Hier ook niet, met 1,3 miljard Chinezenquote:
Hier niet met 90% Christenenquote:Op vrijdag 6 april 2007 05:57 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, hier ook, met 85% moslims
Mjah, ik kan dat ook wel zelf bepalen, ben niet aan een tijdsklok verbonden..... Ik ga denk ik wat eerder naar huis vandaag als het even kan. (Heb nog zooo veel te doen....)quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef popolon het volgende:
Ik neem ook eerder vrij, best fijn als je dat zelf kan bepalen.
Sneeuwt het daar nu NOG? Ik eet tijdens de lunch heerlijk buiten, en in het weekend zit ik ook vaak buitenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Mijn vent moet gewoon werken. Hebben jullie mijn mooie sneeuwfoto's van gisteren al gezien?
http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=27
De mooiste winterfoto's maak je in de lente!
Concord, NH. Anderhalf uur met de bus van Boston South Stationquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:21 schreef Shira het volgende:
wonderer, waar in de US woon je (kon je niet vinden in de op)
Hier is het rond het vriespunt op het moment, wel zonnetje erbij, en windstil dus zo heeeeeel erg koud is het gelukkig niet meer.
Het is hier nog niet echt warm geweest. Voor de vorige storing wel, graad of 18, maar sindsdien hooguit 12.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef popolon het volgende:
klein storinkje (van een week) denk ik.
Vorige week was het ook al 20-25 graden.
quote:
Yep, alweer bijna 8 jaar getrouwd en alweer bijna 10 jaar samen. Zij kwam eerst naar Nederland, en het was eigenlijk ook de bedoeling dat we gewoon in Nederland zouden blijven.... althans een stuk langer dan gebeurd is in ieder geval. Echter na 9/11 vroeg mijn schoonmoeder of we wilden overwegen naar de VS te komen, dus hebben we de beslissing genomen om naar de VS te gaan. Omdat we in 1999 al getrouwd waren kreeg ik meteen een 10-year greencard en niet eentje van 2 jaar met conditions.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef Shira het volgende:
Jij bent getrouwd met een Amerikaanse begrijp ik?
Nou ja, Cambridge to be precise. Maar dat is alleen maar de andere kant van de Charles rivier. Ik heb geen idee waar dit is waar jij zit, maar het klinkt dichtbij! En hier sneeuwde het gister en 's nachts vriest het! Waarom heb ik geen universiteit in Florida of Californie uitgeezochtquote:Op vrijdag 6 april 2007 05:03 schreef wonderer het volgende:
Zit jij serieus in Boston? Dan zijn we bijna buren
Thailand = geweldig. Lekker naar Koh Samui of Koh Lanta.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:45 schreef Skeffie het volgende:
De Meivakantie staat alweer om de hoek hier in China... Ben nog aan het twijfelen tussen:
1. Thailand
2. Zuid-China
3. Gewoon lekker thuis blijven
Ben helaas nog steeds niet in Thailand geweest... wordt nu toch wel eens tijd dat ik daar een week lang voor pampus op het strand ga liggen! (En zo'n pingppong show bijwonen)
Hier sneeuwde het ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nou ja, Cambridge to be precise. Maar dat is alleen maar de andere kant van de Charles rivier. Ik heb geen idee waar dit is waar jij zit, maar het klinkt dichtbij! En hier sneeuwde het gister en 's nachts vriest het! Waarom heb ik geen universiteit in Florida of Californie uitgeezocht
Vandaag een stukje in de Boston Globe over de Nederlandse aanpak in Uruzgan; algemene conclusies: liberal softies. We rennen weg voor het gevecht en zorgen voor een safe haven voor de Taliban. Dat Jaap het maar in zijn oren knoopt.
Ik zie dat het inderdaad erg dichtbij is. Je zit ook niet ver af van de skigebieden en de White Mountains, daar ben ik vorige zomer/voorjaar een aantal keer geweest, erg prettig. Wat doe je daar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het ookHeb nog mooie foto's gemaakt.
Van de zomer piep je wel anders, denk ikBoston heeft ook van die leuke stormen enzo.
Concord NH heeft een goeie busverbinding met Boston South Station, duurt anderhalf uur of zo. Ben er van de zomer nog geweest om iemand uit Nederland te meeten, is goed te doen
Boeken schrijvenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik zie dat het inderdaad erg dichtbij is. Je zit ook niet ver af van de skigebieden en de White Mountains, daar ben ik vorige zomer/voorjaar een aantal keer geweest, erg prettig. Wat doe je daar?
Wat voor soort boeken? Fictie? Poltiek? Kookboeken?quote:
Nope, Nederlands. Ik ga die fantasy denk ik wel (laten) vertalen omdat daarvoor hier ook wel een markt is, maar ik denk niet dat er veel Amerikanen geinteresseerd zijn in een jongen die opgroeit in de vroege jaren tachtig in Nederlandquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:34 schreef popolon het volgende:
In het Engels? Je zou mij geen boek moeten laten schrijven in het Engels, dat gaat helemaal fout.
Met spraak gaat het vaak fout ja, maar het leuke van tikken is dat je er goed over na kunt denkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef popolon het volgende:
Ik zoek dagelijks nog naar woorden, de zinsopbouw kan af en toe ook wat beter.
And you know what? I don't give a flying fuck.
Ja, de flora en fauna is een stuk interessanter hierquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef popolon het volgende:
Vies beest.
We hebben in de tuin regelmatig wasberen. kolibri's en eekhoorntjes. De stinkdieren zijn niet meer teruggekomen sinds we die gevangen en uitgezet hebben. Die wil je niet in je tuin.
Black widowquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de flora en fauna is een stuk interessanter hierHelaas vallen daar legio enge insekten ook onder
Hier vliegt/loopt een bug rond waarvan ik de naam alweer vergeten ben, maar hij kruipt via spleten in de ramen enzo naar binnen en zoemt dan door de kamer (ongeveer 2-3 cm lang) en als je ernaar slaat van schrik, sprietst ie een stinkend goedje over je heenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Black widowDe muggen en andere rotinsecten zijn niet echt meer (eerder minder) hier. Ook niet echt groter gelukkig. Er lopen hier ook wel eens verdwaalde herten in de wijken.
Pas is er nog een poema (cougar) gesignaleerd 10 km bij ons vandaan.Ze leven normaal gesproken iets noordelijker in de rimboe.
Hm, da's wel een goed punt ja. Nou ja, dan maar bij de schoonouders op de veranda zitten wachten met de cameraquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef popolon het volgende:
Die komen zo'n beetje in heel Noord America voor, wel in de wat beboste gebieden. Dus als je in het 'stadse' gedeelte woont wordt 't wat lastiger.
kolibri's leven in een wat warmer klimaat volgens mij..... ik zie ze hier wel regelmatig. Leuk om te zien, ik moest ook maar eens wat foto's maken. Volgens mij komen ze voornamelijk in de zuidelijke helft van de VS voor.... maar er zijn ook een hoop verschillende soorten. Ik heb me wel eens laten vertellen dat de hummingbird die je vaak in CA zien voornamelijk voorkomt in de driehoek Oregon - California - New Mexico, dus de zuidwest-hoek zegmaar....quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me af of de kolibrietjes hier ook voorkomen, dan ga ik een dingetje met sap op het balkon zetten en met de camera in de aanslag wachten
Ze komen zelfs voor in het zuiden van Canada.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:27 schreef maartena het volgende:
[..]
kolibri's leven in een wat warmer klimaat volgens mij..... ik zie ze hier wel regelmatig. Leuk om te zien, ik moest ook maar eens wat foto's maken. Volgens mij komen ze voornamelijk in de zuidelijke helft van de VS voor.... maar er zijn ook een hoop verschillende soorten. Ik heb me wel eens laten vertellen dat de hummingbird die je vaak in CA zien voornamelijk voorkomt in de driehoek Oregon - California - New Mexico, dus de zuidwest-hoek zegmaar....
Ik heb ze sowieso al bij mijn schoonouders gezien, dus ze komen hier wel voorquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:27 schreef maartena het volgende:
[..]
kolibri's leven in een wat warmer klimaat volgens mij..... ik zie ze hier wel regelmatig. Leuk om te zien, ik moest ook maar eens wat foto's maken. Volgens mij komen ze voornamelijk in de zuidelijke helft van de VS voor.... maar er zijn ook een hoop verschillende soorten. Ik heb me wel eens laten vertellen dat de hummingbird die je vaak in CA zien voornamelijk voorkomt in de driehoek Oregon - California - New Mexico, dus de zuidwest-hoek zegmaar....
voor kolibries moet je hier zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de kolibrietjes hier ook voorkomen, dan ga ik een dingetje met sap op het balkon zetten en met de camera in de aanslag wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |