Prison Break is voor mietjes. Oz, dat is voor de grote jongensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoef die dvd niet, maar dit zijn toch wel must-have-seen's ():
Prison Break (zeker season 1, daarna misschien season 2). 24 & LOST season 1 t/m 3
OZ heb ik ook gezien ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Prison Break is voor mietjes. Oz, dat is voor de grote jongens. Maar dat hoort hier niet thuis
.
of Julia's Tango op net5quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef Adelante het volgende:
Vanaf volgende week "Voetbalvrouwen" op tien.
kom maar opquote:De dvd mag trouwens naar iemand met een minder idee, want ik heb 'm al.
Eens. Topserie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef detulp050 het volgende:
Je moet niet kijken naar The West Wing of Stargate 1. Overrated.
Je moet kijken naar het relatief onbekende Alias. Althans, vrij onbekend in Nederland. Spanning, intriges, complotten, een snufje sci-fi, techniek, wetenschap, lekkere wijven, knappe mannen, waanzinnige actie, bijzondere plottwists, sympathieke karakters. Vijf seizoenen. Ik ken mensen die een seizoen (is 857 minuten) in anderhalve dag hebben uitgegeken. Mensen met een leven.
Alias
Alias idd... Die past aardig in het straatje.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef detulp050 het volgende:
Je moet niet kijken naar The West Wing of Stargate 1. Overrated.
Je moet kijken naar het relatief onbekende Alias. Althans, vrij onbekend in Nederland. Spanning, intriges, complotten, een snufje sci-fi, techniek, wetenschap, lekkere wijven, knappe mannen, waanzinnige actie, bijzondere plottwists, sympathieke karakters. Vijf seizoenen. Ik ken mensen die een seizoen (is 857 minuten) in anderhalve dag hebben uitgegeken. Mensen met een leven.
Alias
Ehmzzzzzz... kzou toch nog maar eens je feiten checkenquote:Op zondag 11 maart 2007 02:48 schreef angel008 het volgende:
stargate sg-1 wel eerst de film zien is echt een ''voorspel'' zonder kan ook.
let wel op het laatste seizoen (zijn ze nu aan toe nmr 9) begint het een beetje in te zwakken.
Allen al gezien !quote:Op zondag 11 maart 2007 12:03 schreef Sosa het volgende:
Waarom The 4400 niet? De eerste 2 seizoenen zijn al uit en de derde volgt snel.
Echt niet. Het eerste seizoen zou je misschien zo kunnen bestempelen, maar het heeft zich ontwikkeld tot een enorm volwassen serie.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:27 schreef Cheiron het volgende:
Stargate is wat mij betreft trouwens gewoon Xena Warrior Princess met een iets beter budget. Mega-knullig allemaal.
Plus dat Xena het niet haalt bij Valaquote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Echt niet. Het eerste seizoen zou je misschien zo kunnen bestempelen, maar het heeft zich ontwikkeld tot een enorm volwassen serie.
Nou, ik weet niet wat ze tegenwoordig bij veronica uitzenden, maar ik vind er maar weinig verschil in zitten. Zelfs Atlantis heeft fasen van dat ongepaste slapstick wat Xena en Hercules kenmerkte.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Echt niet. Het eerste seizoen zou je misschien zo kunnen bestempelen, maar het heeft zich ontwikkeld tot een enorm volwassen serie.
Dinsdag avond of zo. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer weten we eigenlijk wie de Da VInci Code () krijgt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |