abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 19:29:24 #101
46960 StefanP
polemicist
pi_47683078
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:44 schreef Individual het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, maar waarom ben je eigenlijk zo boos op Nederland?
Ik ben elders opgegroeid en heb nooit binding met NL gehad. Verder ben ik fervent voorstander van eigen verantwoordelijkheid en een kleine overheid, iets wat het totaal tegenovergestelde is van NL.
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef maartena het volgende:

Wat voor type visum heb je eigenlijk?
TX roelt

L1. Eerst per ongeluk aangevraagd als L1-B, waardoor het 18 maanden duurde om in L1-A te veranderen. Anders had ik 'm al binnen 6 maanden gehad. Nog 5 jaar o.i.d. tot het paspoort inderdaad, hoewel het schijnt dat je de de 6 maanden in i-485 status daarvan kunt aftrekken.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 26 maart 2007 @ 23:31:46 #102
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_47695016
morgen AIDS-test en long X-ray en dan wachten tot 16 april, en aangezien ik alle formulieren heb, krijg ik dat visum 99.999% zeker (dat zei de US consul in amsterdam ook) 15 juni vlieg ik het land uit
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  maandag 26 maart 2007 @ 23:40:00 #103
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47695428
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef StefanP het volgende:
Nog 5 jaar o.i.d. tot het paspoort inderdaad, hoewel het schijnt dat je de de 6 maanden in i-485 status daarvan kunt aftrekken.
Je kunt het sowieso 90 dagen voordat je op 5 jaar zit beginnen met aanvragen, dus voor jou zo rond Januari 2012..... Scheelt weer 3 maandjes

Overigens:
quote:
This category covers those with knowledge of the company's products/services, research, systems, proprietary techniques, management, or procedures. Staff in this category are issued an L1B visa, initially for three years extendible to a maximum of five years.

On completing the maximum allowable period in L-1 status, the employee must be employed outside the United States for a minimum of one year before a new application is made for L or H status.
Wat betekend dat precies voor jou? Is je Green Card nu 3 jaar geldig, of meteen 5 jaar? En wordt de huidige tijd er wel/niet bij opgeteld?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:04:33 #104
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47696537
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef compier het volgende:
morgen AIDS-test en long X-ray en dan wachten tot 16 april, en aangezien ik alle formulieren heb, krijg ik dat visum 99.999% zeker (dat zei de US consul in amsterdam ook) 15 juni vlieg ik het land uit
Als je eenmaal zover bent, dan is het inderdaad bijna zeker. Het "interview" stelt ook niets voor eigenlijk, men gaat alleen even door de papieren heen, even verificatie of je naam goed gespeld is en dat soort dingetjes.... Zolang je geen strafblad hebt en geen enge ziektes mag je naar de VS vertrekken zonder problemen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:10:37 #105
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_47696798
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef maartena het volgende:

[..]

Als je eenmaal zover bent, dan is het inderdaad bijna zeker. Het "interview" stelt ook niets voor eigenlijk, men gaat alleen even door de papieren heen, even verificatie of je naam goed gespeld is en dat soort dingetjes.... Zolang je geen strafblad hebt en geen enge ziektes mag je naar de VS vertrekken zonder problemen.
Jup, heb ook al een ticket voor 15 juni
en als ik AIDS zou hebben, is dat visum wel mn laatste zorg haha
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:33:15 #106
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_47697558
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef StefanP het volgende:

Verder ben ik fervent voorstander van eigen verantwoordelijkheid en een kleine overheid, iets wat het totaal tegenovergestelde is van NL.
Eigen verantwoordelijkheid in de US? "Boohoo I burned my legs when I stupidly spilt my coffee! Not my responsibility, I want $2.9 million compensation!"

Kleine overheid?

De US is een puik land (heb er zelf gewoond), maar je moet natuurlijk wel weten waar je over praat.
quote:
Ik ben elders opgegroeid en heb nooit binding met NL gehad.
OK dat kan, maar wat doe je dan op een NL forum meneer Pietersen?
reset
pi_47697746
Wat is het verschil tussen een Green Card en een paspoort?

Als je felonies pleegt, wordt je GC ingetrokken en wordt je de VS uitgetrapt, wat niet het geval is bij een paspoort, of wat?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:36:19 #108
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47698890
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef BIQUOTA het volgende:
Wat is het verschil tussen een Green Card en een paspoort?
Een Green Card is een verblijfsvergunning. Een paspoort kun je alleen krijgen als je naturaliseert tot staatsburger. Dat werkt hetzelfde als in Nederland eigenlijk, na 5 jaar een verblijfsvergunning kom je in aanmerking voor naturalisatie, en na naturalisatie kun je een paspoort halen.
quote:
Als je felonies pleegt, wordt je GC ingetrokken en wordt je de VS uitgetrapt, wat niet het geval is bij een paspoort, of wat?
Ligt eraan. Als je veroordeeld wordt voor een misdrijf waarvoor gevangenisstraf staat, en je hebt een Green Card, dan wordt je voor 99.9% zeker na het uitzetten van de straf op een vliegtuig naar Nederland gezet, en kom je de eerste 10 jaar de VS niet meer in. Als je niet tot gevangenisstraf wordt veroordeeld maar een flinke boete krijgt, dan is de kans groot dat je mag blijven. Een DUI (Driving Under Influence) kan al lijden tot uitzetting. Een verkeersboete natuurlijk niet.

Verder kun je met een strafblad de Amerikaanse nationaliteit niet aannemen als je niet minstens 7 jaar zonder strafblad aantekeningen door het leven kan gaan. Dat houdt dus in dat als je een keer de fout in gaat, dat je zolang je je maar gedraagt uiteindelijk wel weer in aanmerking kan komen voor naturalisatie, maar dat je je wel eerst 7 jaar heel netjes moet gedragen.

Als je de Amerikaanse nationaliteit bezit wordt je nooit meer uitgezet, dan ga je gewoon de bak in, en na uitzitten van je straf wordt je net als iedere andere Amerikaan weer op straat gegooid. Hierbij mag worden opgemerkt dat als je alleen een Green Card bezit je je als Nederland kunt beroepen op diplomatieke overeenkomsten tussen Nederland en de VS zodat je de straf misschien in Nederland kunt uitzitten, maar als je eenmaal genaturaliseerd bent tot Amerikaan kan dat niet meer en zit je de straf gewoon in de VS uit.

Zo ongeveer zal het trouwens met vrijwel alle landen zijn overigens..... Als je misdaden begaat, vlieg je eruit Dat gebeurd in Nederland ook gewoon met allochtonen die geen Nederlander zijn.
-
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:50:20 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47699130
quote:
Tja, in Nederland legt men de verantwoordelijkheid bij de regering, en in de VS gaat men verantwoordelijkheid halen bij bedrijven met miljoenen claims.

Een leuk feit: 50% van de advocaten in de gehele wereld wonen in de Verenigde Staten. De helft van alle advocaten ter wereld werken dus met/voor/tegen 300 miljoen mensen, de overige 50% werken met/voor/tegen de overige 6 miljard. Toegegeven, ruim 3 miljard van die mensen wonen in landen waar je niet of nauwelijks een rechtzaak tegen iemand zou kunnen beginnen, maar toch..... de Verenigde Staten hebben de meeste advocaten, en de grootste rechtzaken. Ook weer grappig is dat ik in de staat woon met de meeste advocaten van de VS, dus ik woon op het advocaat-rijkste stukje grond ter wereld.

Met name in de medische industrie is het erg leuk om van die rechtzaken waarmee miljoenen worden ge-eist te voeren. Een dokter zet de verkeerde teen af, en wordt voor miljoenen aangeklaagd, met als gevolg dat hij zijn complete carriere gedag ken zeggen. 1 foutje, en het is gebeurd. Nu is dat op zich natuurlijk best reëel omdat je als dokter geen fouten mag maken, maar vaak gaat de benadeelde dus niet alleen achter de dokter aan, maar ook tegen het ziekenhuis waar het plaatsgevonden heeft, achter de zuster die de papieren invulde, de persoon die de verdoving regelt, de verzekeringsmaatschappij van de dokter, het ziekenhuis en de patient zelf, de persoon die de instrumenten steriliseert, tot de persoon die het medische afval weggooid etc, etc etc......kortom, letterlijk IEDEREEN die voor $0.25 verwantwoordelijk zou KUNNEN zijn wordt aangeklaagd.

Gevolg: Medicijnen en Gezondheidszorg zijn hier niet te betalen, en zo'n 25% van het land heeft daarom geen ziektekostenverzekering. En als je dan bedenkt dat om het hele land van een basis ziekenfonds-achtige verzekering te voorzien voor de komende 15 jaar, dat ongeveer evenveel kost als die 4 jaar oorlog in Irak.... tja, dan kun je je afvragen of ze hun prioriteiten op de juiste plaats hebben natuurlijk.

Politiek zit de VS erg slecht in elkaar natuurlijk, dat kan zelfs StefanP denk ik niet ontkennen. Desalniettemin heb ik het hier prima naar mijn zin, maar ik weet de politiek dan ook te scheiden van de gemiddelde Amerikanen waar ik dagelijks mee om ga.
-
pi_47699987
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:36 schreef maartena het volgende:

[..]

Een Green Card is een verblijfsvergunning. Een paspoort kun je alleen krijgen als je naturaliseert tot staatsburger. Dat werkt hetzelfde als in Nederland eigenlijk, na 5 jaar een verblijfsvergunning kom je in aanmerking voor naturalisatie, en na naturalisatie kun je een paspoort halen.
[..]

Ligt eraan. Als je veroordeeld wordt voor een misdrijf waarvoor gevangenisstraf staat, en je hebt een Green Card, dan wordt je voor 99.9% zeker na het uitzetten van de straf op een vliegtuig naar Nederland gezet, en kom je de eerste 10 jaar de VS niet meer in. Als je niet tot gevangenisstraf wordt veroordeeld maar een flinke boete krijgt, dan is de kans groot dat je mag blijven. Een DUI (Driving Under Influence) kan al lijden tot uitzetting. Een verkeersboete natuurlijk niet.

Verder kun je met een strafblad de Amerikaanse nationaliteit niet aannemen als je niet minstens 7 jaar zonder strafblad aantekeningen door het leven kan gaan. Dat houdt dus in dat als je een keer de fout in gaat, dat je zolang je je maar gedraagt uiteindelijk wel weer in aanmerking kan komen voor naturalisatie, maar dat je je wel eerst 7 jaar heel netjes moet gedragen.

Als je de Amerikaanse nationaliteit bezit wordt je nooit meer uitgezet, dan ga je gewoon de bak in, en na uitzitten van je straf wordt je net als iedere andere Amerikaan weer op straat gegooid. Hierbij mag worden opgemerkt dat als je alleen een Green Card bezit je je als Nederland kunt beroepen op diplomatieke overeenkomsten tussen Nederland en de VS zodat je de straf misschien in Nederland kunt uitzitten, maar als je eenmaal genaturaliseerd bent tot Amerikaan kan dat niet meer en zit je de straf gewoon in de VS uit.
Maarten, bedankt voor je heldere reply.
quote:
Zo ongeveer zal het trouwens met vrijwel alle landen zijn overigens..... Als je misdaden begaat, vlieg je eruit Dat gebeurd in Nederland ook gewoon met allochtonen die geen Nederlander zijn.
Dat is alleen het geval met illegalen, niet met buitenlanders die alleen nog een verblijfsvergunning hebben, volgens mij

[ Bericht 2% gewijzigd door BIQUOTA op 27-03-2007 03:25:05 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:20:27 #111
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47700014
Krijg nou wat, had hier nog niet eens gepost...

Ik vind het jammer dat de ziekenzorg hier zo duur is Ik heb nog niet eens een huisarts, als ik iets heb moet ik naar de eerste hulp en dat kost klauwen met geld
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47700028
Btw, Maartena, hebben zulke rechtszaken waarin miljoenen geëist worden ook vaak succes?

En daar draait het uiteindelijk om.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:31:23 #113
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47700052
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 03:20 schreef wonderer het volgende:

Ik vind het jammer dat de ziekenzorg hier zo duur is Ik heb nog niet eens een huisarts, als ik iets heb moet ik naar de eerste hulp en dat kost klauwen met geld

Heb je nog geen werk dan?

Ik heb geluk, ik werk in de IT gezondheidszorg en m'n werkgever neemt de hele zooi voor z'n rekening.

Heb net een broodje tartaar met peper, ui en zout op dus dat komt misschien wel goed van pas.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:32:08 #114
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47700055
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 03:26 schreef BIQUOTA het volgende:
Btw, Maartena, hebben zulke rechtszaken waarin miljoenen geëist worden ook vaak succes?

En daar draait het uiteindelijk om.
Helaas wel. Het bijkomende probleem is dat er advocaten zijn die op "no cure no pay" basis werken, maw als ze niet winnen dan gaan ze door totdat ze WEL winnen, en dan krijgen ze uiteindelijk 20% van het totaal ofzo.... de advocaten worden daar ook weer rijk van natuurlijk.
-
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:33:10 #115
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47700060
quote:

Heeft je man geen ziekenkostenverzekering waarop je mee kan leunen? Mijn vrouw werkt ook niet (alleen een dag ofzo per week voor haarzelf, eigen zaakje, waar ze een beetje mee verdiend) maar die leunt gewoon mee op mijn verzekering.
-
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:37:31 #116
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47700078
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 03:12 schreef BIQUOTA het volgende:
Dat is alleen het geval met illegalen, niet met buitenlanders die alleen nog een verblijfsvergunning hebben, volgens mij
Nee hoor, mensen met een verblijfsvergunning worden na een significante misdaad ook gewoon uitgezet. Alleen zijn Marokkanen en Turken etc veel minder crimineel dan mensen denken. (Surinamers en Antilianen zijn veel crimineler maar zijn gewoon Nederlander). Er zitten iets van 1200 Marokkanen en 700 Turken in de gevangenis (CBS, 2005) en die bijna 2000 worden na hun straf gewoon uitgezet naar hun thuisland. (Althans, het deel dat GEEN Nederlander is door naturalisatie). Alleen komen er jaarlijks ook weer zo'n 5000 Marokkanen en Turken bij als nieuwe immigranten, dus je merkt er niet zoveel van.

Maar uitzetten, dat gebeurd in Nederland wel zeker.

Asielzoekers, die worden niet uitgezet.... want die zijn zoooo zielig enzo. Overigens worden asielzoekers in de VS ook niet uitgezet, Bush heeft na zijn inauguratie in 2005 meteen een hele zooi gratie gegeven.
-
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:38:36 #117
71919 wonderer
pi_47700083
Oh, ja hoor, maar dat vergoed ER dingen niet geloof ik. Nog nooit gebruik van gemaakt dus zeker weten doe ik het niet.

Ik moet echt een huisarts hebben maar die willen per se een dossier anders nemen ze je niet aan als patient en ik heb alleen een uitdraai van mijn oude huisarts. En ik durf niet te bellen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:39:28 #118
71919 wonderer
pi_47700086
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 03:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Heb je nog geen werk dan?

Ik heb geluk, ik werk in de IT gezondheidszorg en m'n werkgever neemt de hele zooi voor z'n rekening.

Heb net een broodje tartaar met peper, ui en zout op dus dat komt misschien wel goed van pas.
Self-employed En ik ben meeverzekerd met mijn vent dus dat ik op zich het probleem niet. Verder, zie antwoord aan Maarten.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:45:28 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47700102
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 03:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Self-employed En ik ben meeverzekerd met mijn vent dus dat ik op zich het probleem niet. Verder, zie antwoord aan Maarten.
Ja dan kun je ook een huisarts nemen lijkt me.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:48:58 #120
71919 wonderer
pi_47700110
Ja, dat KAN ook.. ik heb het alleen nog niet gedaan, oa. vanwege dat dossiergedoe. Dan moet ik bellen en daar ben ik niet zo goed in, dus ik schuif het voor me uit
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:50:25 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47700114
Dat dossier sturen ze op aanvraag gewoon op, hoef je zelf weinig voor te doen.

Formuliertje invullen en klaar.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 04:06:24 #122
71919 wonderer
pi_47700151
Ik heb het hier zelfs liggen... maar het is allemaal in het Nederlands, maakt dat niet uit dan? Anders ga ik wel een keer langs, ik weet welke info ze verder moeten hebben enzo.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 04:08:54 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47700155
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 04:06 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het hier zelfs liggen... maar het is allemaal in het Nederlands, maakt dat niet uit dan? Anders ga ik wel een keer langs, ik weet welke info ze verder moeten hebben enzo.
Hmm, ik heb gewoon een Engels formulier gekregen van m'n arts. Dossier opvraag formulier of zoiets. Krijg ik verder niet meer te zien, gaat van NL weer terug naar de VS.

Als het goed is.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 04:11:21 #124
71919 wonderer
pi_47700158
Yeah, als het goed is... gelukkig ben ik (bijna) nooit ziek
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:04:00 #125
46960 StefanP
polemicist
pi_47700195
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef compier het volgende:
Dat hoefde ik helemaal niet te doen...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:13:19 #126
46960 StefanP
polemicist
pi_47700200
quote:
Kun je twee dingen niet uit elkaar houden? 1. Mongolen die alles aanklagen. 2. Een overheid die je grotendeels vrij laat om je leven zelf uit te zoeken.
quote:
Vergelijk het eens met NL, zou ik zeggen.
quote:
De US is een puik land (heb er zelf gewoond), maar je moet natuurlijk wel weten waar je over praat.
[..]
Ach ja, ik lul maar wat uit mijn nek natuurlijk.
quote:
OK dat kan, maar wat doe je dan op een NL forum meneer Pietersen?
Sinds wanneer mag dat niet? Wat een onzin zeg, dezelfde prietpraat die al die pubertjes altijd opratelen. Je woont niet meer in NL, wat doe je dan nog op Fok! Boehoe!
-Mark Steyn
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:28:39 #127
46960 StefanP
polemicist
pi_47700207
quote:

Een huisarts hoef je je niet voor in te schrijven hoor. Ik ben nog nooit geweest hier maar het zal wel hetzelfde gaan als bij de tandarts. Gewoon bellen en langsgaan als je uiteindelijk eens moet. Zonder verzekering is het wel duur, maar zolang het bij normale behandelingen en recepten blijft is het wel te betalen. Anders wordt het als je over ingrepen gaat spreken.
-Mark Steyn
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:37:43 #128
71919 wonderer
pi_47700214
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 05:28 schreef StefanP het volgende:

[..]

Een huisarts hoef je je niet voor in te schrijven hoor. Ik ben nog nooit geweest hier maar het zal wel hetzelfde gaan als bij de tandarts. Gewoon bellen en langsgaan als je uiteindelijk eens moet. Zonder verzekering is het wel duur, maar zolang het bij normale behandelingen en recepten blijft is het wel te betalen. Anders wordt het als je over ingrepen gaat spreken.
MIsschien is het per staat verschillend, hier willen ze wel dat je je inschrijft. Waarschijnlijk om beter te kunnen garanderen dat je geen conflicterende medicijnen krijgt voorgeschreven of zo.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:47:11 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47700218
Hier hoeft 't ook niet.

Toch maar eens gegaan: Even bloedruk en cholesterol gemeten, praatje gemaakt, dat soort simpele dingen.

Alles was goed. Nog wel.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:48:02 #130
71919 wonderer
pi_47700219
Mmmm. Toch maar eens proberen dan.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:55:26 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47700222
Schijnt normaal te zijn dat je een jaarlijkse simpele check krijgt na je 30e.

Ik had nou niet echt veel zin maar 't was meer voor de gemoedsrust voor m'n vrouw.

Vlak voor de deur van de dokter ging ik trouwens gigantisch op m'n bek, glee zo uit in de sneeuw die er toen lag. Zat meteen te denken om hem aan te klagen maar da's ook weer zo'n extreme start van een dokter-patient relatie eigenlijk.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 05:58:49 #132
71919 wonderer
pi_47700225
Krijg je dan ook een prostaat-controle?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 06:02:00 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47700228
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 05:58 schreef wonderer het volgende:
Krijg je dan ook een prostaat-controle?
Dat doen ze vanaf je 35e of 40e pas dacht ik.

Ze gaan hun gang maar trouwens tegen die tijd.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 06:03:17 #134
71919 wonderer
pi_47700230
Ik heb net een Family Guy episode daarover gezien, echt humor.

Sommige mensen kunnen er zo "anal" ( ) over doen
pi_47700246
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:

nu niet meer
Hehe, ik had het tegen Byte_Me. Maar had jij het er ook nog staan dan. Kennelijk zijn Eindhovenaren heel trots op hun roots.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 07:35:04 #136
46960 StefanP
polemicist
pi_47700386
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 05:55 schreef popolon het volgende:

Vlak voor de deur van de dokter ging ik trouwens gigantisch op m'n bek, glee zo uit in de sneeuw die er toen lag. Zat meteen te denken om hem aan te klagen maar da's ook weer zo'n extreme start van een dokter-patient relatie eigenlijk.
-Mark Steyn
pi_47702026
quote:

[...]

Zat meteen te denken om hem aan te klagen maar da's ook weer zo'n extreme start van een dokter-patient relatie eigenlijk.
Nee hoor, dat is gewoon goede integratie

Net zoals dat ik als een idioot door Athene scheur
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_47702837
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 04:49 schreef Walrik het volgende:

[..]

Sergei bedoel je? Google is nu onderhand wel startup-af, hoor!
[..]

Doen we! Wordt mijn eerst e Fok meet dan!
Nog meer Fokkers zin in een dagje San Francisco? Meldt u aan!
misschien kom ik daar ook in de buurt wonen (Berkeley). Niet dat er al iets vast staat of zo, maar het is een streven.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:04:48 #139
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_47715325
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 05:13 schreef StefanP het volgende:

Sinds wanneer mag dat niet? Wat een onzin zeg, dezelfde prietpraat die al die pubertjes altijd opratelen. Je woont niet meer in NL, wat doe je dan nog op Fok! Boehoe!
Het mag wel en ik woon ook al geruime tijd niet meer in NL, maar als je 'geen binding' hebt met NL en je er diep gefrustreerd over voelt vind ik het lichtelijk vreemd dat je hier post en je er nog zo druk over maakt.

Disclaimer: Ik ben niet boos op je hoor!
reset
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:07:48 #140
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_47759930
ojee, van de frontpage:

Braziliaanse biologen waarschuwen voor een groeiend aantal giftige slangen in de steden. In de stad Niteroi is het aantal zeer giftige slangen in de laatste twintig jaar vertienvoudigd

mocht ik jullie binnenkort niet meer zien: het was me een genoegen !
zonnig Brasil
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:30:42 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47760748
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef qwerty_x het volgende:
ojee, van de frontpage:

Braziliaanse biologen waarschuwen voor een groeiend aantal giftige slangen in de steden. In de stad Niteroi is het aantal zeer giftige slangen in de laatste twintig jaar vertienvoudigd

woensdag 28 maart 2007 @ 23:40:25 #142
111528 Viajero
Who dares wins
pi_47773670
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef qwerty_x het volgende:
ojee, van de frontpage:

Nog geen gezien hier in Sao Paulo, denk ook dat ze hier eerder platgereden worden voordat ze een gevaar kunnen worden
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_47778264
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 06:20 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Hehe, ik had het tegen Byte_Me. Maar had jij het er ook nog staan dan. Kennelijk zijn Eindhovenaren heel trots op hun roots.
ooh haha..

Ja, en beetje trots mag je toch wel zijn op de lampendraaiers he
pi_47806264
quote:
Schijnt normaal te zijn dat je een jaarlijkse simpele check krijgt na je 30e.

Ik had nou niet echt veel zin maar 't was meer voor de gemoedsrust voor m'n vrouw.

Oh uh... ik ben ook net dertig. Maar ik heb nog geen huisarts, laat staan verzekering. Misschien moet ik dat eerst een gaan regelen.
Jesus saves but death prevails.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:24:30 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47807116
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Shivo het volgende:

[..]

Oh uh... ik ben ook net dertig. Maar ik heb nog geen huisarts, laat staan verzekering. Misschien moet ik dat eerst een gaan regelen.
Het hoeft ook niet. En huisarts tja, moet je zelf weten. Een verzekering lijkt we wel handig.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:43:30 #146
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_47808009
Iedereen is automatisch verzekerd hier (NHS), maar liever niet een MRSA bug oplopen..

Heb ook nog nooit een huisarts gehad nadat ik uit m'n ouderlijk huis ben vertrokken.
reset
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:47:25 #147
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47813152
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Shivo het volgende:
Lijkt me verstandig. Want als je dat doet NAdat je wat krijgt, dan kan een verzekering je gewoon weigeren op "preexisting condition". Of de premie flink omhoog schroeven, en ze zijn al zo laag....
-
pi_47825604
Voor de Amerikanen onder ons:

Users met een Amerikaanse vlag in hun avatar.

Zie m'n post op pagina 2 of ergens daaronder.

[ Bericht 32% gewijzigd door Alabama op 30-03-2007 12:29:56 ]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:42:45 #149
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_47833176
ze moeten je wel hebben de laatste tijd Stefan !
ik zou bijna medelijden krijgen ...
zonnig Brasil
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:44:48 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47833244
Ach SteefP heeft een dikke huid en weet verdomde goed dat 'ie zulke reacties uitlokt.

Krijg wel eens het idee dat het juist daarom gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')