quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Dizer het volgende:Ik hou van series die een goed verhaallijn hebben, diepe gedachtes achter het verhaal maar vooral humor erin. En ze hoeven niet "reeël" te zijn. En allerbelangerijkst... op DVD verkrijgbaar
![]()
Dan zou ik voor The West Wing gaan. Aaron Sorkin weet een mooie blik te geven achter de schermen van het Witte Huis. Dit doet hij onderandere door samen te werken met mensen die er zelf gewerkt hebben. Ook de acteurs doen goed werk en het ziet er allemaal heel goed uit.
Er word een goed verhaal neergezet rond om de verschillende personages van de president tot de persschrijvers. Er lopen veelal verschillende verhaallijnen door elkaar. Sommige duren een of twee afleveringen en andere spelen soms zelfs meerdere seizoenen door. Ook zit er genoeg humor in de serie om niet een en al saaie politiek te hebben.
De serie is niet honderd procent waarheids getrouw. Het aantal mensen wat er werkt is iets terug gebracht om het aantal personages niet uit de klauwen te laten lopen en je tijd krijgt iedereen te leren kennen. Ook gebeurt er tijdens het presidentschap van Jed Bartlet wat meer onverwachte dingen om ook de spanning erin te houden.
En alle seizoenen zijn ondertussen op DVD verkrijgbaar. Zelfs in een verzamel box als je zou willen.
Je moet uiteraard wel een klein beetje intresse hebben in politiek maar anders had je deze serie neem ik aan ook niet als optie neergezet.
Stargate heb ik zelf nooit echt gevolgd maar wat ik er van gezien heb kon het mij nooit heel erg intresseren.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson