geluid opruimenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie nogsteeds mensen die daar niet horen?
ja kloptquote:Op zondag 11 maart 2007 00:06 schreef My_ het volgende:
Sylvia is nu naar haar familie?
In principe moet ze dan toch om 3:00 terugkomen? Ze gebruikt nu toch de 2e 4 uur van de 12?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja ze vertrok rond 23 uur ik denk dat ze tegen de ochtend pas terug is
Plien en Biancaquote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat sommigen van die meiden serieus waren....dacht even dit is niet echt, dit is 1 grote act, maar ik zag geen Plien en ook geen Bianca...what you see is what you get
Jammer voor Brian en Hupert dat ze niet mochten drinken anders had het vast nog flink uit de hand kunnen lopen
Ze kon eindelijk eens een gesprek op dr eigen niveau hebben..... het zal wel ff duren voor er weer zulke gasten komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
Huub baalt........hij heeft een blauwtje gelopen..........![]()
En Snollie jankt om de Teasdoosjes..........
reistijd telt niet mee, dus het wordt een uur of 7 in totaal.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef My_ het volgende:
[..]
In principe moet ze dan toch om 3:00 terugkomen? Ze gebruikt nu toch de 2e 4 uur van de 12?
en alsie in grongingen woont? dan ben je al 4 uur kwijt met de reistijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef My_ het volgende:
[..]
In principe moet ze dan toch om 3:00 terugkomen? Ze gebruikt nu toch de 2e 4 uur van de 12?
Ja dat zegt Huub met alles... Maar hij meent er bijna nooit wat van...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Natrasha ligt bovenop Huub...
Hij zegt: Ik hou dr van!
Wie? Brian en Natasia? Ja die zie ik ook nog steedsquote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie nogsteeds mensen die daar niet horen?
Dank!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
reistijd telt niet mee, dus het wordt een uur of 7 in totaal.
doh....... tis een uitdrukking........ geen mening.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:09 schreef My_ het volgende:
[..]
Ja dat zegt Huub met alles... Maar hij meent er bijna nooit wat van...
haar reistijd rekenen ze niet, en ze heeft nog 8 uur die ze vrij mag besteden, dus bv. nu 4 en met de begrafenis ook nog 4.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef My_ het volgende:
[..]
En niet te vergeten onze godfather Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 00:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wie? Brian en Natasia? Ja die zie ik ook nog steeds![]()
waar waar waar waarquote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef donpsp het volgende:
[..]
en alsie in grongingen woont? dan ben je al 4 uur kwijt met de reistijd.
Jij staat in astraal contact met Huub??? Mag ik even de groeten doen?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... Huub voelt vanalles, maar 'balen' hoort daar absoluut niet bij
Jij houdt ook van hoeren ?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef Cungy het volgende:
Ik voel me nu nog meer verbonden met Huubje...hij heeft dezelfde smaak qua vrouwen als ik heb
Ik dacht in Oosterhout.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef donpsp het volgende:
[..]
en alsie in grongingen woont? dan ben je al 4 uur kwijt met de reistijd.
Ja viel mij ook op, ben ik niet meer de enigequote:Op zondag 11 maart 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
Toch frappant dat er geen enkele Teasersnol interesse had in Huub ..........![]()
Volgens mij jankt ze alleen maar om t feit dat die domme koeien weg zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Wat een drol die amanda........... gaat ze nu staan janken, 1 minuut geleden was ze het vergeten!
ja zeer gepast he waar ze allemaal niet aan denkt!!! topie!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:10 schreef Anderkeertje het volgende:
Het is trouwens wel de eerste keer dat ik iemand de redactie hoor bedanken voor een leuke avond![]()
Daar huilt ze echt niet om, ze huilt omdat die wijven weer weg zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 00:11 schreef donpsp het volgende:
Zojuist Amanda lekker los...
Nu huilen om de vaker van Syl..
En straks bij huub of brian in bed...
Wat een avond he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |