haar reistijd rekenen ze niet, en ze heeft nog 8 uur die ze vrij mag besteden, dus bv. nu 4 en met de begrafenis ook nog 4.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef My_ het volgende:
[..]
In principe moet ze dan toch om 3:00 terugkomen? Ze gebruikt nu toch de 2e 4 uur van de 12?
En niet te vergeten onze godfather Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 00:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wie? Brian en Natasia? Ja die zie ik ook nog steeds![]()
waar waar waar waarquote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef donpsp het volgende:
[..]
en alsie in grongingen woont? dan ben je al 4 uur kwijt met de reistijd.
Jij staat in astraal contact met Huub??? Mag ik even de groeten doen?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... Huub voelt vanalles, maar 'balen' hoort daar absoluut niet bij
Jij houdt ook van hoeren ?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef Cungy het volgende:
Ik voel me nu nog meer verbonden met Huubje...hij heeft dezelfde smaak qua vrouwen als ik heb
Ik dacht in Oosterhout.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef donpsp het volgende:
[..]
en alsie in grongingen woont? dan ben je al 4 uur kwijt met de reistijd.
Ja viel mij ook op, ben ik niet meer de enigequote:Op zondag 11 maart 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
Toch frappant dat er geen enkele Teasersnol interesse had in Huub ..........![]()
Volgens mij jankt ze alleen maar om t feit dat die domme koeien weg zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Wat een drol die amanda........... gaat ze nu staan janken, 1 minuut geleden was ze het vergeten!
ja zeer gepast he waar ze allemaal niet aan denkt!!! topie!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:10 schreef Anderkeertje het volgende:
Het is trouwens wel de eerste keer dat ik iemand de redactie hoor bedanken voor een leuke avond![]()
Daar huilt ze echt niet om, ze huilt omdat die wijven weer weg zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 00:11 schreef donpsp het volgende:
Zojuist Amanda lekker los...
Nu huilen om de vaker van Syl..
En straks bij huub of brian in bed...
Wat een avond he!
Ik heb héél wat anders gezien. Ze wilden bijna allemaal met hem op de foto. De meiden vonden hem bijna allemaal leuker dan Brian. Dat viel juist erg opquote:Op zondag 11 maart 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
Toch frappant dat er geen enkele Teasersnol interesse had in Huub ..........![]()
Ze komt uit Oosterhout...als haar vader daar nog woonde dan is Sylvia nu bij mij in de buurtquote:Op zondag 11 maart 2007 00:10 schreef Cungy het volgende:
[..]
waar waar waar waar
ga ik haar opzoeken met het fietsje
kan ik haar nog even troosten![]()
Alsof dat zou kunnenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:13 schreef farceman het volgende:
dat zijn dan ex-collega's/vrienden en Amanda heeft ergeen fatsoenliijk gesprek mee gevoerd....
zenders op de rand ofzo...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:14 schreef My_ het volgende:
Wat zei de redactie nou over de jacuzzi?
Ik zie een grote paarse vlek in de keuken dus ja Japio leeft nogquote:Op zondag 11 maart 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Leeft Japio nog?
En dan 10 keer erger............quote:Op zondag 11 maart 2007 00:13 schreef Sporti het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die Nastasi troostverhaaltjes op Gerda Havertong niveau.
En dan ook nog met dat zalverige stemmetje erbij.quote:
Das bij mij standaardquote:Op zondag 11 maart 2007 00:13 schreef donpsp het volgende:
Als Brian straks gaat draaien (muziek), zet ik de streams uit..
wie doet er mee?
Die telde ik ook niet mee: zoals ik al tikte valt die er los bij. Ik denk dat ze gewoon tot een uur of 4 of 5 weg blijft.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk niet dat ze reistijd meerekenen, want dan ben je van die 12 uur al meteen 9 uur kwijt.
Denk dat die 12 uur meer symbolisch is en dat ze het niet met de klok op de minuut nauwkeurig op gaan meten. Doen ze dat wel, dan zijn ze wel HEEL erg zielig bezig...
Hé, Gerda Havertong deugt!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:13 schreef Sporti het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die Nastasi troostverhaaltjes op Gerda Havertong niveau.
Idd...Echt een goeie bijnaam voor Errrrrric.....'' TINKIE WINKIE''quote:Op zondag 11 maart 2007 00:14 schreef milk-shake het volgende:
eric ...doe die stomme tas weg ...doet me denken aan tinkie winkie![]()
Acteren heet zoiets.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:14 schreef Cungy het volgende:
snollie is alweer lam...ik doe gvd mijn best om bij te blijven en ik ben nog lang niet lam en hun zijn nu al stomdronken jonge jonge jonge
Die is morgenvroeg pas... wanneer begint het feest zelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |