Dan valt er dus weinig te posten en kun je off-topic geneuzel in de SC kwijt:quote:Op zondag 11 maart 2007 02:15 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Wat moet iemand lezen over een stream die al 3 kwartier hetzelfde is??![]()
Hoezo, ruk je niet meer sinds je een vriendin hebt?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk daar eigenlijk pas sinds een jaar of 2 heel anders over, maar ooit, ojee, ooit was ik net zo erg als boudewijn buch
wat is er in die 2 jaar gebeurd dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk daar eigenlijk pas sinds een jaar of 2 heel anders over, maar ooit, ojee, ooit was ik net zo erg als boudewijn buch
Jep!quote:Op zondag 11 maart 2007 02:17 schreef Yolande het volgende:
maar dat rukken van Eric gaat toch op een gegeven ogenblik pijn doen? of in ieder geval vreselijk irriteren? Of kunnen mannen echt uren achter elkaar rukken zonder klaar te komen en het dan nog prettig vinden?
Als je het goed doet kan je het lang volhouden... Als je het niet goed doet heb je wel een probleem ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 02:17 schreef Yolande het volgende:
maar dat rukken van Eric gaat toch op een gegeven ogenblik pijn doen? of in ieder geval vreselijk irriteren? Of kunnen mannen echt uren achter elkaar rukken zonder klaar te komen en het dan nog prettig vinden?
Niets maar dat betekend dus ook geen oftopic geneuzel. Dat hoort in de SC.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:15 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Wat moet iemand lezen over een stream die al 3 kwartier hetzelfde is??![]()
Eric in de douche misschien ...of Brian?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
is er al eerder een real life geweest waar een "kerel" zich zo open en bloot heeft afgetrokken?
Wil die huren dan in de videotheek?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
is er al eerder een real life geweest waar een "kerel" zich zo open en bloot heeft afgetrokken?
Als je een deken als 'dicht en gekleed' beschouwt niet nee..quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
In ieder geval niet zo láng, lijkt me.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
Goddankquote:Op zondag 11 maart 2007 02:17 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Moehahahahahha......slapeloze nacht toegewenst!![]()
Trustequote:
Niet dat ik weet maar het maakt geen indruk.....quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
Vast niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
Dat programma is binnen 24 beeindigd wegens teveel fysiek geweld!quote:Op zondag 11 maart 2007 02:22 schreef joffer het volgende:
[..]
Vast niet.
De volgende re(a)l life soap gaat over een groep moslims die met een groep homo's moet samenleven. De winnaar roeit de andere groep uit.
Ik ga met je mee...weltroesten!quote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef Sonique het volgende:
sorry![]()
Ik ga maar slapen dan...
tot laterzzz...
het lijkt hier wel het euh..... euhh..... euhhhhh .... fok forumquote:Op zondag 11 maart 2007 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
hou nou godverdomme eens OP, stelletje ouwehoeren!
Ik vraag vriendelijk of deze discussie kan stoppen en of we weer on topic zullen gaan, en iedereen negeert dat en blijft links- en rechtsom gewoon doorgaan!
En het heeft er echt geen fuck mee te maken hoe lang iemand hier al post.
Ik kan moeilijk Scanman's posts wel laten staan en die van INCTRL niet.
PLEASE, hou er gewoon over op nu. Of doe je beklag in het FB-topic. :
Linkshandig rukken helpt ook, dan lijkt het of iemand anders het doetquote:Op zondag 11 maart 2007 02:21 schreef henk.jansen het volgende:
Hij had beter op zijn andere hand kunnen gaan zitten tot die slaapt en dan met die rukken![]()
Nou hop, klaarkomen met die handel.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef FdW het volgende:
Nou schaamt ie zich. Handdoek over 'r hoofdje.
Dat programma kan mij niet snel genoeg beginnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:24 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Dat programma is binnen 24 beeindigd wegens teveel fysiek geweld!
maakt geen indruk. hij gaat ook niet voor een hoogtepunt, das err. "jammer". wat meer theater was mooi geweest (ik denk aan Hans Teeuwen, hoewel - dat was echt fout genant, vond ik)quote:Op zondag 11 maart 2007 02:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar het maakt geen indruk.....
Het is raar, alles is al geweest ofzo.....
edit: Sorry Gert het was sterker dan mij voor 1 minquote:Op zondag 11 maart 2007 02:23 schreef INCTRL het volgende:
Aha 3x niets = niets dus..... dacht ik al!
Die heb je vast van Herman Broodquote:Op zondag 11 maart 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Linkshandig rukken helpt ook, dan lijkt het of iemand anders het doet![]()
lange zwarte nagels plakken op je vingers....lijkt het ook net alsof iemand anders het doet.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Linkshandig rukken helpt ook, dan lijkt het of iemand anders het doet![]()
Daag slaap lekkerquote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef Sonique het volgende:
sorry![]()
Ik ga maar slapen dan...
tot laterzzz...
Ik ruk niet!quote:
Ga je anders ook al over tot het laatste redmiddel: bannenquote:Op zondag 11 maart 2007 02:22 schreef Sonique het volgende:
-edit- het moet echt stoppen nu hoor.
ik ben ook al posts aan het weggooien, dat jullie het weten.
Klopt, jij hebt geen bericht en Eric ligt met een handdoek over zijn hoof in de jaccuziequote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
het lijkt hier wel het euh..... euhh..... euhhhhh .... fok forum![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eens gehoord van iemand die een kwarier op zijn hand ging zitten zodat zijn hand gevoelloos wordt en dan aan de slag gingquote:Op zondag 11 maart 2007 02:27 schreef INCTRL het volgende:
[..]
lange zwarte nagels plakken op je vingers....lijkt het ook net alsof iemand anders het doet.
Waarom?? Laat die jongen lekker zijn momenteel zeer beperkte sexleven beleven zoals hij dat wil.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
misschien kan de redactie iets meer sturing gaan geven? hem tot afronding motiveren misschien, Frans?
volgens mij kun je hem dan niet echt lekker beetpakken=quote:Op zondag 11 maart 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van iemand die een kwarier op zijn hand ging zitten zodat zijn hand gevoelloos wordt en dan aan de slag ging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |