Ja, maar waarom. Remde je zelf te hard? Of brak er iets af oidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:43 schreef _GdR_ het volgende:
voorwiel blokkeert.
ik heb zeker geluk gehad. als ik die paal geraakt had was t fout afgelopen...
alleen mn knie doet pijn.
ik ben blij dat ik mn pak aan had. ben denk zo'n 10/20 meter over t asfalt geschuurt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:50 schreef chilipenn het volgende:
hoop dat je je pak meeverzekerd hebt, en wees blij, nu was t je pak, anders een 3e graads brandwond en levenslang littekens.... blijft toch kut hoor...
En een slipcursus doen. 'S een keer in slecht weer rijden en crossen zijn ook een goede.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:39 schreef speedstar het volgende:
Hey kut man... erg zonde.. maar wees blij dat je zelf niks hebt... is je motor all risk verzekerd ?
Ik ben ook vorige week onderuitgegaan met de motor.. motor officieel total loss, en mijn knie ligt open want ik had een spijkerbroek aan.
tip : nooit zonder motorpak rijden...
josti actie?quote:
ow je hebt eren ander icoontje, ik snapte het al niet..quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow je hebt eren ander icoontje, ik snapte het al niet..
Neem eens een VRO cursusje.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
josti actie?
ik remde gewoon...
alleen hield mn voorwiel t niet...
Maar de whiskey/bier die je daarvoor gezopen had was wel lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:35 schreef _GdR_ het volgende:
Lekker weer dus lekker ff een rondje motorrijden.
tot je voorrem blokkeert...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tegen een verkeersbord met de tank. En van t verkeersbord krijg ook nog een rekening.
heel mn pak de tiefus in.
godverdomme.![]()
![]()
![]()
![]()
PVI te lelystadquote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Neem eens een VRO cursusje.
www.freebike.nl
Ook in Goes (Zeeland) en ergens in Assen oid zit er eentje meen ik. Uitermate leerzaamquote:Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef BYM het volgende:
[..]
PVI te lelystad!
Kan ik iedere motorrijder aanraden, rijdt toch een stuk lekkerder daarna
Nee dat is fijnquote:
Herstellen? Dit is een total loss helaas.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:07 schreef j0rrit het volgende:
Ben je mooi klaar mee, al mag je blij zijn dat je er goed vanaf bent gekomen.Het is wel een mooie motor zo'n YZF R6.
Weet je al wat je kwijt bent aan herstellen?
Voordelen van ABS wegen vele malen meer op tegen dat nadeeltje dude, en dat probleem heb je ook met auto's heur...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dat is fijnBuurman van me stond vandaag ineens 5 meter voorbij de stopstreep bij een stoplicht omdat zijn ABS ingreep vanwege de hobbels
![]()
Tja ABS is handig maar ga er geen ander type motor voor kopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef yup het volgende:
[..]
Voordelen van ABS wegen vele malen meer op tegen dat nadeeltje dude, en dat probleem heb je ook met auto's heur...
Op de motor ben je al kwetsbaar genoeg, een beetje actieve veiligheid kan geen kwaad hoor...
Yep. Al een jaar zelfs (sinds Januari 2006).quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja ABS is handig maar ga er geen ander type motor voor kopen.
Verder, heb je zelf ook je A?![]()
Er zijn nu toch verschillende middenklassers (sport/toermodellen) met ABS?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef yup het volgende:
[..]
Yep. Al een jaar zelfs (sinds Januari 2006).
Wat een fraai en goed beargumenteerd epistel. Je zult nu tot in de lengte van dagen kunnen meegenieten van dit schitterende type mensen. Iets zegt me overigens dat u een buitengewoon intelligent en sympathiek mens bentquote:Op maandag 12 maart 2007 23:27 schreef Little_Meanie het volgende:
motorrijders zijn paupers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |