ik ook nietquote:Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hapsa, ik heb alweer niets aan school gedaan
Ik ook nog nietquote:Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hapsa, ik heb alweer niets aan school gedaan
Huis is goedgekeurd in mijn ogen, we moeten maar veel gaan eten samen dat bespaart geld en bier. Zeg het maarquote:Op zondag 11 maart 2007 12:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook nietshit
hoe was je huis? wanneer kan je erin? en met mij bieren!
Hehe, ik ook 5 studie punten dus dat is 90 uurquote:Op zondag 11 maart 2007 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook nog niet
Ik moet tussen nu en dinsdag 10:00 ff een verslag maken waar 30 uur voor staat
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ook 5 studie punten dus dat is 90 uur
Van de week zal ik wel moeten tekenenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:21 schreef saaw het volgende:
oeh leuk! dat is best snel!
mocht je nog gaan schilderen oid moet je maar roepen, kom ik helpenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van de week zal ik wel moeten tekenen
Wat koste dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik afgelopen zomer mee door London gereden
ze negeren ons gewoonquote:Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef X-fi het volgende:
Zo, leven jullie weer?
Fjetsquote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar waren jullie vanmorge heZat ik daar te wachten
Inderdaad. Dacht dat iedereen ziek wasquote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tof! Die zal ik onthoudenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:24 schreef saaw het volgende:
[..]
mocht je nog gaan schilderen oid moet je maar roepen, kom ik helpen
Ons ook.quote:
slapenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Genoegquote:
quote:
Nou we waren 500 pond kwijt voor eéntje. Maar aangezien we er drie hadden kregen we 200 pond korting dus waren we 1300 pond kwijt voor een halve dagquote:
Je slaapt dus genoegquote:Op zondag 11 maart 2007 12:30 schreef nijnja het volgende:
Ik deed een poging tot slapen, ik heb vanmorgen 8 keer geslapen ofzo, steeds maar 10 minuten![]()
80 minutenquote:
Wat moet je met drie ferrari's? En huren ze dat aan elke stumperd van 18?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou we waren 500 pond kwijt voor eéntje. Maar aangezien we er drie hadden kregen we 200 pond korting dus waren we 1300 pond kwijt voor een halve dag
Best hoorquote:
het was in London, ik was met rijke vriendjes en vriendinnetjes. En ik was geen 18.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat moet je met drie ferrari's? En huren ze dat aan elke stumperd van 18?
Whehe. Ik heb een gescheurde bovenspierquote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Best hoor
Moe, spierpijn en nog wat shit maar verder prima![]()
Dat probeer ik dus uit te leggen dat krijg ik dus niet meer voor elkaar, en ja ik moet wel rekenen, <Pabo he?!quote:
Nee, ik bedoel jou ook niet! Maar verhuren ze het aan iederen die een rijbewijs heeft? Enne, jij hoefde niets te betalen?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
het was in London, ik was met rijke vriendjes en vriendinnetjes. En ik was geen 18.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:33 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb een gescheurde bovenspier. 2-4 maanden kan het duren dat het weer hersteld is
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus uit te leggen dat krijg ik dus niet meer voor elkaar, en ja ik moet wel rekenen, <Pabo he?!![]()
Heb me been verdraaid en ik voelde hem gewoon 'SCHEERUUR'zeggen.quote:
Tuurlijk betaalde ik wel een gedeelte. ( Bedrijfskosten hèquote:Op zondag 11 maart 2007 12:33 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel jou ook niet! Maar verhuren ze het aan iederen die een rijbewijs heeft? Enne, jij hoefde niets te betalen?
Voor zover gezien nog geen reet aanquote:
Dat snap ikquote:Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk betaalde ik wel een gedeelte. ( Bedrijfskosten hè) en ze mogen in prinicpe aan iedereen verhuren. je moet wel een contract ondertekenen ivm mogelijke schade etc
Wie, ik?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had je niet gelijk dood kunnen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |