedenkwaardig half uurtje
pi_47150105
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helaas zijn die filmpjes niet best. Er missen steeds stukjes en het geluid gaat alles behalve synchroon.
Oh ik vond het niks
Diamonds are Forever
pi_47150226
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef Juuud het volgende:

[..]

Oh ik vond het niks
Heb het eerste filmpje nu gezien en ik vind het wel leuk. Heel veel wat Huub in zijn act gooit gaat over de echte Amanda.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:40:34 #191
1585 itsme
Chaoot!
pi_47150279
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

beter iets dan niets.
Heb het niet afgekeken maar had in het begin iig geen problemen bij deel 1

Heb de filmpjes ook in youtube topic gezet
  zondag 11 maart 2007 @ 12:40:38 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47150283
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Heb het eerste filmpje nu gezien en ik vind het wel leuk. Heel veel wat Huub in zijn act gooit gaat over de echte Amanda.
Kon jij het wel aanzien dan? Na een minuut is er een storing ofzo en vanaf dat moment loopt het geluid meerdere seconden achter op de beelden. Ik kon het niet meer aanzien in ieder geval.
pi_47150325
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kon jij het wel aanzien dan? Na een minuut is er een storing ofzo en vanaf dat moment loopt het geluid meerdere seconden achter op de beelden. Ik kon het niet meer aanzien in ieder geval.
Ik heb er niet zoveel van gezien. Staat als hoorspel op de achtergrond terwijl ik de COS een beetje in de gaten houd.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:42:49 #194
1585 itsme
Chaoot!
pi_47150348
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt.
zijn alweer uit. (maar je kunt het iig wel horen )
Heb net een filmpje ontdekt waar ze Palma in het zwembad gooien. die had ik gemist.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:44:51 #195
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47150439
Goedemiddag allemaal, ff de cossen doorgelezen...........raar sfeertje, in DGK en hier!

Itsme, bedankt voor de filmpjes. Ben vooral benieuwd hoe het verder gaat met Amanda en Brian.
Toch knap van Brian dat hij niet heeft gezegd: "Ik mag niet meer met jou van m'n moeder".
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47150456
Leuk joh streams van billie
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_47150481
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Dogga het volgende:
Leuk joh streams van billie
Wanneer valt ie dood neer,
Place your bets !!!
  zondag 11 maart 2007 @ 12:46:41 #198
1585 itsme
Chaoot!
pi_47150496
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag allemaal, ff de cossen doorgelezen...........raar sfeertje, in DGK en hier!

Itsme, bedankt voor de filmpjes. Ben vooral benieuwd hoe het verder gaat met Amanda en Brian.
Toch knap van Brian dat hij niet heeft gezegd: "Ik mag niet meer met jou van m'n moeder".
Morgen dark . graag gedaan
Het voelt hier nu weer zo als vanouds. gezellig dus.

Haha Knap van Brian he?
zou leuk zijn als Huub of amanda daar achte rkomen. waarom brian met amanda stopt.
Kan Huub hem weer lekker pesten. mamma's kindje
  zondag 11 maart 2007 @ 12:47:18 #199
1585 itsme
Chaoot!
pi_47150521
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef salutem het volgende:

[..]

Wanneer valt ie dood neer,
Place your bets !!!
Nou nou, dat hoeft van mij nu ook weer niet.
pi_47150527
ECHT slim opgemerkt whahahahahahaha
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')